• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Favoriete ondergoed
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Favoriete ondergoed

23 jaar
2 weken geleden
Wat is jullie favoriete ondergoed en waarom?

Zelf draag ik het liefste slips, omdat het mooier staat en fijner zit. Af en toe draag ik nog wel eens een boxer, vooral op hele koude dagen
89 reacties
18 jaar
1 dag geleden
Meestal boxers en soms een slip. Vind beide lekker zitten, maar moedt eerst wel wennen toen ik weer slips ging dragen. Zit vooral met veel beweging erg comfortabel
22 jaar
4 dagen geleden
Slip en tanga slips. Geen boxers meer, die draag ik al jaren niet meer.
23 jaar
5 dagen geleden
@J21 in het begin was het even wennen en werd toen ook snel geil als ik een slip droeg. Geen idee waarom. Maar door het meer te dragen ben ik het gaan waarderen. Niet meer die pijpjes die omhoog kruipen of een boxer die tegen je eikel schuurt als je op de fiets zit.
22 jaar
5 dagen geleden
Ik draag slips en tangas en soms een jockstrap of string
16 jaar
6 dagen geleden
Ik draag eigenlijk alleen nog boxers. Slips ben ik in groep 8 mee gestopt. Ik heb nog wel 3 slips maar die draag ik eigenljk nooit, alleen heel soms als echt alle boxers in de was zijn. Ik vind een slip gewoon niet zo lekker zitten als een boxer
19 jaar
1 week geleden
Draag bijna altijd slips. Vind dat t fijnste zitten. Soms n string. Maar heb er maar 1. Verder heb ik geen boxers of jockstraps.
19 jaar
1 week geleden
Ik draag altijd boxers. Had weleens keer slips geprobeerd en ook wel af en toe gedragen. Nu heb ik op Vinted nieuwe slips gekocht, waren nooit gedragen. Zijn Franse. Maar deze zitten echt heel erg fijn, en ondersteunen echt heel goed, echt een perfecte pasvorm. Dus ik denk dat ik ook over ga op slips, of ze in ieder geval een heel stuk vaker ga dragen!
21 jaar
1 week geleden
Ik draag altijd een korte boxer, terwijl m'n broer en pa juist slips dragen
@J23, hoe ben jij de slips gaan waarderen en dragen?
23 jaar
1 week geleden
Begin een slip ook steeds meer te waarderen!
23 jaar
2 weken geleden
Ja, ik vind een string ook echt wel ok en ook hygiënisch.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.