• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Lingerie

22 jaar
1 week geleden
Ik vind het leuk en fijn om lingerie te dragen. Ik heb diverse slipjes, bh's en beenmode. Verder heb ik een siliconen borstvormen die ik in bh stop (cup b/c). Ik draag regelmatig slipjes onder me normale kleding en bh vaak alleen thuis. Maar heb onlangs paar keer rond middernacht deze ook buiten gedragen op fiets en wandelt. De borstvormen zijn niet enorm groot dus niet heel opvallend zichtbaar en zeker niet als ik naar voren hang. Als ik me borst naar voren duw valt het meer op.
Ik vind dit erg spannend en wordt ook beetje geil van. Ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervan vinden en/of het nier provocerend is (strafbaar).
40 reacties
23 jaar
1 week geleden
Met mijn ex ben ik weleens lingerie gaan shoppen. Tijdens het passen grapte ze nadat ik de opmerking als ik jou was zou ik het wel weten ik zou die nemen die ziet er super mooi uit. Em ze grapte wil jij hem dan voor me aantrekken dan zie ik hoe die eruit ziet. En ze drukte gelijk op de bel om de verkoopster te roepen. Toen die kwam vroeg ze van mag ik binnen komen en zei ze heel serieus zou je dit setje in zijn maat willen pakken. Niet veel later stond ik in het setje voor haar en daarna snel uitgedaan. Echter heeft de ex het setje voor onze beide gekocht. En 's avonds moest ik het weer dragen. Sinds dien heb ik diverse slipjes en brazilians die ik af en toe draag.
23 jaar
1 week geleden
Die string is echt wel fijn om dragen. Ik ben dan ook een liefhebber van zowel strings als plugs. Ik heb die string nog niet echt lang gedragen omdat het meer een zwembroek is.
We gebruiken inderdaad wel vaker toys samen, maar met een peniskooi heb ik nog geen ervaring.
19 jaar
1 week geleden
J23, hoe zit de string met plug? Gebruik je meer speeltjes met je vriendin? Mijn vriendin heeft laatst voor het eerst een peniskooi voor mij gekocht.
20 jaar
2 weken geleden
Ik draag vaak panty’s vooral in de winter onder m’n spijkerbroek. Als ik alleen thuis ben dan draag ik ook een panty in bed. Dat voelt heerlijk en ik wordt er ook lekker geil van.
Ook polyester, polyamide (nylon) of microvezel slipjes vind ik heerlijk om te dragen. Wel normale slips of brief modellen, lieft een beetje transparant.
23 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

