• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Groepsverband

14 jaar
2 maanden geleden
Hallo.

Ik heb 4 vrienden van 13 tot 15 jaar waar ik wel eens mee experimenteer, zoals aftrekken samen en elkaar pijpen. Nu weten ze dat ik het met alle 4 doe en zij dat het ook bij elkaar. Nu kwam er iemand met het idee om het een keer in een groepje te doen, wij alle 5 bij elkaar lekker uit de kleren en lekker bezig zijn met elkaar.
Nou vind ik dat wel spannend maar lijkt me wel een lekker idee om bijvoorbeeld een middag lang seks te hebben met mijn vrienden.

Wie heeft hier ook ervaring mee en wat doen jullie zoal bij elkaar en waar doen jullie dit. En hoe is het bij jullie tot stand gekomen.
25 reacties
16 jaar
2 maanden geleden
TS, ik heb met een vriend vaak samen afgetrokken, ook elkaar. En met voetbalteam regelmatig met een groepje gerukt na de training. Dat was dan gewoon jezelf trekken tot je klaarkomt, soms met wedstrijdje.
19 jaar
2 maanden geleden
Toen ik 15 was, eens met een groepje vrienden in de zomervakantie bij 1 van hen thuis geloheerd. Met 6 jongens in een cirkel, op de knieën handdoek in het midden en allemaal ons zelf rukken.

Begon een beetje onwennig en lacherig, maar nar een paar minuten werd het serieus. En toen kwamen we allemaal na elkaar klaar. De ene spoot de ander druppelde, maar heb nooit meer zo veel sperma gezien als die avond.

