• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Naakt wandelen

15 jaar
3 dagen geleden
Ik ben benieuwd wie er wel eens gaat naaktwandelen in het bos, en wat is jullie ervaring daar mee.
Wat doen jullie als jullie iemand tegen komen.
Ik heb het afgelopen vakantie gedaan, ik wist een mooie plek waar ik mij kon uitkleden en ben toen gaan wandelen, was heel fijn om een keer gedaan te hebben, en het het daarna nog een paar keer gedaan. Ik ben niemand tegen gekomen dus weet ook niet wat ik zou doen als ik wel iemand tegen kom.
20 reacties
13 jaar
3 dagen geleden
J16 als laatste dat zou ik ook graag willen. Ik heb wel een goede vriend die ook heel graag bloot is en bij hem thuis en bij mij thuis zijn we ook meestal bloot. Wij zijn ook vaak opzoek naar plekken waar we gewoon naakt kunnen chillen maar nog niks gevonden helaas
16 jaar
4 dagen geleden
Hey jongens!
Leuk onderwerp!
Wij gaan al enige jaren op vakantie in Duitsland. Mijn oom heeft daar een vakantie woning gekocht destijds. Ga bijna elke vakantie wel een week of soms iets langer daar naar toe samen met mijn vriend.
Zitten bijna aan een bosrand en echt een heel groot bod daar!
Je kunt uren lopen zonder iemand tegen te komen.
Aan de andere kant van dat huis heggen wij een stuk strand wat aan de Rijn ligt uteindelijk. Tsja de ultieme plaats om te doen waar je zin in hebt!
Hutten bouwen toen ik jonger was, wilde zwijnen en hertjes kijken eekhoorntjes die het brood ut je handen trekken.... ha ha ha . echt heel leuk. Maar dus ook leuk om gewoon te doen waar he zin in hebt. ofwel blood lopen of zelfs blood zwemmen. Ik ga er tegenwoordig zeker 2x in het jaar naar toe samen met mijn vriendje. En als er even niemnd thuis is gaan onze keren uit en lopen we lekker naakt, en dus ook in het bos en op het strandje. alleen hadden wij niet door dat wij werden bespot door 2 Duitse jongens die ietsje jonger zijn dan wij.
Ha ha ha .. Wij hadden geen sex samen verder en ook geen stijve piemel op dat moment. ( gelukkig!) zaten op een hoopje zand en aten een boterham en dronken wat. Ik hoorde wel wat geritsel en dacht een wild zwijn of hertje of zo . nee.. 2 jongens van rond de 11 en 12 jaar die ons aan het bekijken waren. gelukkig hadden wij onze kleren naast ons liggen en snel en onderbroek aangetrokken. wisten niet dat het ook jongens waren natuurlijk 0p dat moment. Uiteindelijk hadden hun ook wel door dt wij hun gezien hadden en kwamen te voorschijn. gelukkig spreek ik redelijk goed Duits en ik begreep dathun al een poosje daar versopt lagen te kijken naar ons in ons bloodje. ha ha.. dus maakte een omerking of ze het goed gezien hadden!? die ene jingen had een kort gym broekje aan en kon duidekijk zien datvhijbeen stijve piemel had. Hij probeerde dat te verbergen doir zijn hand voor zijn zaakje te houden maar konden het wel zien. zo.m beetje waardoor wij moesten lachen. Ik zei eigenlijk spontaan dat hun ook naakt mochten lopen. Mijn vriend keek mij wel even aan met een vragende blik... maar uiteindelijk na veel grapjes en en zo zaten wij alle 4 spier naakt bij elkaar. Nee geen sex of zo alhoewel wij allemaal wel een stijve hebben gekregen want het waren best knappe jongens!
Helaas hebben wij hun daarna niet meer gezien dit is al een jaar of 3 geleden nu trouwens. best spannend geweest. Maar nu nog lopen wij naakt daar in dat zelfde bos maar ook op dat strandje. In Duitsland is het niet zo als hier in Nederland. Daar is het iets meer normaal als je blood loopt. In Nederland zou ik het niet durven denk ik.en als ik jullie een advies mag geven... kijk uit waar je blood wil lopen er lopen ook rare mensen rond die jou misschien als lust opject zien!
Zorg dan dat je met meerdere jongens bent aub? Of minimaal met zijn tweetjes! Neem nooit never een risico!
Veel plezier!!!
Grt
P.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
1 week geleden
Ik zie dit topic nu pas. Ik ga eigenlijk elke zomer wel zeker een keer naakt wandelen. Vaak in de avond en met mijn vriend. Die is dan nog aangekleed en bewaart mijn kleren. Althans, tot afgelopen jaar. Toen bleven mijn kleren voor het eerst in de auto, waarmee het veel opwindender werd omdat je weet dat wat er ook gebeurt je niets aan kunt trekken voor je weer bij de auto bent.
17 jaar
2 weken geleden
Ga gewoon naar het naaktstrand daar kun je kilometers lopen zonder dat je in de problemen komt voor naaktloperij
17 jaar
1 kwartaal geleden
Dit topic staat onder jongens vragen maar ik heb het ook een keer gedaan.
Ik had een weddenschap met mijn vrienden groep verloren.
Ik moest me in het bos helemaal uitkleden en mijn kleren aan hun geven.
Daarna moest ik een wandelroute van 2 kilometer volgen. Ze bleven wel bij me in de buurt maar dan op een afstand van 50 meter achter me.
Ik kwam natuurlijk wel weer allemaal mensen tegen. Ik groette ze maar gewoon. En deed net of het de normaalste zaak van de wereld was.
Ik vond het bloedgeil om daar zo naakt te lopen.
Ik zou het graag nog een keer doen maar helemaal alleen durf ik het niet. En dat lijkt me ook niet verstandig.
15 jaar
1 kwartaal geleden
Aan laatste je 14
Ik ben ook wel eens iemand tegen gekomen terwijl ik samen met mijn vriendje van 14 aan het naaktlopen was in een bos. We hadden onze kleren ergens achter gelaten en liepen alleen met schoenen aan en kwamen dus 2 mensen tegen, man en een vrouw, en die zelfde avond in het bos kwamen wij nog een man tegen en die zei oh wat een lekker speelgoed loopt er hier. Wij zijn er gauw vandoor gegaan en toen we doe man kwijt waren zijn we naar onze kleren gegaan en hebben op die plek nog even samen liggen spelen met elkaar. Gelukkig kwam daar verder niemand anders zagen ze dat we met elkaar bezig waren, misschien ook wel spannend als je betrapt word