4 weken geleden
Ja, we gebruiken inderdaad regelmatig een plug ofzo en ik draag bijna altijd strings. Die string met plug is wel iets nieuws voor me.
19 jaar
1 maand geleden
Wow jullie hebben er zin in :). Wij moeten nog steeds een keer naar die winkel gaan. Wonen niet in die buurt dus moeten we echt een keer plannen. Draag jij vaker iets van een plug of andere toys?
23 jaar
1 maand geleden
@J23 dat klinkt geweldig. Welke stringbody heb je gekocht en welke string met plug? of was het een losse string en losse plug? Al gedragen?
23 jaar
1 maand geleden
We kochten gisteren nog enkele nieuwe spullen in die winkel in Brussel. Om de hoek kochten we een mooie stringbody en - op aandringen van mijn vriendin die duidelijk ' in the mood' - was ook nog een string met plug.
23 jaar
1 maand geleden
Ik draag (bijna) altijd strings, maar die speciale vooral thuis, soms ook als we uit samen uitgaan.
19 jaar
1 maand geleden
@j23, hoevaak draag jij nu je sexy lingerie? En draag je ze ook buiten de slaapkamer gewoon onder je kleding bijvoorbeeld?
23 jaar
2 maanden geleden
Bij ons is het ook wel zo, al droeg ik al lang strings als ondergoed. Dit waren gewone strings van oa CK, Olaf Benz, Armani enz. Sinds een tijd heeft mijn vriendin steeds meer een voorkeur voor wat andere strings en ook bodys voor me. Het voorbij weekend kwam ze mee een nieuwe wens. Ze had een body met stockings voor me gekocht en wou dat ik deze droeg tijdens een etentje bij ons op het appartement.
19 jaar
2 maanden geleden
Ja zij vindt het denk ik nog leuker dan ikzelf, net als bij jou zo is. Kan je al een beetje vertellen of je het vaker draagt of alleen als je intiem bent? Vraagt je vriendin vaak of je een setje of body aan wil doen of draag je ook dagelijks?
23 jaar
2 maanden geleden
Zit allemaal heel lekker, maar ik draag al lang strings dus moest hier alvast niet aan wennen. Hebben jullie al op de website mooie dingen gezien? Leuk dat jouw vriendin ook helemaal mee is, toch?!
19 jaar
2 maanden geleden
J23, hoe zit je lingerie? Ben je nog opnieuw geweest? Ik heb mijn vriendin verteld over jullie verhaal en zij was meteen enthousiast. Ze wilt nu een paar dagen brussel boeken om langs die winkel te gaan.
23 jaar
2 maanden geleden
Een stringbody zit echt lekker vind ik, maar ik ben sowieso een liefhebber van het gevoel van strings. Bij een body is het wel heel belangrijk dat je de juiste maat koopt, dus best passen/kopen in de winkel.
19 jaar
3 maanden geleden
Heb je ondertussen alweer meer gekocht? Hoe zit een stringbody?
23 jaar
3 maanden geleden
De herenlingerie is van Tof Paris en Candyman en de body's van Manstore en Rufskin.
Tof Paris vindt je om de hoek van de andere winkel. Hier hebben zo ook nog andere merken, oa veel jockstraps.
22 jaar
3 maanden geleden
@J23 Volgens mij mag de naam hier gewoon verteld worden. Tenminste ik zie zo vaak namen van merken of producten voorbij komen. En als ik op internet zoek op Brussels kan ik het niet echt vinden.
19 jaar
3 maanden geleden
J23, ja heb al een beetje gekeken. Vind het wel spannned opzich. Mijn vriendin heeft toen voor mij een keer strings gekocht van ck, sindsdien draag ik ze vaker en hebben we bijbesteld. Maar echt erotisch ondergoed is het natuurlijk niet. Hoe zit het setje en de stringbody dan? Kan je wellicht vertellen welke body het is? Draag je het ook buiten de slaapkamer?

23 jaar
3 maanden geleden
@ J16 Toch leuk dat jouw vriendin een string ook mooi vindt bij jouw.
@ J19 Heb jij intussen al online gekeken of ben je al in de winkel geweest?
16 jaar
3 maanden geleden
Van mijn ex vriendin had ik mannen strings gekregen als een soort mannen lingerie. In verschillende soorten (van Diesel ok CK) tot aan een van een soort doorschijnend gordijnstof. Heel geil om te dragen. Ze vond normale boxers te saai. Maar die droeg ik natuurlijk ook wel gewoon op school. maar ik moet opletten dat deze niet in de wasmand terecht komen want mijn ouders kennende vinden zij dit niet goed.
22 jaar
3 maanden geleden
Ik draag dunne doorschijnende panty's.als ik mijn benen niet scheer zie je plat gedrukte beenharen door de panty. En zakken je panty's sneller af.
23 jaar
3 maanden geleden
Je kan het misschien best omschrijven als lingerie voor mannen. De strings die we kochten zijn wat doorschijnend of in een soort kant. Ook een soort harnas / bovenstukje, maar zonder cups. Mijn vriendin vindt dit heel sexy. We hebben ook een stringbody gekocht. Ja, ik heb deze zeker al gedragen voor mijn vriendin.
19 jaar
1 kwartaal geleden
J23, dank voor je tips! Wat boor setjes heb jij dan gekocht? Kan je het een beetje omschrijven? Heb je ze al eens aangehad met je vriendin en hoe was dat?
22 jaar
1 kwartaal geleden
ik scheer in winter dag soms me benen en draag ook weleens me lingerie stiekem onder me kleding.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Aan m19

