• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Biseksueel

21 jaar
4 dagen geleden
Ik heb al een paar jaar seksuele gevoelens maar geen romantische gevoelens voor andere jongens mannen.
Het gaat me dus puur om de seks en er is geen liefde.
Ik heb regelmatig seks zoals aftrekken en pijpen verder niets.
Ben ik biseksueel?
33 reacties
16 jaar
4 dagen geleden
Hey jongens.
Ik weet nu onderhand wel dat ik gay ben. maar zeg ook echt eerlijk dat ik sommige meisjes ook echt wel knap vind. Misschien raar of zo?
Ik heb al een paar jaar een vaste lieve vriend waarik ziels veel van houd!
en sinds kort hebben wij samen nog 2 jingens ontmoet die ook gay zijn en praten wel eens over verliefd worden op meisjes en zo. toen ik rond de 7 a 8 jaar oud was had ik zogenaamd verkering met mijn buurmeisje. Echt onschuldig en geen enkele vorm van sex of zo hoor. alleen e;laar eens voorzichtig eennkusje geven als niemand keek. ha ha ha . Maar wist eigenlijk toen al dat ik meer om jongens gaf eigenelijk. Durfde dat toen niet hardop te zeggen natuurlijk Althans voor mij niet natuurlijk.. Heb best enige jaren rond gelopen met een groot vraagteken en inwetendheid en onzekerheid. pas toen ik rond de 11 a 12 jaar was wist ik hetwel voor mij zelf. Heb naderhand mijn huidige vriendje leren kennen en zijn dol op elkaar, maar af en toe als ik echt een leuk meisje zie heb ik wel eens mijn bedenkingen en vraag mij af of ik wel gay ben. Dat antwoord weet ik nu wel want ik hou verschrkkelijk veel van mijn vriend en sinds kort ook 2 andere gay jongens die ietje jonger zijn dan wij maar gewoon goede vrienden zijn. Maar heel af en toe denk ik wel eens aan een leuk meisje en trouwen, kinderen krijgen en zo . aan de andere kant ben ik echt heel gelukkig met mijn vriend. Dus ik denk dat ik gewoonb gay ben en misschien met een knipoog naar een mooi meisje of zo.. wie weet?
17 jaar
5 dagen geleden
Ik heb het juist andersom. Ik wordt wel verliefd op jongens, en heb ook wel sex met een paar jongens gehad, maar op meisjes wordt ik niet verliefd maar ik vind ze wel geil. Ben ook met twee meisjes naar bed geweest.
23 jaar
6 dagen geleden
@TS Je hebt regelmatig seks met hetzelfde geslacht zonder romantische gevoelens en je vind dit zelf best ok en lekker, begrijp ik? Is het voor jou dan nog belangrijk of je hierdoor biseksueel bent of niet omdat je geen amoureuze gevoelens?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
4 weken geleden
@J18 Ik ben nog nooit verliefd geweest op een andere jongen, maar kan wel seks hebben met hetzelfde geslacht. Zoenen doe ik in principe niet, tenzij soms orale bevrediging.
18 jaar
4 weken geleden
J18 soms doe ik dat wel als ik enorm geil ben
18 jaar
4 weken geleden
Vraagje aan de jongens die wel graag seks hebben met een jongen maar die niet verliefd worden op een jongen, zoenen/tongen jullie wel met een jongen?
21 jaar
4 weken geleden
@j18 Wat denk je zelf? Mijn gaykoppel moedigden mij aan om lekker te doen wat een echte gayboy hoort te dien.
21 jaar
1 maand geleden
Mijn vriend was toen 32. Hij is nu mijn vaste vriend in een open gay relatie.
18 jaar
1 maand geleden
J21 wat deed je allemaal in de sauna ?
18 jaar
1 maand geleden
@j21, is je vriend nu 32 of was hij toen 32 en is hij nu jouw vaste vriend?
21 jaar
1 maand geleden
@j18. Ja. Zij waren hier bekend en ik zag er ouder uit, dus geen controle.
18 jaar
1 maand geleden
J18 nee met mijn ouders
J23 met 16 al club/sauna ?
21 jaar
1 maand geleden
Voordeel is wel dat oudere gay mannen vaak veel ervaring hebben. Toe ik 16 was leerde ik mijn oudere vriend (32) kennen. Hij had toen een relatie met een 30 jarige man. Beiden enorm aantrekkelijk, mooi en sexy. Ik was al uit de kast. Ik was in het begin een soort schandknaap. Ik vond het geweldig om veel met hun te doen (feesten, sauna's, clubs, vakantie etc). Zij hadden best een ruig privéleven. Ik werd vaak letterlijk ingewijd in de gayscene. Heel fijn, spannend en opwindend. Ik werd op alle gebieden enorm verwend.
18 jaar
1 maand geleden
Ik denk dat ze jou graag zagen komen, lijkt mij wel spannend. Waarschijnlijk was je door het vakantiegevoel extra ontspannen en opgewonden. Was je alleen op vakantie?
18 jaar
1 maand geleden
J23, vond het spannend en ben toen s avonds naar hun chalet gegaan
23 jaar
1 maand geleden
Idd wel een groot leeftijdsverschil. En jij hebt ook een leuke avond gehad met hen.
18 jaar
1 maand geleden
Ze waren 36 en 42, was zeker wel ok hoor. Vond wel erg spannend maar ze waren relax en hebben heel ontspannen avond gehad
18 jaar
1 maand geleden
Hoe oud waren die mannen?
23 jaar
1 maand geleden
@J18 Was dit jouw eerste ervaring? En met oudere mannen vond jij wel ok?
18 jaar
1 maand geleden
Ik ben zelf bi maar ook niet verlieft op gasten. In de zomervakantie ook sex gehad met 2 oudere mannen op een camping,, vond super leuk en spannend. Weet niet of ik het nu in Nederland weer zou doen maar wie weet.
23 jaar
1 maand geleden
Zo denk ik er ook over J21. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen, maar kan zeker ook genieten van seks met hetzelfde geslacht. Ik heb ook verschillende ervaringen gehad met 2 kerels en dit was onverwacht opwindend en lekker. Wat was jouw rol in die triootjes zoal of wat vond jij lekker?
21 jaar
2 maanden geleden
Ik vind sex met n jongen ook erg geil, ik word verliefd op meiden en niet op jongens. Het is bij mij gewoon puur de sex met n gozer. En als ik dan bi ben nou prima. Heb met vakantie een paar keer n leuke avond gehad met twee gasten die gay zijn. Was super. Laat iedereen lekker z’n ding doen.
22 jaar
2 maanden geleden
He TS ik sta er zelfde in en heb zelfs voorkeur voor seks met mannen. Ik snap je dilemma, en denk dat het komt omdat veel mensen een voordeel hebben over biseksuele (die vallen en doen het met iedereen). Ik vind zelf de naam heteroromantische homoseksueel mooier maar heb die naam nog gebruikt voor iemand die niet tot de community hoort. Ik noem indien het nodig is voor bijvoorbeeld huisarts bi.
22 jaar
2 maanden geleden
Vindt je het belangrijk, dat jij jezelf een stempel wilt geven?

