• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Favoriete ondergoed

23 jaar
2 dagen geleden
Wat is jullie favoriete ondergoed en waarom?

Zelf draag ik het liefste slips, omdat het mooier staat en fijner zit. Af en toe draag ik nog wel eens een boxer, vooral op hele koude dagen
62 reacties
15 jaar
2 dagen geleden
Ik draag mijn hele leven al slips, boxers zitten niet fijn en strings is niks. Na een paar jaar geen draag ik nu tijdens deze koude winter ook weer een hemd onder mijn shirts, zit prettiger en minder warm dan een T-shirt eronder.
Ik draag geen pyjama en in bed draag ik een hemd onderbroek en T-shirt en als dit te warm is gooi ik mijn T-shirt uit.
Mijn vriendin vindt slips ook mooier dan boxers.
23 jaar
2 dagen geleden
@J19 waarom zou je niet een string kunnen dragen als je nog thuis woont? Durf je het niet aan je ouders te laten zien met wassen?

Ik droeg vanaf mijn 16e al strings, die had mijn moeder gekocht omdat ik het wilde proberen. Vanaf mijn 18e steeds vaker en vaker, mijn moeder waste ze gewoon en legde ze in mijn kast geen probleem. Mijn vader vond het vreemd, maar zei er verder niets van.
23 jaar
2 dagen geleden
@J19 Als je nu truncks of geen onderbroek draagt is een slip sowieso geen probleem. Een string is inderdaad voor jongens wat uitzonderlijker , maar kan toch ... ook gewoon als je thuis woont?
20 jaar
2 dagen geleden
@J19 Je bent een volwassen vent, waarom maakt het uit waar je woont wat je kunt/durft te dragen? Je moeder hoeft ze toch niet voor je te kopen 😇
15 jaar
2 dagen geleden
Favoriete ondergoed de boxers van mijn vriendje haha ik kijk er graag naar als hij bij mijn logeert. Zijn mooie kontje en lekkere lichte buikje vormen zich zo mooi rond de bjorn borg. Hij weet ik dat ik dat erg mooi vind om te zien dus doet hij vaak een mooie aan met een breed elastiek.
19 jaar
3 dagen geleden
draag altijd low rise trunks van ck, maar de laatste tijd ook vaak geen ondergoed. Zou graag slips of string willen, maar woon nog thuis
18 jaar
3 dagen geleden
Ik draag nooit ondergoed
23 jaar
3 dagen geleden
Gelukkig worden slips weer meer gedragen, want dat staat zoveel mooier dan boxers vaak. Ik ben blij dat m'n vriend ook z'n trunks afwisselt met slips. Hij draagt van Hema en ook Nike. @J23, hij is ook enthousiast over Nike, ben benieuwd hoe jij ze vindt!
23 jaar
4 dagen geleden
Ik draag ook slips & boxers. Zag veel positieve verhalen over Nike dus heb deze nu ook eens besteld. Verder vooral van Calvin Klein en Tommy Hilfiger en Hugo Boss.
19 jaar
4 dagen geleden
Ik vind een slip echt een stuk fijner dan een boxer. Zelf sport ik op best wel hoog niveau en merk ik dat de meeste jongens een slip dragen en geen boxer. Dit omdat het meer ondersteuning en vrijheid geeft
22 jaar
1 week geleden
Het liefste draag ik een slip (van Nike heb ik ze nu), maar ik draag ook nog wel boxers wanneer ik moet voetballen. In m'n team dragen geen anderen een slip, dus doe ik liever een boxer aan
23 jaar
2 weken geleden
Een string zit inderdaad wel lekker. Ik ben benieuwd of ik komende zomer eens wat vaker andere kerels in string op het strand ga treffen.
21 jaar
2 weken geleden
Het liefste boxers. Maar ik vind strings soms ok wel fijn
23 jaar
3 weken geleden
Ik voetbal en ga naar de sportschool, maar ik moet zeggen dat ik vooral veel strakke boxers zie. Zelf draag ik ook graag slips en merk wel dat er ook door de jaren heen meer jongeren ze dragen. Met voetbal bijvoorbeeld biedt het echt meer vrijheid en ondersteuning
23 jaar
3 weken geleden
Doe mij maar een slip in plaats van een boxer. Dat biedt een fijne ondersteuning, maar voelt ook erg vrij aan!
23 jaar
3 weken geleden
Mijn ex droeg ook slips naast zijn strakke boxers. Ik vond het eigenlijk veel mooier, omdat zijn ding en achterwerk veel beter uitkwam. Jongens, maak de overstap!
23 jaar
1 maand geleden
@J16, ja, gewoon je normale maat neme. Ben benieuwd wat je er van vindt
16 jaar
1 maand geleden
J23 thx dan ga ik ze ook bestellen ik draag normaal s van ck zou ik dan ook s van Nike bestellen?
23 jaar
1 maand geleden
Ik draag slips van Adidas die zitten best goed zelf met sporten
23 jaar
1 maand geleden
@J16, ik raad ze zeker aan. Draag zelf de katoenen versie, die zitten prima!
20 jaar
1 maand geleden
@J19. Van andermans reacties moet je je sowieso niets aantrekken. Of zoals mijn vriend het zegt, ‘als ze er niets van zeggen, heb ik het voor niks aangetrokken’ 😜
