• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Donshaar vriend
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Donshaar vriend

13 jaar
1 maand geleden
Hé jongens een van m’n beste vrienden heeft wat donshaar(tjes) gekregen. We zien elkaar na het sporten bloot dus dat is het niet. Maar hij wil dat graag weg hebben, dus weer kaal. Nu vroeg hij aan mij of ik dat bij hem wil weghalen (hij durft dat niet zij hij) ik weet dat hij hetero is. Ik wil het wel doen maar wat denken jullie, zouden jullie dat doen of laten doen? Of zit hier meer achter
84 reacties
15 jaar
1 maand geleden
Wel fijn om te horen TS. Als je ooit nog eens gaat afspreken moet je zeker laten weten hoe het gegaan was!
13 jaar
2 maanden geleden
Hé j15 ts hier jaa het was ook heel leuk en ook spannend we hebben het nog een paar x gedaan en binnenkort misschien weer. Het pijpen was zelfs lekker en geil. M’n ouders zijn vaak een heel weekend weg en dan komen ze hierheen en gaan we gelijk naakt. We hebben ook een keer met z’n alle snel naakt een rondje door de tuin gerend en dan weer snel naar binnen (we hebben geen inkijk in de tuin)
13 jaar
2 maanden geleden
Hé j15 ts hier jaa het was ook heel leuk en ook spannend we hebben het nog een paar x gedaan en binnenkort misschien weer. Het pijpen was zelfs lekker en geil. M’n ouders zijn vaak een heel weekend weg en dan komen ze hierheen en gaan we gelijk naakt. We hebben ook een keer met z’n alle snel naakt een rondje door de tuin gerend en dan weer snel naar binnen (we hebben geen inkijk in de tuin)
15 jaar
2 maanden geleden
Hey ts wat een leuke ervaring! Als je zo goed met je vrienden overweg kan maakt de band nog sterker. Hoe vond je het pijpen, is het positief bevallen of eerder negatief? En zijn jullie terug al vaker naakt gegaan of niet meer? Komt er een vervolg of was het 1 keer en nooit meer?