Heeft iemand dat wel eens gehad dat je met iemand bezig weg en dat je betrapt word door een vreemde.
13 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb het wel een gehad, dat ik aan het naaktlopen was in het bos dat ik een man tegen kwam.
Hij keek eerst naar mij en vroeg of ik niets vergeten was en liep weer verder. Ik ben ook verder gelopen. Omdat ik het wel opwindend vond dat ik door iemand ben gezien heb ik een stijve gekregen en ben daarom even van het pad gegaan om mij zelf lekker aftetrekken voor ik weer verder ging. Mijn kleren had ik elders in het bos achter gelaten op een verlaten plek waar ik al vaak geweest ben en nooit iemand had gezien dus vond het goed om mijn kleren daar achter te laten.
14 jaar
1 kwartaal geleden
Is er wel eens iemand tegen gekomen terwijl jij daar in je nakie loopt, en wat deed je toen, en hoe reageerde de geklede persoon.
12 jaar
1 kwartaal geleden
J15 als laatste nee
15 jaar
1 kwartaal geleden
Maar zijn jullie ooit je kleren kwijtgeraakt
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb dit rond jouw leeftijd ook een tijd gedaan. In het begin nog wat schuchter, maar na een tijdje liet ik mijn kleren achter en wandelde naakt op mijn sneakers door het bos. heet spannend en ook wel opwindend om te doen.
15 jaar
1 kwartaal geleden
Hebben jullie dan ook is naakt gewandeld zonder je kleren bij je te hebben. Dus dat ze thuis liggen of ergens verstopt.

