• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hemden en slips

23 jaar
1 maand geleden
Ik draag zwarte hemden en slips van Adidas.Mear was benieuwd of er meer zijn die ze dragen en wat voor merk?
44 reacties
23 jaar
1 maand geleden
Mijn vriend komt zijn boxershorts en t shirt (heeft nooit een hemd aan) altijd via digitaal
23 jaar
2 maanden geleden
Hemden draag ik zelden, maar ik draag wel altijd slips. Vind slips veel fijner zitten en het lijkt ook nog eens mooi. Ik draag vooral slips van Tommy Hilfiger, maar heb ze ook van de Hema.
15 jaar
2 maanden geleden
Hemden en slips van Hema en een paar strakke boxers van Zeeman:-)
22 jaar
2 maanden geleden
Hoi M jes, ik draag graag strings. Ik vind ook dat meiden ook moeten kunnen genieten van mannelijk lichaam. Ik heb mooie strakke billen , daar krijg ik ook weleens reacties op. Natuurlijk hebben jullie ook oog voor het mannelijk lid wat in 'n string goed te zien is.
Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten
23 jaar
2 maanden geleden
Laat maar meer jongen en mannen een slip gaan dragen, dat is veel mooier dan boxers. M'n ex heb ik er ooit wat cadeau gedaan en sindsdien draagt hij vaker een slip dan een boxer
16 jaar
2 maanden geleden
Met koud weer draag ik een hemd en boxers van Puma. Slip wil ik gaan proberen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

18 jaar
2 maanden geleden
Ben wel verbaasd hoeveel mensen slips dragen. Ik zelf draag ze nooit, ik vind ze niet lekken zitten.
14 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriendje draag vaak witte of zwarte hemden behalve als het heel warm is en slips van Tommy Hilfinger en soms een strakke boxer van Hugo Boss. Als we bij elkaar blijven slapen draagt hij vaak een kinderachtige pyjama dan vraag ik hem altijd deze uit te doen en als hij dan in zijn hemd en onderbroek bij mij op bed ligt kruip ik lekker tegen hem aan en ga ik hem overal knuffelen en zoenen!??
23 jaar
2 maanden geleden
Ik draag soms wel eens een slip. Daar wordt in m'n team af en toe wel eens van opgekeken, maar ondertussen zijn er nog 2 die ze ook wel eens dragen. Hemden kijkt niemand van op. M'n slips draag ik zelf veel van Nike, vanwege de ruimte die ze bieden en de ruimte die ik nodig heb.
13 jaar
2 maanden geleden
Draag onderbroeken slips van Hema en altijd een hemd aan witte merkloze weer niet waar die vandaan komen.
Thuis heb ik vaak alleen ondergoed aan lekker relaxed gamen.
14 jaar
2 maanden geleden
Boxers geprobeerd die kruipen altijd omhoog, ik draag slips van Hema en mam besteld hemd bij Bonprix geloof ik.
Ik draag wel altijd verschillende kleuren hemd en onderbroek.
18 jaar
2 maanden geleden
Ik draag als het koud is altijd een hemd. Ook draag ik wel eens slips, omdat ze gewoon lekker zitten (Nike en Adidas). Ik zie dat de meeste jongeren nog boxers dragen, maar toch zie ik in de gym ook best vaak een slip. Ze worden denk ik wel meer gedragen dan een paar jaar geleden.
16 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriend droeg altijd boxers maar die vindt ik vreselijk staan, hij draagt nu slips van Schiessler en hemden van Zeeman en dat vindt ik veel mooier. In de zomer draagt hij ook een hemd maar als heel warm is doet hij altijd zijn shirt uit en dat vindt ik heel stoer.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik draag dagelijks hemden, soms poloshirts. Als ondergoed een voorkeur voor strings.
21 jaar
3 maanden geleden
Leuk dat jongens weer slips dragen. M'n ex droeg jammer genoeg alleen maar boxers, maar slips zijn veel leuker
23 jaar
3 maanden geleden
Slips van Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Hugo Boss.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Slips van Nike en Calvin klein, daar komt m'n grote slappe penis beter in uit en het zit fijner dan boxers! Hemden draag ik meestal van Hema
22 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag als het koud is hemden en draag eigenlijk afwisselend slips of boxers. Mn vriendin ziet me liever in slips, omdat daar alles mooier in uitkomt
16 jaar
1 kwartaal geleden
Ik vind het een mooi gezicht als ik een jongen zie die alleen een slipje aan heeft dan zie je ze piemel in het broekje en de balzak uit ge tekent
16 jaar
1 kwartaal geleden
Jongen van 18 draag jij ook vaak klein e slipjes ik heb ze ook aan ik vind ze lekker zitten om me piemel en balzak alles blijft op ze plaats ik houd van een beetje strak dan heb ik een geil gevoel
18 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag altijd slipjes, die lekker aansluiten bij mijn geslachtsdelen en alles mooi op zijn plek houden. Niet te strak natuurlijk, maar ook niet dat je zak steeds heen en weer bungelt. Mijn vriendin is hier ook helemaal fan van als ik deze slipjes draag.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag kleine slipjes vind ik prettig voor me piemel
17 jaar
1 kwartaal geleden
Ikheb hemden van exion slipjes van de hema
13 jaar
1 kwartaal geleden
Dan moet je dat tegen je moeder zeggen en ga dan de volgende keer mee
13 jaar
1 kwartaal geleden
Ik bedoel j11
21 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag nooit hemden, altijd t-shirts. Verder alleen strings van CK. Allerlei kleurtjes heb ik. Mijn vriendin ziet me ook het liefste daar in. Goede elastische stof en zit comfortabel.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag ook slips, meestal van hema of nike
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag ook vaak hemden en bijna altijd strings. Calvin Klein bijvoorbeeld heeft goede herenstrings die niet zo duur zijn.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag slips en hemden van sloggi
13 jaar
2 kwartalen geleden
Hey J11
Je zou dit kunnen overleggen met je moeder, of samen kopen. want als je moeder nu boxers koopt, zijn het ook die kinderachtige. Zo zijn moeders nu eenmaal.