Ik hoop als jij het leuk vond dat het vaker gebeurt! Tot later
13 jaar
2 maanden geleden
Ts hier het slapen was heel leuk. We hadden in de middag onze korte wedstrijd-broek aangetrokken zonder boxer. En in de kelder waar we een zachte vloer hebben wat gestoeid met elkaar. Allemaal een klein beetje zitten zweten daarna zijn we in bad gegaan met zn 4-en (was wel erg krap). Ik heb toen hun geschoren met ieder hun eigen mesje. Daarna vroeg ik hun of ze het oke vonden om naakt te blijven. iedereen vond dat wel oke, we hebben in ons blootje nog wat spelletjes gedaan, eten gemaakt en tv gekeken.Iedereen had heel vaak een stijve. Een jongen vroeg aan mij of hij mij mocht aftrekken vond het wel spannend maar wilde het graag ervaren. Uiteindelijk hebben we allemaal elkaar afgetrokken. Maar omdat we allemaal geil waren hebben we ook elkaar gepijpt daarna ook allemaal naakt geslapen
13 jaar
3 maanden geleden
Zij vragen het aan jou. En jij vind het leuk om te doen. Met experimenteren is niets fout, toch? Hoe is het slapen afgelopen?
15 jaar
3 maanden geleden
Hey ts, ik ben erg benieuwd hoe het de 26e was geweest. Hoe ons zeker op de hoogte! Ik hoop dat het leuk was. Tot de volgende!
13 jaar
3 maanden geleden
Ts j16 jij was er idd vroeg bij. Maar had je dan in die tijd dat je gepest werd nooit gedacht om het af te scheren?? Wij hebben thuis ook een verwarmd zwembad misschien wel een idee om naakt te gaan zwemmen, ik schaam me niet tegenover hun
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j14 ja actief…. zij vragen aan mij of ik hun kaal kan scheren. En nee ik ben nog steeds kaal dus ook nog geen donshaartjes. Vriend (1) heeft niet meer donshaar gekregen maar het lijkt wel of het sneller groeit. Haha nieuwe hobby, ik zie wel wat er de 16ste gaat gebeuren ik sta overal wel open voor. Nee wij hebben nog geen voorvocht en sperma. Een van die andere jongens zegt dat hij condooms heeft dus ja wat zal hij van plan zijn??
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j12 ligt denk ik ook aan de situatie en plek wij zien elkaar natuurlijk elke week bloot en dan is het misschien wat makkelijker. Iedereen neemt een luchtbed mee en wil dan ook in de woonkamer gaan slapen met z’n 4en naast elkaar. En het zou helemaal top zijn als we van begin tot einde de hele tijd naakt kunnen zijn
16 jaar
3 maanden geleden
Hey TS.
Ik ben nu 16 jaar en was er vroeg bij wat schaamhaar betreft ik was 11 jaar!! ik had sperma toen ik net 12 was.
Maar ik werd gepest op school omdat ik schaamhaar had. nee!! geen donsje of zo! nee een echt bosje met haar! Dat had ik al gehad, en echt gepest worden voor alles en voor alles uitgemaakt! Kut school! Nog last van af en toe!
Maar ik werd echt gepest. Ik had toen nog geen vast vriendje.
Ik durfde mij niet meer om te kleden in de kleedzaal of te douchen want ik werd belachelijk gemaakt! ik heb er nu nog wel eens last van eerlijk gezegd. Jongens kunnen ook gemeen zijn !
Of zeker jaloers misschien??
Toen ik ruim 13 was ben ik mijn vriendje tegen gekomen. was eerts mijn buurjongen, Wij hadden de zelfde intresses en zo, dus werden al snel vrienden. Nog niet eens op sex gebied eigenlijk.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik toen al wist dat ik Gay was.
En vind en vond hem echt knap! Nu wat jaren verder zijn wij samen als vriendjes. Gay vriendjes!
Scheren elkaar en zijn gewoon naakt de hele dag zo lang het kan, Ik woon bij mijn oom omdat mijn broertje gehandicapt is door een auto ongeluk waarbij mijn papa is overleden en mijn slaapkamer nu een badkamer is geworden voor mijn broertje.
Darom woon ik nu even bij mijn oom 3 tot 500 meter van mijn moeder. Mijn oom heeft een zwembad achter in de tuin. die helemaal is afgeschermd. dus je kunt niets zien. Als hij niet thuis is zwemmen wij gewoon naakt.Laatst stonden er 2 vrienden aan de poort 2 nieuwe
jongens iets verder in de straat, Wonen 2 deuren en 3 deuren verder dan mijn mama. Zijn geen familie van elkaar of zo. maar ongeveer de zelfde tijd in die huizen gekomen naast elkaar stom toevallig.
Voor ik de poort open deed eerst een broek aan uiteraard.
Die jongens kwamen ff langs om te vragen of wij hun wilde helpen de weg te leren kennen en zo.
Kom verder en wat te drinken in geschonken. Goh mooi zwembad! ( afgelopen zomer dus!) zin om te zwemmen vroeg ik brutaal? ja natuurlijk maat geen zemkleding bij.
Ik heb nog wel iets liggen. maar mijn vriendje zei tegen hun wij zwemmen gewoon naakt hoor. Dat mag ook! ha ha ha Ik werd echt rood en keek hem wat boos aan!
waarop die oudste zei, ja jij eerst . wist niet hoe ik het had!
De jongste was stiller geworden merkte ik. Wat bleek achteraf? hij had ook schaamhaar en die oudste van 13 niet!
Ik was toen ook geschoren! dus lekker kaal. Wil niet anders meer!
Mijn vriendje heeft hem toen ook geschoren. het was een gezellige middag!
Hun zitten jammer genoeg op een andere school hebben zeker contact maar neem aan van mij dat dit heerlijk geil was!
En mijn vriend scheert mij gewoon en ik hem en pijpen elkaar en slikken gewoon elkaars sperma door, Vind het heerlijk!
Sinds kort ook wat "neuken" mijn piemel was te groot denk ik .. al hoewel,,, Zal wel onervarendheid zijn.
Tis echt geen schandaal! Gewoon doen wat je lekker vind met de juiste vriend.
Ik ga een kapper zaakje beginnen om schaamhaar te verwijderen bij ons jongens! ha ha ha.... zou het iets opbrengen????
Veel liefde gewenst jongens of je nu hetro of Gay bent.
Schaam je niet! echt niet nodig! Jij bent Jij! en niets en niemand veranderd dat! Geloof mij! ik ben al wat keren door een ploegje jongens in elkaar geslagen in het verleden! Maar ik ben IK!

Groet, P.

13 jaar
3 maanden geleden
Hoi ik ben nudist hebbal een volle bos haar.
Ik vind het super stoer staan.
Viel mij op meisjes het ook mooi vonden bij mij wie ik al jaren ken van dezelfde nudistencamping.
Ik zou zeggen lekker laten staan maar ieder zijn keuze.
Mijn nudistenvriendje scheert het zelf weg.
12 jaar
3 maanden geleden
Nou Ts, heb jij even geluk. Meestal durven de jongens niet meer bloot te zijn, laat staan dat een andere jongen je piemel aftrekt of dat je gepijpt wordt. Ik zou dat ook wel willen.
14 jaar
3 maanden geleden
Je bent dus erg actief met scheren. Heb jezelf nu ook donshaar? Heeft je vriend nr 1) al meer haar? Met het trekken en pijpen heb je een nieuwe hobby erbij. Hebben jullie allemaal al sperma en voorvocht.

