Hey TS.
Ik ben nu 16 jaar en was er vroeg bij wat schaamhaar betreft ik was 11 jaar!! ik had sperma toen ik net 12 was.
Maar ik werd gepest op school omdat ik schaamhaar had. nee!! geen donsje of zo! nee een echt bosje met haar! Dat had ik al gehad, en echt gepest worden voor alles en voor alles uitgemaakt! Kut school! Nog last van af en toe!
Maar ik werd echt gepest. Ik had toen nog geen vast vriendje.
Ik durfde mij niet meer om te kleden in de kleedzaal of te douchen want ik werd belachelijk gemaakt! ik heb er nu nog wel eens last van eerlijk gezegd. Jongens kunnen ook gemeen zijn !
Of zeker jaloers misschien??
Toen ik ruim 13 was ben ik mijn vriendje tegen gekomen. was eerts mijn buurjongen, Wij hadden de zelfde intresses en zo, dus werden al snel vrienden. Nog niet eens op sex gebied eigenlijk.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik toen al wist dat ik Gay was.
En vind en vond hem echt knap! Nu wat jaren verder zijn wij samen als vriendjes. Gay vriendjes!
Scheren elkaar en zijn gewoon naakt de hele dag zo lang het kan, Ik woon bij mijn oom omdat mijn broertje gehandicapt is door een auto ongeluk waarbij mijn papa is overleden en mijn slaapkamer nu een badkamer is geworden voor mijn broertje.
Darom woon ik nu even bij mijn oom 3 tot 500 meter van mijn moeder. Mijn oom heeft een zwembad achter in de tuin. die helemaal is afgeschermd. dus je kunt niets zien. Als hij niet thuis is zwemmen wij gewoon naakt.Laatst stonden er 2 vrienden aan de poort 2 nieuwe
jongens iets verder in de straat, Wonen 2 deuren en 3 deuren verder dan mijn mama. Zijn geen familie van elkaar of zo. maar ongeveer de zelfde tijd in die huizen gekomen naast elkaar stom toevallig.
Voor ik de poort open deed eerst een broek aan uiteraard.
Die jongens kwamen ff langs om te vragen of wij hun wilde helpen de weg te leren kennen en zo.
Kom verder en wat te drinken in geschonken. Goh mooi zwembad! ( afgelopen zomer dus!) zin om te zwemmen vroeg ik brutaal? ja natuurlijk maat geen zemkleding bij.
Ik heb nog wel iets liggen. maar mijn vriendje zei tegen hun wij zwemmen gewoon naakt hoor. Dat mag ook! ha ha ha Ik werd echt rood en keek hem wat boos aan!
waarop die oudste zei, ja jij eerst . wist niet hoe ik het had!
De jongste was stiller geworden merkte ik. Wat bleek achteraf? hij had ook schaamhaar en die oudste van 13 niet!
Ik was toen ook geschoren! dus lekker kaal. Wil niet anders meer!
Mijn vriendje heeft hem toen ook geschoren. het was een gezellige middag!
Hun zitten jammer genoeg op een andere school hebben zeker contact maar neem aan van mij dat dit heerlijk geil was!
En mijn vriend scheert mij gewoon en ik hem en pijpen elkaar en slikken gewoon elkaars sperma door, Vind het heerlijk!
Sinds kort ook wat "neuken" mijn piemel was te groot denk ik .. al hoewel,,, Zal wel onervarendheid zijn.
Tis echt geen schandaal! Gewoon doen wat je lekker vind met de juiste vriend.
Ik ga een kapper zaakje beginnen om schaamhaar te verwijderen bij ons jongens! ha ha ha.... zou het iets opbrengen????
Veel liefde gewenst jongens of je nu hetro of Gay bent.
Schaam je niet! echt niet nodig! Jij bent Jij! en niets en niemand veranderd dat! Geloof mij! ik ben al wat keren door een ploegje jongens in elkaar geslagen in het verleden! Maar ik ben IK!
Groet, P.