Ik scheer mijn benen niet. Ik draag enkel neutrale kleuren en opaque panty's van een dikkere denier buiten onder een korte broek. Bv om te lopen of te fietsen of gewoon voor een leuke wandeling. Thuis draag ik iets gedurfdere panty's die dunner zijn en leuke kleurtjes of motieven heb.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ja, die winkel heeft een website en online shop. Als je op Brussels zoekt zal je deze wel vinden. Ter plaatse wordt je echt heel vriendelijk geholpen en kan alles rustig passen.
23 jaar
1 kwartaal geleden
@m19

Ik scheer mijn benen niet, ik draag de panty’s vooral thuis en als ik lekker geil ben. En als ik ze aandoe om naar buiten te gaan is dat inderdaad onder een lange broek, wel met lage sokken. Zo is het een klein beetje zichtbaar voor de oplettende kijker ;)
19 jaar
1 kwartaal geleden
@de jongens die panty’s dragen:
-scheren jullie benen dan ook?
-dragen jullie ze ook zichtbaar, of meer onder een spijkerbroek?
19 jaar
1 kwartaal geleden
J23 wat bedoel je met setjes dan? Heeft die winkel ook een website? Ben wel benieuwd namelijk, denk dat mijn vriendin het heel leuk vind als ik ook wat meer sexy heren lingerie aan doe. Zij heeft mij ook eerder verrast met een string die ik uiteindelijk veel ben gaan dragen
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik denk dat ik hier geen reclame voor een winkel mag maken, maar de winkel is in Brussel. Het zijn ook geen strings zoals CK enz, wel wat speciale slips, strings, enz tot heren setjes.
Maar misschien ook wel iets in de collectie voor u en uw vriendin?
Ik was zoals gezegd zelf geen vragende partij, maar nu we d'r enkele hebben gekocht toch wel overtuigd om deze voor mijn vriendin te dragen.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag veel beenmode, panty's en holdups. Vind ik echt mega leuk en opwindend op aan te hebben. Konden jongens hier maar eerlijker over zijn
19 jaar
1 kwartaal geleden
J23. Welke winkel ben je geweest dan? Ik heb zelf ook een paar strings van ck, zitten inderdaad niet verkeerd. Mijn vriendin vind een string ook mooier bij mij
23 jaar
1 kwartaal geleden
Mijn vriendin en ik zijn intussen naar die winkel geweest en we hebben enkele strings, een stringbody en een setje gekocht. Een merk heeft echt een ruim aanbod van herenlingerie, slips, strings, body's en ook setjes. Mijn vriendin is echt wel een liefhebber, vooral van het setje dat we kochten. Ze wil graag nog enkele setjes gaan kopen. Ik vind deze herenlingerie alvast beter dan een vrouwen lingeriesetje en best wel ok om te dragen voor haar.
11 jaar
1 kwartaal geleden
ik ben een jongen ik draag geen bh,s maar zou het wel willen priberen
22 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb stayups, stockings met jarretel en panty’s.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Hoi ts, wat voor een beenmode draag je, ik draag zelf panty’s en maillots.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik draag graag en vaak strings, maar ik heb zelf helemaal niets met zelf vrouwenlingerie dragen. Mijn vriendin heeft me dit al enkele keren gevraagd " in de slaapkamer ", maar voor mezelf hoeft dit dus niet. Nu kwam mijn vriendin af met een winkel met een collectie sexy herenstrings enz en zij wil hier graag met me naartoe. Ik zag al enkele die nog wel ok leken, andere spullen zijn minder of niet mijn ding, maar ik wil dit wel doen voor mijn vriendin.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Ben je een jongen of meisje met kleine slipjes ik draag ook kleine slipjes
21 jaar
1 kwartaal geleden
Als je de lingerie draagt onder je kleding en dus niet echt mee loop te showen is het niet strafbaar. Als ik je zo tegen komen zou ik even raar kijken maar vindt het prima. Maar denk dat je wel moet oppassen dat je niet bij iedereen overdreven laat zien, zou vooral op passen me een groep jongeren.