Veel plezier de 26ste. Dat wordt scheren en elkaar verwennen. Heb je al condooms in huis?
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, dat m’n telefoon was afgepakt had niks te maken met het scheren en alles s weer oke. Die andere 2 jongens zeg maar die 2e en 3e heb ik nog een paar x geschoren maar dan bij hun thuis onder de douche en hebben we elkaar afgetrokken. De 1e jongen heb ik ook nog vaker geschoren en bij elkaar gelogeerd en elkaar getrokken en gepijpt. De 26ste gaan m’n ouders bij vrienden op bezoek en blijven daar ook slapen. Ik heb die 3 jongens gevraagd om dan bij mij te komen ook om te slapen wat we dan gaan doen weten we nog niet helemaal
14 jaar
3 maanden geleden
Tja, ouders... Hopelijk waren je problemen nist vanwege je vriendje. Hoe is het met jullie? Hoe is het scheren op het voetbal team gegaan?
15 jaar
3 maanden geleden
Goed dat de problemen thuis zijn opgelost. Hou maar geen rekening met j15, dat hij dat denkt prima maar dit hoeft hij niet te delen want daar zit juist niemand op te wachten. Ieder zijn mening.

Hopelijk geen problemen gekregen van het scheren? Hahahah. Hoe gaat het nog? Nog extra klanten gekregen of is het gebleven bij jou vriend? heb jij al schaamhaar? Heb je al wat meer geëxperimenteerd?

Veel plezier nog!!!
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier ik had wat problemen thuis waardoor ik mn tel moest inleveren en wat j15 zegt boeit me niet
13 jaar
3 maanden geleden
TS je reageert niet meer vanwege de reactie van J15?
13 jaar
3 maanden geleden
Ik heb een flinke bos vind het super mooi en stoer staan.
Er kan wat achter zitten me vriendje en ik trekken elkaar wel eens en toch zijn we hetero.
18 jaar
3 maanden geleden
En ts nog wat leuks gedaan met je vriend
En heb je het nog vaker de rest van het team geschoren en daar andere dingen mee gedaan laat het me maar weten ben benieuwd
15 jaar
3 maanden geleden
Topic sterke verhalen dit... Daar zit niemand op te wachten.
13 jaar
3 maanden geleden
Je bent niet erg spraakzaam meer. Jammer. Ik vond dit topic leerzaam om te lezen. En stiekem ook opwindend. Binnenkort ga ik ook met 1 en misschien 2 jongens experimenteren
13 jaar
3 maanden geleden
J13 ja ik heb die andere jongens na de training geschoren maar er is toen verder niks gebeurd en met die andere jongen moeten we nog afspreken
15 jaar
3 maanden geleden
Je wil nog een sterk verhaal van TS?
13 jaar
3 maanden geleden
TSJ13
Heb je die jongens dinsdag geschoren tijdens de training?

Ga je zaterdag met je vriend weer elkaar douchen ,scheren en verkennen / verwennen in je bed?
15 jaar
3 maanden geleden
Ik geloof dat het verhaal steeds sterker wordt van TS.
13 jaar
3 maanden geleden
Ik ben jaloers op je. Elkaar aftrekken en pijpen. Heb jij of je vriend al voorvocht of sperma. En hebben jullie dit toen geproefd. Of kwam je droog klaar. Veel plezier op de training.
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, andere j13 inmiddels weten de andere dat ik hem heb kaalgeschoren. Er zijn nog 2 andere die donshaartjes hebben de rest is nog kaal. En die 2 willen het wel eens proberen. Ik vroeg ze als ze een scheermesje meenemen dat ik het wel wil doen en dan na de wedstrijd dan hebben we meer tijd en het leek me dan een geil idee om het te doen terwijl de rest van het team toe kijkt.
13 jaar
3 maanden geleden
hoe gaat het experimenteren met jou en je vriend. de andere teamleden al geschoren. benieuwd naar de ontwikkelingen.
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier. Het was een superavond. Voor we naar bed gingen zijn we eerst gaan douchen en elkaar met een dikke laag zeep ingezeept. En elkaars schaamstreek geschoren en elkaar afgedroogd. En toen naakt in bed gedoken en tegen elkaar gelegen. We hebben eerst elkaar overal gestreeld, toen heb ik z’n piemel gepakt en heb ik hem rustig afgetrokken en na een paar seconden pakte hij ook mijn piemel vast en deed hetzelfde. Even later vroeg ik hem of ik hem mocht pijpen en dat mocht en hij wilde dat ook dus even later lagen we in 69. ‘s’ochtends ben ik gewoon in m’n blootje naar beneden gegaan maar dat durfde hij nog niet
14 jaar
3 maanden geleden
@TS Naaktslapen vind hij niet vies of raar. Daar durf ik om te wedden. Ik denk, als jij bij je uitgebreid onderzoek, zijn voorhuid afrolt. Hij vraagt of jij hem aftrekt. Heb jij al sperma of voorvocht? Wat verwacht je bij hem? Ga jij die teamgenoten thuis scheren? En zou je daar ook mee willen experimenteren?Laten pijpen voelt fantastisch. Je piemel in een warmte vochtige zuigende likkende holte. Zelf pijpen is lekker, Het is hard en voelt zacht en warm. En een eikel smaakt aangenaam. Wanneer cjecsec gaat hebben altijd met condoom. En de juiste maat kopen. Dus de piemel (laten ) opmeten. Lengte en breedte.