Dat je nu alleen maar sex wilt met een jongen, is gewoon prima. Wie weet ga je later ook anders kijken naar jongens en kun je er toch ook verliefd op worden.

Geniet er gewoon van.

Bij mij is het eigenlijk wel zo gegaan. Ik was eerst ook alleen sexueel aangetrokken door jongens, maar ik werd alleen verliefd op een meisje. Later ... toen ik wat meer ervaring had met jongens, begon ik ook anders naar jongens te kijken en ik ben al weleens verliefd geweest op een leuke en mooie jongen. Maar helaas ... hij niet op mij.

Dus moet ik mezelf een stempel geven? Tja ... dan ben ik bisexueel.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik denk dat het label of vakje ondergeschikt is. Je vindt het lekker en opwindend met een kerel en dit is het belangrijkste, lijkt me?
Ik ben bi door ervaringen zeg ik. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een man, maar kan wel intens genieten van seks met hetzelfde geslacht. Vooral orale bevrediging vind ik heel opwindend, iets waar ik in mijn hetero relatie de gelijke ervaring niet van vind, al pijp ik soms op verzoek een dildo voor mijn vriendin.
21 jaar
2 maanden geleden
Hoi TS hier, ik dacht dat je bi bent als je romantische en seksuele gevoelens hebt voor jongens mannen en vrouwen meisjes
20 jaar
2 maanden geleden
Ik ben ook biseksueel ook voor de sex met een maatje samen dochen pijpen aftrekken plassex en op bed met massage olie heel normaal hoor
23 jaar
2 maanden geleden
Biseksualiteit betekent dat iemand zich romantisch en/of seksueel aangetrokken voelt tot meer dan één gender. Als je seks hebt met zowel meisjes als jongens ben je wel biseksueel, ook al schreef je geen amoureuze gevoelens te hebben voor jongens.
Je zei samen af te trekken en te pijpen, geen anaal begrijp ik dan? Zou jij je dan pas bi voelen als je ook anale seks hebt?
15 jaar
2 maanden geleden
Tegenwoordig kan alles. Voor alles bestaat wel een label.
16 jaar
2 maanden geleden
Ja dat kan dan ben je op seksueel gebied bi maar qua liefde niet
21 jaar
3 maanden geleden
Ik heb dat ook . Is dus niet gek . Ik ook alleen sex gevoelens
16 jaar
3 maanden geleden
Sexuele en romantische aantrekking kan idd los van elkaar staan. Ik ben zelf bvb wel romantisch aangetrokken door vrouwen maar sexueel niet
18 jaar
3 maanden geleden
Ik vind wel dat je dan bi bent eerlijk gezegd. Heb zelf ook vaak sex met mannen en daarnaast met meiden, en vind ook dat ik bi ben