Vorige pagina

Grote ballen

16 jaar
10 uur geleden
Beste jongens, Mijn vriendje is 15 jaar en hij heeft behoorlijk grote ballen, ongeveer zo groot als een ei per stuk, misschien iets kleiner, maar het scheelt niet veel. Ook heeft hij best wel een lange zak, ongeveer 17 cm lang, waarbij zijn ballen meestal onderin hangen. Zijn er meer jongens, die dit hebben? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Omdat mijn vriendje nog maar 15 jaar is, vraag ik mij af of zijn zak en ballen niet nog meer gaan groeien. Het lijkt mij dat dit formaat groot genoeg is. Zijn piemel is niet heel groot, ik denk gemiddeld formaat, misschien zelfs nog wel iets kleiner. Mijn vriendje zegt dat hij geen last heeft van zijn grote ballen.
16 reacties
14 jaar
10 uur geleden
Ik heb ook grote kloten, waar ik heel blij mee ben. Ze zijn bijna 5 cm bij 3 cm (ovaal). Mijn kloten hangen ook laag onder in mijn zak, dus echte low hangers heb ik. Bij douchen na voetbal enzo krijg ik daar wel eens opmerkingen over van andere jongens, maar dat is altijd positief. Laatst was er een jongen, die verbaasd regen mij zei wat heb jij een grote zak. Dat klopt ook wel. Mijn vriendin vindt dat ook wel leuk. Zij zegt wel eens dat als zij mij bij de kloten wil pakken, dat zij daar dan niet naar hoeft te zoeken. Waarop ik tegen haar zei dat zij er moeilijk naast kan grijpen. Ik weet alleen niet of mijn kloten nog meer groeien, maar ik ben er wel heel tevreden mee.
14 jaar
1 dag geleden
Awel 3 cm is nie echt groot. En, nee de maat heeft niets te maken met de hoeveelheid sperma. Ik heb ook grote en ze hangen laag. ik ben er content mee.
15 jaar
2 dagen geleden
Jongens met grote ballen zijn bevoorrechte jongens.
18 jaar
2 dagen geleden
Ikheb ook grote kloten met haar, er op ze zijn 4 /1/2 ,,c m
22 jaar
2 dagen geleden
In België gebruiken artsen een orgidometer, een touw met 'ballen' eraan in verschillende maten om de grootte op te meten, ze voelen dan de ballen tussen hun vingers. Ballen zijn trouwens ovaal, en 'bovenop en achterlangs' liggen de heel gevoelige bijballen ertegenaan. De hoeveelheid zaad is feitelijk miniem, sperma is hoofdzakelijk prostaatvocht, dus voor de grootte maakt klaarkomen helemaal niks uit. Wel heel leuk als vriendin je ballen aftast.
16 jaar
3 dagen geleden
Jongen van 17 hoe doe je dat je zaad ballen meten voor de zaad lozing of er na
17 jaar
3 dagen geleden
Ik heb eens gemeten: 3 cm dik zijn de ballen van m'n vriend. Idd niet gemakkelijk om goed te meten....
19 jaar
2 maanden geleden
M16 zo klein als druiven is inderdaad niet veel wat er tussen zijn benen hangt. Dan moet je in zijn broek echt opzoek om ze vast te pakken.
16 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriend is 19 en hij heeft best kleine ballen. Heb ze nog niet gemeten, zou ook niet weten hoe. maar als ik het moet vergelijken zou ik 2 druiven nemen. Zn piemel is ook best klein trouwens past bij zn zak haha
18 jaar
2 maanden geleden
@M18. Het punt is dat je het niet voor het uitkiezen hebt. Het is wat het is en daar moet je het mee doen. Overigens geen ballen lijkt mij voor een jongen niet echt fijn. Dat betekent ook geen sperma.
18 jaar
2 maanden geleden
Liever een grote lul en geen ballen dan grote ballen en een kleine lul, hahaha
18 jaar
2 maanden geleden
M16@TS. Jouw vriendje is royaal bedeeld wat zijn zak en zijn teelballen betreft. Een zak van 17 cm lang is echt heel groot. Bij mij is dat iets meer dan 14 cm. En teelballen zo groot als eieren zijn wel mooi en benijdenswaardig. Veruit de meeste jongens moeten het met een maatje of enkele maatjes minder doen. Mijn teelballen zitten qua formaat per stuk tussen een walnoot en een ei in, dus ook wel redelijk groot, maar niet zo groot als bij jouw vriendje. Ik vermoed dat jouw vriendje al vroeg in de puberteit was, waardoor zijn geslacht nu waarschijnlijk niet meer groeit. Ik weet niet of het ook komt doordat hij extra veel mannelijke hormonen heeft, dat hij zulke grote teelballen heeft. Ik heb het ook aan mijn vriendin gevraagd, maar zij vindt zo'n grote zak en zulke grote teelballen indrukwekkend mooi, stoer, sexy en mannelijk. Nou, als dat geen complimenten voor jouw vriendje zijn, dan zou ik het niet meer weten. Mijn vriendin en ik zeggen, geen zorgen hierover maken, maar genieten van elkaar.
17 jaar
2 maanden geleden
Het gaat tenslotte om de sperma die in de ballen zit
17 jaar
2 maanden geleden
@TS. Maak je niet te druk hierover. Zo te lezen doet jouw vriendje dat ook niet. De ene jongen heeft een grotere zak en de andere jongen heeft een kleiner zakje. Dat is normaal. Vergelijk het maar met borsten bij een meisje, die zijn soms ook groter en kleiner. Sommige meisjes vinden grotere ballen bij jongens zelfs mooi en sommige jongens trouwens ook.
16 jaar
2 maanden geleden
Hey,
Ik heb zelf ook best grote ballen en vooral een grote zak, maar zo groot ook weer niet. Mij lijkt dat ze niet heel veel meer gaan groeien maar dat weet je nooit zeker. Geen zorgen over zijn piemel, die groeit echt wel!
16 jaar
2 maanden geleden
Een zak van 17 cm lijkt mij wel extreem groot. Denk niet dat die nog groeit.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.