Een fantastische middag, avond en nacht gewenst...
14 jaar
3 maanden geleden
Aan TS.
We waren het gewoon aan het proberen om elkaar van achter te nemen. Hebben geen condoom gebruikt. Het ging best makkelijk om bij hem in te komen, en hij ook bij mij.
We hebben allebei sperma wat we gewoon lekker laten komen in elkaar. De eerste keer deed het een beetje pijn, dus wat rustiger gedaan en toen was het echt lekker om elkaar te neuken. Mijn buurjongen en ik hebben het nu een paar keer gedaan.
13 jaar
3 maanden geleden
Aan ts
Ik heb inderdaad even getwijfeld om mijn vriend te pijpen, maar heb er zeker geen spijt van, ik wil het zo vaak doen als het kan. Ik vind het echt lekker. En mijn vriend vind het ook lekker om mij te pijpen en dat is ook erg lekker.
Dus ik zou het zeker gaan proberen als ik jou was.
15 jaar
3 maanden geleden
Aan ts, wat leuk dat andere jongens bij jou ook willen laten scheren. Zou je het ook met die jongens willen doen om bijvoorbeeld af te trekken en te pijpen. Misschien met een groepje het gaan doen. Lijkt mij een geil idee.
Succes met de andere
13 jaar
3 maanden geleden
J14 ik hoop alleen met het naakt slapen dat hij dat niet raar of vies vind. En we gaan idd elkaar inzepen en afspoelen. En ik hoop dat we elkaar gaan aftrekken en misschien meer. We gaan vanmiddag wel nog een duik nemen in ons verwarmd zwembad en daarna nog naakt de jacuzzi in
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, andere j13 die aan het twijfelen was om te pijpen kun je vertellen hoe het voelt als jij gepijpt gaat worden?
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, j14 met buurjongen van 13 zou je willen vertellen hoe het ging en of het pijn deed en gebruiken jullie dan een condoom en hebben jullie al sperma enz want ik wil dat misschien ook met hem gaan doen. (Niet meteen maar als we het beide willen)
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j16 hij wil het gewoon glad hebben daar, vind hij mooier. En om eerlijk te zijn als het bij mij gaat groeien wil ik het ook meteen weg scheren. Ik heb wel nog 2 appjes van andere teamgenoten gekregen of ik het dinsdag na de training bij hun ook wilde doen. En dat wil ik wel maar dan moeten ze wel zelf een scheermesje meenemen
13 jaar
3 maanden geleden
Ik heb het zelfde mee gemaakt bij de badminton wanneer hij bij mij eens ging ik het afscheren
16 jaar
3 maanden geleden
@TS waarom weghalen. Ik was ook 12 toen het eerste haar begon te groeien en was er trots op. Bij douchen na gym en voetbal vond ik het niet erg dat andere het zagen. De andere jongens vonden dat wel stoer want veel jongens hadden nog helemaal niks.
13 jaar
3 maanden geleden
Ik ga met een schoolvriend iedere dinsdagmidag naar huis. We zijn dan vroeg uit, en er is niemand  thuis. We gaan samen in bad en wassen elkaar  uitgebreid. Daarna drogen we elkaar af. De rest van de middag liggen we bloot in zijn bed. We kuffelen kussen en strelen elkaar. Dit begon een paar maanden geleden. Toen we in een stortbui fietsten. Toen bij hem onze kleding gewassen en gedroogt. Ondertussen samen  in het warme bad gezeten. Scheren doen we niet. Ik laat mijn schaamhaar groeien. Mijn vriend  kriebelt er graag in. Of speelt met mijn hangzak. Hij is 12 en  nog niet in de pubertijd. Hij vind mijn lichaam mooi en stoer. Hij is echt zo schattig.
13 jaar
3 maanden geleden
Ik heb een vriendje van 12 waar ik wel mee onder de douche sta maar scheren hoeven wij nog niet, wel experimenteren wij wat we alle 2 lekker vinden. We trekken elkaar af en pijpen elkaar, hij heeft nog geen sperma maar voelt wel dat hij klaar komt. Ik heb wel sperma en als hij mij pijpt mag ik in zijn mond komen, vindt hij heel lekker. En af en toe stopt hij een vingen in mijn kont. Hij wil ook een keer mijn piemel in zijn kont.
14 jaar
3 maanden geleden
Ik heb een buurjongen van 13 waar ik het bij doe en hij ook bij mij. Gaan we samen onder de douche en gaan dan elkaar scheren, en meestal als we klaar zijn met scheren en douchen gaan we nog naar zijn kamer en gaan dan naakt op bed liggen. En wij zijn nu ook al een tijdje aan het experimenteren en vinden het echt leuk en lekker om elkaar aftetrekken en elkaar te pijpen. Nu wil hij binnenkort een stapje verder door zijn piemel in mijn achterste te doen. Ik sta er wel voor open. Zijn er nog meer jongens die het met elkaar doen.
13 jaar
3 maanden geleden
Aan j 15
Hij vroeg aan mij of ik hem wou pijpen, ik heb eerst getwijfeld of ik het wel wou doen, maar het het toch geprobeerd en het was wel fijn dat ik door gegaan ben, en is later klaar gekomen in mijn mond, was ook wel bijzonder.
Ik keek hem tijdens het pijpen aan en zag aan hem dat hij het lekker vond. Ik heb inderdaad mijn mond open gedaan en zijn piemel in mijn mond gestopt.
Volgende keer wil hij het bij mij doen, ik ben benieuwd hoe het voelt.
14 jaar
3 maanden geleden
@TS Je vriend, wilde na het scheren van zijn donshaartjes, met jou naakt in bed liggen. Dus maak je niet druk, dat jij naakt slaapt. Dat wil hij zaterdag sowieso gaan doen met logeren. Gegarandeerd!