Leuk voor een keer. Bijzondere ervaring.
12 jaar
2 maanden geleden
Jongen 12 Ik ben de jongen van 12 uit de leefgroep Ik slaap nog bij de jongen van 13 We rukken vaak samen en elkaar We pijpen vrijen en zo samen Na 5 maand vind ik het nog leuk als er ander jongens ons komen opzoeken Om dingen samen te zo als rukken pijpen en neuken Ik wil alleen niet neuken of geneukt worden
12 jaar
2 maanden geleden
j12. hoe kwamen jullie erop en wat doen jullie alleen bij jezelf of durven jullie het ook bij een ander?
12 jaar
2 maanden geleden
Ja als we met ons vaste logeergroepje van totaal 4 jongens bij elkaar blijven slapen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
2 maanden geleden
Echt seks in groep heb ik nooit gedaan. Ik heb wel ooit op bosklassen twee kamergenoten gepijpt terwijl de rest van onze kamer daar toekeek. Nadien heb ik mezelf afgetrokken en hierna zijn we allemaal gaan slapen. De volgende ochtend heb ik een kamergenoot nogmaals gepijpt in de gemeenschappelijke douche. Het was misschien wel onder groepsdruk dat ik dit toen deed, want iedereen vond dit toen blijkbaar erg opwindend om zien. Ik was nadien bang dat dit zou uitlekken en me zou blijven achtervolgen. Dit was gelukkig niet zo. Een goede vriend en klasgenoot waarmee ik elke dag naar school fietste vroeg me op een dag of ik dit wel vaker deed. Uiteindelijk vroeg hij me eerlijk of ik hem wou pijpen. We stopten op de weg naar huis in een bos en hier ...
Kortom, nooit groepseks, maar wel seks gehad met 'een groepje toeschouwers' erbij.
21 jaar
2 maanden geleden
@J21 ik snap het spel niet. Wat hebben die kledingstukken kaarten te maken met de opdrachten en waar komt seks hebben met iemand anders in de opdrachten voor? En hoe oud waren jullie eigenlijk toen?
18 jaar
2 maanden geleden
J21, spannend spel denk ik, zat weinig in de pot aan het einde of wel ?
Ook opdrachten tussen twee jongens of alleen tussen een jongen en een meisje ?
21 jaar
2 maanden geleden
Wij deden het vroeger aan de hand met een eenvoudig kaartspel. Met jongens en meisjes. Vooraf schrijven wie ieder kledingstuk op en dan maken we per persoon 10 opdrachten (seksueelngetint)
Het spel bepaald met wie je sex zal hebben en wat je zal doen. Een NEE is 20euro in de pot gooien, en de opdracht doorgeven aan een ander. Op het einde van het spel wordt het geld dat in de pot zit verdeeld door de aantal deelnemers
12 jaar
2 maanden geleden
J12. Heb jij ook iets bij hem gedaan? Wil je nog meer doen? Komen de oudere jongens ook? Wat vind de leiding ervan?
12 jaar
2 maanden geleden
Ik zit met de week in een leefgroep waar ik na school naar toe ga Onze leefgroep zijn 8 jongens van 12 tot 17 jaar Ik deel een kamer met een jongen van 13 jaar De eerste week van het schooljaar stonden we bij het uitkleden met onze ruggen naar elkaar Tot hij op een avond aan me vroeg dat hij mijn plassertje mocht zien Ik zie als jij die van jou ook laat zien Hij rukte en pijpte met die avond Ik kwam die avond voor het eerst bewust droog klaar En ja nu komen er vaak jongens op onze slaapkamer om samen te rukken pijpen soms met 2a3 ander jongens Bloos
20 jaar
2 maanden geleden
Ik heb het inmiddels al een paar keer met een paar hechte vrienden gedaan. Er werden altijd al grapjes gemaakt naar elkaar toe en soms elkaar wel is aanraken op gekke plekken. Uiteindelijk heeft één iemand de stap genomen en toen volgde de rest al snel.
14 jaar
2 maanden geleden
J14 Je kunt prima klaarkomen zonder sperma. De rest van je verhaal, neem ik met een beetje strooizout.
12 jaar
2 maanden geleden
14j, heb jij ook een piemel in je kont gehad of je piemel bij iemand in zijn kont gestopt. Hoe was dat en ga je het vaker doen?
14 jaar
2 maanden geleden
Hey hey. Ik heb zo een Chiro groep met zo 8 kinderen. (We zijn allemaal vrienden). Dus we waren zo op zo een Chiro kamp. We waren alleen op de kamer. Iemand vroeg zo voor aftrekken of meer. En iedereen zij ja. Dus iemand had mij afgetrokken en ik iemand anders. We hebben ook gepijpt. Sommige woude ook wel zo echt seks zo in de kont . Sommige wouwen dat niet dus die bleven gewoon elkaar pijpen. Het was best gei!!! Sommige kwamen klaar maar sommige niet bc ze hebben nog geen sperma. Maar het was wel leuk. Ik raad het aan!
15 jaar
1 kwartaal geleden
Wij zijn met z'n 6en. 3 ken ik van groep 8. Daar waren eerst nog 2 andere jongens bij maar die wilden niet meer dan aftrekken. Op het vmbo zijn er 2 andere jongens bijgekomen. We kunnen het bij een vriend thuis doen, in onze boycave zoals we het noemen. Als je samen iets wilt doen kan dat maar dat zeggen we wel altijd. Het is gewoon chill en geil om het te doen. Neuken hoort er voor mij ook bij, zeker als je elkaar al langer en beter kent. Dat vind ik ook het geilste wat je kunt doen.
16 jaar
1 kwartaal geleden
ja ik !!!
Wij lopenn meestal blood. en jij moet wat wij doen samen!!
Is datmeen schande ? nee dat heetn houden van Gewoon doorgaan.Er is niets anders dan liefde en sex samen.
15 jaar
1 kwartaal geleden
Ik doe het wel eens in een groepje van totaal 4 jongens van 13 tot 15 jaar oud. 1 van die vrienden heeft een omgebouwde schuur waar wij vaak zitten, die vriend en zijn ouders zijn naturist en dus vaak naakt. Dus als wij daar zijn gaan wij ook altijd lekker naakt. Nu met deze temperatuur zitten we lekker binnen in die schuur die verwarmt is en alles aanwezig is. Daar doen wij het wel met elkaar zoals samen aftrekken of elkaar aftrekken en soms pijpen wij elkaar.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Wel eens een keertje afgetrokken met een paar vrienden tegelijk. Was best geil, ondanks dat ik op meiden val. De meesten wilden alleen zichzelf aftrekken, maar ik heb een goede vriend getrokken en hij mij.
17 jaar
1 kwartaal geleden
je experimenteert nu ook met 4 jongens, maar wel apart. Dat is anders dan dat je een groep vormt. Wat dan een soort van club wordt, met afspraken en regels. Niets mis mee op zichzelf maar het moet dan wel met iedereen klikken. Zelf ook gevraagd een tijdje geleden door een jongen die ook met anderen een club vormden. Had wel gelijk een klik, maar het kan ook anders. We gaan wel voor veiligheid. Geen intieme seks, wel een beetje uitdagen, geen preutsheid. We komen bij elkaar bij ons oudste lid die zelfstandig woont. Maken wel eens naakt foto's van elkaar, neptattoos op de billen van een ander plaatsen, masseren, worstelen, allemaal dingen waar meiden geen toegang toe hebben.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Aantal keren op kamp met een groepje samen aftrekken groepje van 6. Jongste was 12 oudste 16. Gebeurde eigenlijk spontaan en deden toen wedstrijdje wie het eerste klaar kwam. Daarna nog een paar keer gedaan met dat groepje en met een paar jongens uit dat groepje. Deden verder niks bij elkaar maar elkaar bezig zien en ziek spuiten was fkking geil.
23 jaar
1 kwartaal geleden
Ik vind jullie wel jong, maar dit moeten jullie elk voor zich beslissen. Ik had een hele tijd ook zo´n fantasie, zeg maar wens om het eens met meerderen tegelijk te doen.
Tot ik op een redelijk heftig feestje was en de gelegenheid zich voordeed. Maar op het moment blokkeerde ik volledig. Ik zat naakt klaar om .... en ik panikeerde plots en ben toen meteen weggegaan. Nadien vond ik dit een tijd best jammer, maar wellicht was mijn wens toch meer een fantasie voor me?
16 jaar
1 kwartaal geleden
Pijpen nog nooit gedaan, maar jezelf rukken met een groepje zo vaak. Op werkweek, bij voetbal na training, op feestjes en bij logeren.
14 jaar
1 kwartaal geleden
1 ding weet ik wel als iemand in mijn vrienden groepndot voorsteld. Kan die veel verwachten maar geen goedkeuring wat bedoel je eigenlijk met sex hebben? 1 1 middag lang vind ik vrij enthousiast.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Wij waren op werkweek en lagen samen met zijn 4en op een kamer en het ging spontaan eigenlijk