M16@TS. Jouw vriendje is royaal bedeeld wat zijn zak en zijn teelballen betreft. Een zak van 17 cm lang is echt heel groot. Bij mij is dat iets meer dan 14 cm. En teelballen zo groot als eieren zijn wel mooi en benijdenswaardig. Veruit de meeste jongens moeten het met een maatje of enkele maatjes minder doen. Mijn teelballen zitten qua formaat per stuk tussen een walnoot en een ei in, dus ook wel redelijk groot, maar niet zo groot als bij jouw vriendje. Ik vermoed dat jouw vriendje al vroeg in de puberteit was, waardoor zijn geslacht nu waarschijnlijk niet meer groeit. Ik weet niet of het ook komt doordat hij extra veel mannelijke hormonen heeft, dat hij zulke grote teelballen heeft. Ik heb het ook aan mijn vriendin gevraagd, maar zij vindt zo'n grote zak en zulke grote teelballen indrukwekkend mooi, stoer, sexy en mannelijk. Nou, als dat geen complimenten voor jouw vriendje zijn, dan zou ik het niet meer weten. Mijn vriendin en ik zeggen, geen zorgen hierover maken, maar genieten van elkaar.