Dus de planning is: eerst elkaar uitgebreid inzepen, en gezamenlijk knus onder de sproeier. Daarna elkaars piemel gaan schreren. Om uiteindelijk naakt in het bed elkaars lichaam te gaan verkennen/onderzoeken. Klinkt als een gezellige logeerpartij. Je wilde zijn piemel uitgebreid bekijken vertelde je. Ik schat in dat jullie niet alleen je handen en ogen gebruiken. Alvast ceen onvergetelijke logeerpartij gewenst. ;)
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier J14 ja we staan gelukkig allebei open om te experimenteren. Hij blijft zaterdag slapen en voor we naar bed gaan gaan we eerst douchen en dan scheren we elkaar alleen is hij bij mij snel klaar haha. Ik heb een 2 persoons bed alleen weet hij nog niet dat ik altijd naakt slaap, hoe moet ik dat dan aanpakken?
15 jaar
3 maanden geleden
Aan de laatste j13, hoe is het tot stand gekomen om hem te pijpen? Heb je dan gwn je mond open getrokken en over gezogen? En dan in zijn ogen gekeken? Hoe was het gegaan?
13 jaar
3 maanden geleden
Ik doe het ook bij een vriend van mij, ook 13 jaar en ken ik van school. Nu 3 keer gedaan en daarna samen onder de douche gestaan, en na 2 keer hem te hebben geschoren zijn wij ook gaan experimenteren en hebben we elkaar al afgetrokken en ik heb hem ook al mogen pijpen. Is wel fijn om te doen terwijl wij alle 2 hetero zijn. Maar wel leuk om te doen. Ik ben wel benieuwd of jij dat ook gaat doen en hoe jullie het ervaren.
14 jaar
3 maanden geleden
@TS Jij wilde graag geschoren worden door hem, dus je wens komt uit. Na één week staat er inderdaad weer wat haar. Jij zult dit regelmatig bij hem moeten gaan doen. Jij wilde zijn piemel graag uitgebreid bekijken. Dat vind hij niet erg, dat weet ik zeker. Hij staat echt open voor een ontdekkingstocht van elkaars lichaam, en het experimenteren. Net als jij trouwens... Dit is niet fout. Zolang beide het willen. En dat doen jullie dus. Jullie gaan nu snel orgasmes krijgen en geven. Zien of de ander al voorvocht of sperma heeft. Zou jij die andere jongens ook willen scheren? Of ermee experimenteren?
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier een paar dagen geleden vertelde hij me dat er weer een beetje donshaar was gegroeid en liet het me zien en of ik het weer weg wilde scheren. We hebben voor zaterdag of zondag afgesproken. En hij vroeg ook of hij het bij mij mocht doen. Hij wil daarna weer in bed gaan liggen en een beetje aan elkaar gaan zitten hij vertelde verder niet wat hij wil doen. Ik wil hem best wel aftrekken ofz en hij mag dat ook bij mij doen. Laatst met douchen viel het 2 andere jongens op dat er bij hem iets gedaan is
14 jaar
3 maanden geleden
@TS Hoezo talent? Nou, het donshaar op mijn benen vond ik okay. Maar toen het echt donker haar werd, was het lelijk. Toen ik mijn benen schoor sneed ik mij een aantal keer. Ik knip mijn schaamhaar kort. Want ik wil mij daar niet snijden. Je hebt het dus van je broer afgekeken. En misschien heeft hij ook wat uitgelegd. Fijn voor je. En daarom die wegwerpmesjes op de badkamer.
13 jaar
3 maanden geleden
Wij douchen ook bloot met het hele team. Er zijn inderdaad verschillen in piemels. Dus de lengte en hangzak of niet. Somige hebben al veel haar, een aantal een beetje. Donhaar kan ik niet echt beoordelen. Zo dichtbij zie ik het niet. De meeste lijken kaal. Maar of dit geschoren is of onbehaard weet ik niet. Vragen hiernaar is ook zo raar.
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, j14 nee dat hebben we niet bij elkaar gedaan misschien wel een idee voor de volgende keer, bedankt voor de tip. Ik weet alleen niet of en hoever hij dat kan
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j13 dat zou kunnen maar z’n haartjes waren amper zichtbaar. Morgen zie ik hem weer met sporten, maar als iemand het zou opvallen en zeggen zou ik denk wel durven dat ik dat gedaan heb. En als een van die andere het aan mij zou vragen zou ik het ook wel bij hem doen. En de andere jongens die donshaartjes hebben zou ik het ook doen maar nog niet iedereen heeft het
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j15 hem uitgebreid wassen is wel een goed idee en misschien wil hij dat ook bij mij doen. Hij mag mij daar ook wel scheren alleen heb ik nog niks. En het lijkt mij ook wel een heel apart en raar gevoel als hij die van mij vast pakt. En ik weet niet wat we de volgende keer in bed gaan doen
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j14 hoezo talent? Ik zie mn oudere broer zich daar wel eens scheren vandaar. Ja hij is/was daar super glad maar ik heb er ook de tijd voor genomen en rustig aan gedaan. Gewoon de vorm van zn piemel en ballen zijn mooi. Hij heeft nog een slurfje en strakke ballen die van mij is misschien 1 a 2 cm groter maar meer niet
14 jaar
3 maanden geleden
@TS Je vriend is tevreden over over het gladde resultaat. En jij genoot om het te doen. Een zeer geslaagde middag. Je hebt hem niet dus gesneden. Je bent zelf nog kaal. Dan heb jij talent, dat het meteen goed ging, de eerste keer.