En wat doe je als je je kleren ergens heb verstopt en ze zijn weg of je kan ze niet meer vinden
22 jaar
1 kwartaal geleden
Hier in Vlaanderen is het verboden: openbare zedenschennis. Daarvoor kan je een boete krijgen en opgepakt worden en (even) in de bak vliegen.

Ik heb het wel eens heel kort gedaan in een bos waar je eigenlijk niet mocht komen, aan een oud, vervallen fort. Was wel spannend, maar ook gevaarlijk, wegens diepe gaten in de grond naar de ondergrondse bunkers, bijna onzichtbaar in het hoge gras.

Ook opletten voor teken, muggen, wespen, en ander ongedierte.
23 jaar
1 kwartaal geleden

Toen ik een hondje had liet ik hem uit in de Scheveningse bosjes. Daar heb je de officiele paden en informele paadjes waar cruisende homo's gebruik van maken. Eens liep ik op zo'n paadje waar normaal niemand was toen ik een naakte man tegenkwam in voor 70% opgewonden toestand. Ik heb goedemiddag gezegd en ben doorgelopen.

De hond van iemand anders vond een keer een vibrator en hij wilde die niet afgeven. Zijn baas wilde zo niet naar huis lopen en probeerde hem af te pakken en toen begon hij te vibreren. Toen liet de hond hem los.

Wat er gebeurt als jij naakt in het bos loopt en iemand tegenkomt hangt denk ik af van wie je tegenkomt. Is het een een man alleen dan moet je oppassen, tenzij hij een hond bij zich heeft. Zijn het volwassen mensen, al dan niet met kinderen, dan zullen ze kijken en doorlopen. (Mamma, waarom is die jongen bloot?). Zijn het jonge meiden dan zullen ze ook kijken en giechelend doorlopen. Zijn het jongens van jouw leeftijd dan zullen ze gaan roepen en je uitlachen.

15 jaar
1 kwartaal geleden
TS.
J 14 kom jij wel eens mensen tegen dan als je in het bos bent, en wat die je dan als ze je naakt zien?
En hoe reageren die mensen?
14 jaar
1 kwartaal geleden
Naakt wandelen is erg aangenaam. Ik ben nudist en kan de hele dag naakt zijn op een camping ofzo. Toch is naakt zijn op afgelegen natuur erg fijn. In ieder geval, denk eens na wat je kunt (gaat) doen wanneer je iemand tegenkomt de volgene keer. Ik bedoel, wees voorbereid.
12 jaar
1 kwartaal geleden
Als ik bij mij thuis de straat oversteek is er een heel groot land waar een boer vaak mais opzet. En in de zomer als het donker is ga ik van thuis uit al naakt dat veld in
19 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb dit 2 jaar geleden ook eens gedaan ergens in een bos niet ver van waar ik woon, in de buurt van een nudistencamping. Ik vond het eigenlijk heel leuk had enkel een rugzak aan met mn kleren erin en verder gewoon mn schoenen. Had af en toe wel schik om iemand tegen te komen maar gelukkig is dit niet gebeurd. Sinds dien heb ik het wel niet meer gedaan. Zou dit nog wel eens willen doen maar het wordt net winter haha
17 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb ook eens naakt gewandeld. Voor mij gaf dit een vrij gevoel en was best spannend. Ik had wel mijn kleding meegenomen.
21 jaar
1 kwartaal geleden
Pas maar op voor de wolven, nu minder flauw, het is natuurlijk wel lekker om op een mooie warme zomerdag naakt door het bos te lopen. Als je iemand ziet aankomen is het denk ik handig om je te verstoppen of zorg dat je iet bij je hebt dat je snel kan aantrekken. Het weer is er nu niet naar om naakt te gaan wandelen.