Maar als de puberteit begint bij jou, ga je veel en snel groeien. Dan zijn kinderachtige ondergoed verleden tijd.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Hemden draag ik niet, maar wel slips en soms een boxer van de Hema
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag geen hemden, maar wel slips. De slips heb ik van Calvin Klein, Hema en Lacoste
11 jaar
2 kwartalen geleden
Mama koopt altijd slipjes en hemden voor mij. Maar dan van die kinderachtige. Laatst had ze nieuwe gekocht, in voetbaltema. Dus dat is een witte, groene en blauwe met allemaal voetballen, een grijze met nummer 10 voorop en een groene, blauwe en zwarte met een logo voorop. En ik vind voetbal niet eens leuk. Ik hoop dat ze de volgende keer gewoon normaal boxers meeneemt
20 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag in de herfst en wintermaanden ook hemdjes onder me t-shirts en trui, lekker warm.
Draag ze van Beeren, sluiten goed aan zonder te beklemmend te zitten.
Draag vaak een bijpassende Beeren gulp slip erbij in dezelfde kleur. Best chill.
Heb ze in diverse kleuren, wit, blauw, grijs
20 jaar
2 kwartalen geleden
Slips van Nike en hemden van Hema.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb ze gekocht op Vinted en op timarco. Vind het echt heerlijk om te dragen. Inderdaad je shirt kruipt dus niet meer omhoog! Heb ook een body met slip onderkant en korte mouwen.
19 jaar
2 kwartalen geleden
@j19 helemaal eens over de strings! Heb ze ook sinds kort en draag bijna niks anders meer. Stringbody heb ik niet, welke heb jij en waar haal jij ze? Ik ben heel benieuwd. Hemd draag ik eigenlijk nooit maar zijn wel weer in aan het raken, dus wellicht is het iets
21 jaar
2 kwartalen geleden
waar heb je stringbodys gekocht? Dit zijn toch meiden artikelen. Zelf lijkt mij het ook handig aangezien je shirt niet naar boven kan kruipen. Maar weet nog niet waar ik deze moet kopen.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag wel hemden. Maar geen slips. Ik draag losse boxers van Tom Tailor. En de hemden zijn gewoon merkloos
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag sinds een tijdje heren strings. En als je daar de juiste merken van hebt sluiten ze pas echt mooi om je piemel. Ik ga niet meer terug! Heb ook een stringbody. Dat is heerlijk als je normaal ook hemden draagt.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag ook slips en hemden van de Hema
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag slips van sloggi zitten mooi om me piemel en balzak
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag ook slips vande hema en hemden van exion zwarte hemden zitten goed om je lichaam
23 jaar
2 kwartalen geleden
Er is al een topic hierover die onderbroek heet. Best veel jongens dragen een slip lees ik daar. Zelf draag ik ook slips en hemden. Slips van Nike en Calvin Klein en hemden van Beeren.