Je had hem dus goed bekeken. Wat vond jij mooi aan zijn  piemel? Hij had donshaar, jij bent nog kaal. Wat was er nog meer verschillend?
15 jaar
3 maanden geleden
Hey ts als je wilt experimenteren is de eerste stap alleszins al gezet. Wat handig kan zijn. Ik denk dat hij ook open staat voor dat experimenteren. Binnen enkele weken zal hij weer wat schaamhaar krijgen. In het begin gaat de tijd tussen het scheren langer zijn. Ik bedoel later als je meer scheert zal het sneller terug groeien. Dan kan dat elke week zijn. Ik scheer niet omdat ik het persoonlijk niet zo mooi vindt kaal. Dus staat er soms een oerwoud, maar meestal knip ik het wat bij. Snoeien doet groeien. Om dan rond zijn piemel te kijken is een goed plan. Maar overdrijf misschien niet. Straks denkt hij dat je op mannen valt( wat geen probleem is, het kan hem gwn wel blokkeren). Anderzijds denk ik dat hij dit geen probleem gaat vinden omdat hij wil experimenteren.

En nu was ik een beetje nieuwsgierig dus wat vragen:
- was zijn piemel groot?
- was hij besneden, zo nee had hij een lange voorhuid?
- heeft hij al kont haar?
- zou je hem willen pijpen als je zou experimenteren. Of andersom?
- weet je of hij al sperma heeft?
- heb jij sperma?

Dat waren al wat vragen ik zal nu stoppen vooraleer je overspoeld geraakt.
En je moet niet wachten tot een volgende scheerbeurt. Dat kan nog even duren. Misschien kan jij nu de eerste stap zetten. Ga dan eens naar hem of hij terug bij jou, en dan kun je is kijken hoe je het hebt geschoren. Het is in België nu vakantie misschien in Nederlands ook? Dan heb je tijd om nog is af te spreken. Doe op je gemak. Sorry voor het lang bericht.
15 jaar
3 maanden geleden
Hoi TS/J13 Je eerste donshaar laten wegscheren is ook spannend. Het mes, bloot zijn etc. Ik begrijp zijn zenuwen. De meeste piemels zijn leuk :). Je kunt de volgende keer hem voor het scheren, uitgebreid wassen. Na het scheren zou je uitgebreid kunnen "controleren" of alles wel kaal is.

