Vorige pagina

Favoriete ondergoed

23 jaar
2 dagen geleden
Wat is jullie favoriete ondergoed en waarom?

Zelf draag ik het liefste slips, omdat het mooier staat en fijner zit. Af en toe draag ik nog wel eens een boxer, vooral op hele koude dagen
20 reacties
17 jaar
2 dagen geleden
CK low rise trunk of Jockey sports trunk en ruim zittende korte boxers
22 jaar
3 dagen geleden
Ik zie bij mn vriendje graag slips, maar hij draagt meestal boxers
20 jaar
1 week geleden
Meestal elke dag een boxer mr soms wel string als ik 'n skinny jeans aanheb
23 jaar
1 week geleden
Draag eigenlijk alijd boxers, maar ik was laatst bij een goede vriend logeren twee dagen en was m'n ondergoed vergeten. Ik kon van hem wel wat lenen, maar hij draagt blijkbaar soms slips. Ik vond het even wennen, maar het zat echt lekker, dus ga me er zelf ook een paar kopen
22 jaar
2 weken geleden
Het liefst boxers. En thuis in de avond en tijdens 't slapen strings, of wanneer 't warm weer is.
16 jaar
2 weken geleden
Trunks, wel een soort boxer maar nauwelijks een pijpje
16 jaar
2 weken geleden
Ik draag strakke boxers, want dat zie ik eigenlijk de meeste jongens dragen. Af en toe draag ik een slip, maar dat is eigenlijk alleen onder m'n uniform
18 jaar
2 weken geleden
100%slips. Heb helemaal geen boxers meer. Ben hetero maar draag echt heel graag Andrew Christian slips of van gregg homme. Maar van slips van c&a of h.i.s van otto vind ik ook top zitten voor meer normaal
20 jaar
2 weken geleden
Ik heb ze van tom tailor. Maat M. Had eerst S net als meeste andere kleren, maar heb ze liever ruimer. Anders hingen mn ballen er soms uit
23 jaar
2 weken geleden
Mijn slips van Adidas heb boxers gehad maar werd gek van die pijpjes die op rolde dus weer terug gegaan naar slips
23 jaar
2 weken geleden
@jongen 20 van welk merk heb je die ruime boxers?

Ik vind ze zelf ook Nice en heb ze van american today. Maar ben benieuwd naar andere merken en hoe die zitten of je juist een maat kleiner of groter moet nemen dan je maat van de strakke boxers
20 jaar
2 weken geleden
Ik draag ook ruime boxers. Heerlijk om alles de vrijheid te geven. Ik heb wel een paar strakke boxershorts voor als ik een seksdate heb. Is denk ik wel iets meer sexy voor meiden. Al heb ik ook wel eens seks gehad na het uitgaan dat ik alleen mn lul uit de gulp van mijn ruime boxer haalde. Dat vond die meid juist weer geil haha
15 jaar
2 weken geleden
Ik draag het liefst ruime katoenen boxershorts. De strakke boxers met elastaan of polyester vind ik niet fijn zitten.
23 jaar
2 weken geleden
Voor mij is de string favoriet, het zit heerlijk en nee niet strak of vreemd tussen de billen maar gewoon vrij. Kan alle kanten op bewegen ook met sporten. Ik vind het ook nog eens mooier staan een paar mooie ronde billen in een string.
23 jaar
2 weken geleden
Hou wel van afwisseling maar als ik een favoriet moet kiezen een slip.
17 jaar
2 weken geleden
Zelf heb ik Australian Luxury Line boxers. En die zitten heerlijk zachte gladde stof je voelt hem haast niet. Hij vormt mooi rond mijn kruis en ze gaan lang mee. Gen drukke print gewoon 1 a 2 kleuren.

Nog een bijkomend voordeel mijn vriend vind ze mooi staan bij me.
Ook heb ik nog wat bjornborg maar die draag ik haast niet.
12 jaar
2 weken geleden
Boxers of slips
18 jaar
2 weken geleden
Het mooiste om te zien vind ik een glanzende jock string bij een jongen.
19 jaar
3 weken geleden
Boxerbriefs. Die zitten fijner dan wijde boxers vind ik.
22 jaar
3 weken geleden
CK boxers
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.