Hij zou jou ook wel willen scheren denk ik. Als tegenprestatie is dat ook niet vreemd, toch? Maar lijkt jou het gevoel van het mes fijn. Het inzepen met scheerzeep. Of dat hij jou piemel vasthoudt. Het was zijn idee om samen naakt in bed te chillen. Dus het experimenteren, onderzoeken en verkennen gaat zeker lukken. ;)
13 jaar
3 maanden geleden
Hey TS. Je zei dat jullie elkaar ook bloot zien met sporten. Dus in een team of op school.  De rest zou het nu kunnen opvallen dat hij nu weer kaal is.
Zou jij of jullie dan vertellen dat jij hem hebt geschoren?
En als een jongen vraagt, scheer mij ook eens. Doe jij dat dan?
Is er een bepaalde jongen die jij zou willen scheren?
14 jaar
3 maanden geleden
En heb je ook zijn velletje naar achter getrokken? Of hij de jouwe?
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j15 als laatste ja we waren best zenuwachtig ondanks dat we elkaar vaker bloot hebben gezien. Maar hij was zenuwachtiger dan ik, en nee ik heb hem niet gesneden haha. Hij heeft wel een leuke piemel eigenlijk nog wel een kinderboeken. Ik zit wel te denken bij de volgende keer om wat ‘overdreven’ nog rond z’n ballen en daaronder en bij z’n liezen te kijken. Omdat ik zelf daar nog kaal ben wilde ik hem eigenlijk vragen of hij mij daar ook wil scheren. Hij vroeg mij om nog in bed te gaan liggen en dat was heel fijn ook omdat het buiten grijs en grauw was en regende. Ik wil ook wel met hem gaan experimenteren ik sta daar wel open over, ik denk hij ook wel
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, j13 als laatste fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. En ik ga hem de volgende gewoon weer scheren hoor.
15 jaar
3 maanden geleden
Hoi TS/J13
Fijn dat het gisteren zo leuk is verlopen. Jullie waren een beetje zenuwachtig, vandaar dat jullie en stijve hadden. En natuurlijk was het spannend & opwindend. ;). Inderdaad achter hem gaan staan is dan ideaal. Heb je hem niet gesneden?

Niet iedereen krijgt of heeft balhaar. Ik scheer mijn balzak, omdat ik het haar lelijk vind. Ook is een gladde balzak heerlijk om aan te zitten Maar dat is persoonlijk. Mocht je ooit een balzak scheren. Doe dit rustig en voorzichtig. Of de balzak strak of ruim hangend is. Je moet met beleid scheren.

De volgende scheerbeurt is over 1-2 weken. Afhankelijk van de groeisnelheid, en of de eventuele stoppels hinderlijk zijn. Ik neem aan dat jij hem dan weer gaat scheren. Had het samen naakt in bed liggen een reden? Gewoon voor de gezelligheid. Of willen jullie straks een beetje experimenteren...
13 jaar
3 maanden geleden
Hey TS. Ik had ik ,voor als ik deze vraag kreeg. Mijn broertje of neefjes zou ik zeker helpen. Maar nu ik je reactie heb gelezen. Heb ik besloten om klasgenoten en vrienden ook te helpen met scheren.
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier, het was gisteren heel fijn en geil natuurlijk. Onze douche is niet al te ruim dus we stonden al gelijk tegen elkaar waardoor we allebei gelijk een stijve hadden. We hebben eerst gewoon zo samen onder de warme stralen gestaan. En omdat hij wat kleiner is dan ik ben ik achter tegen hem gaan staan en ik moest wel z’n piemel wat naar beneden drukken anders lukte het niet. Daarna ben ik voor hem gaan staan zodat ik het tot het laatste haartje weg kon scheren. Maar op z’n ballen heeft hij niks. Daarna hebben we nog een tijdje naakt in mijn bed gelegen en vroeg hij dat als het weer aangegroeid is of ik het weer wil doen
15 jaar
3 maanden geleden
@j17 jij associeert douchen en scheren met intiem & voorspel. TS is 13, zijn maatje vermoedelijk ook. Beide zijn trouwens hetero. Ze zien elkaar onder de douche na het sporten. Het zou mij niets verbazen, dat zij gezellig samen douchen of jn bad gaan. Heel onschuldig om te doen, als broers, neven of  vrienden. Deed ik ook, en soms nog.
Hij is gevraagd om wat DONShaar te verwijderen bij de piemel van zijn maatje. Dat kan binnen een minuut gedaan zijn met een scheermes, onder de douche. Maar jij denkt dat dertienjarige jongens borsthaar en zwaar behaarde benen hebben. Zodat een tondeuse absoluut nodig is. 

(Wat zo heerlijk moet aanvoelen, en daarna de lotion... Sommige  erotiseren zelfs kinderactiviteiten 🤦???)
17 jaar
3 maanden geleden
Ts, onder de douche wordt wel heel intiem denk ik. Tuurlijk je bent elkaars lichaam al aan het scheren. Maar de douche associeer ik om met mijn vriendin onder te staan als niemand thuis is als heerlijk voorspel. Je moet het zelf weten, maar ik denk dat je beter een paar oude handdoeken kunt gebruiken. En dan even liggen op bed of de bank. Als hij dan toch ligt kan je misschien ook vragen of je bijvoorbeeld zijn borsthaar of beenhaar ofzo mee kan nemen. En als je het eerst met de tondeuse doet dan haal je de lange haren al weg. En wedde dat hij dat heerlijk vind. En dan schuim en mesje voor het gladde. En daarna lotion erop.
12 jaar
3 maanden geleden
Hey die TS. Je ik was er vroeg bij. Op mijn elfde had ik een duidelijke bos. Dons kreeg ik met tien. De eerste van de klas. Was niet echt leuk met douchen na gym.
Wees gerust, jij krijgt het ook nog hoor. Ga jij jezelf dan ook scheren? Bijzonder dat die vriend juist jou vraagt. Jij bent nog kaal. Denkt hij dat jij je scheert?
De eerste haartjes zitten inderdaad net boven of naast de piemel. Onder de douche is een goed idee. Je zult geen verstopping krijgen van dat beetje haar. Maar als jij al je vrienden gaat scheren dan moet je wel opletten hiermee.
Veel succes en plezier morgen. Je vertel nog hoe het ging?
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j14 ik weet zeker dat hij een stijve krijgt en ik zat te denken om het onder de douche te doen dan spoelt het ook gelijk weg
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier m14 dat weet ik niet waarom hij dat wil hij wil het gewoon weg hebben
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j17 zover ik heb kunnen zien heeft hij allewn donshaartjes boven zn piemel en niet op z’n ballen
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j15 ik ben zelf nog helemaal kaal daar. En hij is 12 jaar, ik gebruik zeker een nieuw scheermesje. En ik weet ook dat hij een stijve zal krijgen en zal daar zeker niet om gaan lachen ofz. En als er nog meer jongen komen zou ik het bij hun ook doen hoor hahaha
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j17 ik ga het merken ja, ik ben zelf nog kaal daar en ja ik heb een vriendin en zij weet dat ik daar ook nog kaal ben. Maar voor dit ga ik geen tondeuse kopen hier thuis liggen altijd wegwerp scheermesjes ik knip het anders eerst wat korter. En ja ik zal zeker z’n piemel een keer moeten vasthouden
13 jaar
3 maanden geleden
Ts hier j12 ik ben zelf nog kaal daar dus ook nog geen donshaartjes hij komt zaterdag naar me toe. Maar bij jou is het dan ook vroeg begonnen?
12 jaar
3 maanden geleden
Hey die TS
Lief dat je je vriend/vrienden met zoiets helpt. Heb je zijn donshaartjes al weggehaald. Hoe ging het? Je scheert je zelf dus ook. Heb jij ook dons, of een echt bosje? Ik heb wel een klein bosje. Gaan jullie nu elkaar scheren? Vertel, ik ben nieuwsgierig geworden, haha.
17 jaar
3 maanden geleden
Leuk en spannend om te doen toch. Jongens onder elkaar die grenzen verkennen. En ik denk niet dat je er iets achter hoeft te zoeken. Dit is gewoon gedrag. Misschien kan hij jou ook helpen. Ik weet niet of je een vriendin hebt; maar hoe leuk als je ineens zo glad voor haar staat wat ze niet verwacht.

Zoek wel een plek op waar jullie niet gestoord worden. Misschien in een slaapkamer, want liggend is het beste. Wat ook heel leuk is om hem eerst te scheren met een tondeuse (als je deze niet hebt koop je dit voor een paar euro bij Kruidvat). De trillingen zijn al mega opwindend. Daarna goed inzepen en de scheermes erover.
15 jaar
3 maanden geleden
@J17 De TS is 13, zijn beste vriend zal ook 12-13 zijn. Die vriend zit net in de puberteit. Hij heeft zijn eerste DONS haartjes. Dus een dozijn zacht, kort en bijna kleurloos haar. Net boven of naast de piemel. Uitgebreid inzepen, en de balzak rondom gladscheren is iets te overdreven. Maar je bedoelt het goed.

@TS Jij verwijderd je schaamhaar ook, denk ik. Vandaar dat je vriend jou hulp vraagt. Elkaar helpen en leren is niet fout. In het geval van scheren. Gebruik niet je eigen mesje. Dit is erg onhygiënisch. Je gaat zijn piemel aanraken, vasthouden. Daar wordt hij stijf van. Dat besef je wel hoop ik.

Wat doe jij als je andere vrienden straks ook komen? Ben jij de schaamhaar kapper van de vrienden groep, haha.

17 jaar
3 maanden geleden
Ja. Ik zou het doen als ik jou was. Goed inzepen met scheerschuim en netjes rond de balzak scheren.
14 jaar
3 maanden geleden
Waarom weghalen mijn zusje heeft het en ze is er trots op.
14 jaar
3 maanden geleden
TS volg je gevoel. Kan mij voorstellen dat hij het eng vind. Vermoedelijk krijgt hij een stijve. Dat is normaal. Schrik daar niet van. Hoe ga je het verwijderen?
16 jaar
3 maanden geleden
Als het goed voelt, gewoon doen. Anders niet.
20 jaar
3 maanden geleden
Het klinkt vrij onschuldig en als er meer achter zit, merk je dat gauw genoeg. Volg jezelf en doe waar je je fijn bij voelt.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.