16 jaar
1 maand geleden
J23 wel chill dat Nike slips en trunks beter zitten dan ck raad je het aan? Anders ga ik ze ook wel kopen maar welke stof heb je katoen of van dat sportstof en als je allebei hebt welke is beter?
23 jaar
1 maand geleden
Heb niet echt een favoriet, maar wissel af tussen slips en trunks. Slips bieden wel mer comfort door de ondersteuning die m'n grote slappe er van heeft
23 jaar
1 maand geleden
@J19 Ik had voor de vakantie eigenlijk slips gekocht - dacht ik - om niet met de billen bloot te moeten, maar het bleken jockstraps te zijn. In die zin had ik inderdaad ook gewoon strings kunnen dragen.
23 jaar
1 maand geleden
niks
21 jaar
1 maand geleden
Voor mij jockstraps van Barcode Berlin, Andrew Christian of Bump.
18 jaar
1 maand geleden
Ik draag vooral nike boxers
18 jaar
1 maand geleden
Ik draag ook graag slips (Nike en Adidas). Ze zie ook wel steeds meer gedragen worden in de gym. Veel meer dan een paar jaar geleden
19 jaar
1 maand geleden
Hoezo heb je dan niet gewoon je strings meegenomen? Aangezien die het toch al weeten ziet?
23 jaar
1 maand geleden
Hij wist wel dat ik anders ook strings draag. Na de zomer kan ik dit sowieso niet ontkennen, oa in de douches van de sportclub.
19 jaar
1 maand geleden
Had je ook verteld over je strings? Of ben je daar niet open over? Misschien wilde hij ook wel eens je jock proberen ipv de boxers? Ik vind strings zelf ook fijn zitten maar draag die nog niet met sporten ofso, toch een beetje bang voor reacties
23 jaar
1 maand geleden
Hij droeg gewoon strakke boxers. ik had niets anders mee de die nieuwe.
19 jaar
1 maand geleden
Wat voor onderbroeken droeg je vriend dan @j23?
23 jaar
1 maand geleden
Ja, hij bleef me ermee plagen. Maar hij vond het ook wel opwindend.
23 jaar
1 maand geleden
@J16, dat is erg herkenbaar. Trunks van ck vind ik ook fijn, maar hun slips zijn echt te krap. Dat probleem heb ik bij de slips van Nike niet, ondanks dat ik best fors geschapen ben. De trunks van Nike zijn trouwens ook erg fijn!
18 jaar
1 maand geleden
Boxers van CK en Muchachomalo
16 jaar
1 maand geleden
Ik draag meestal alleen maar ck boxers en dan trunks, ik heb een keer ck slips gehaald maar ik heb weinig ruimte bij me ballen en lul met die slips maar ze zitten wel chill. Ik heb ook paar trunks van hugo boss en under armour maar meeste van ck. Ik zag veel mensen zeggen dat nike slips en trunks chill zijn is dat een aanrader?
20 jaar
1 maand geleden
Ik draag het liefste slips van microvezel, die zitten als een tweede huid.
Soms zijn ze ook van bamboe, maar polyester, polyamide(nylon) met elastan heeft wel mijn voorkeur.
Het valt me op dat de warenhuizen in Duitsland veel meer keuze hebben van deze stoffen
22 jaar
1 maand geleden
Haha, wat grappig J23. Heeft hij er verder nog iets van gezegd? Ik draag zelf graag slips met sporten en boxers in m'n vrije tijd. Ik draag de slips van Nike, die van ck vind ik minder, omdat ik vrij groot geschapen ben slap en ze anders te veel knellen
23 jaar
1 maand geleden
Ik draag bijna altijd strings, maar omdat ik op vakantie een kamer deelde met een vriend kocht ik enkele multipacks slips van Calvin Klein. Toen ik deze op vakantie opende bleek dat ik de verkeerde had besteld, het waren jocks in plaats van slips. De eerste avond lag ik al in bed toen die vriend uit de badkamer kwam en hij zag deze dus niet. 's morgens stond ik als eerste op en opende de gordijnen om te kijken of het had gesneeuwd. Ik hoorde gefluit achter me. Ik was vergeten dat ik zo'n jock aan had en met de billen bloot voor hem aan de raam stond. Ik vertelde hem wat er was gebeurd, maar hij plaagde me en zei me dat ik deze bewust had besteld ... voor hem.
16 jaar
1 maand geleden
Soort onderbroek maakt mij echt niet uit. Heb zowel stakke boxers, slips, trunks en wijde boxers. Draag alles door elkaar en ook gewoon als ik moet omkleden (gym/sportschool/voetbal). Enige voorwaarde is de kleur. Ik draag uitsluitend wit ondergoed. Van kinds af aan draag ik al altijd wit ondergoed, dus ik ben niet anders gewend. Vind het er ook wel veel schoner uitzien dan al dat gekleurd ondergoed. Heb mij er ook nooit voor geschaamd (want je hier nog wel eens leest). Kan het ook alleen maar aanraden om wit ondergoed te gaan dragen, want je zorgt er wel echt voor dat je nog schoner bent daar beneden
23 jaar
1 maand geleden
Ik heb niet echt een favoriet, maar ik draag altijd trunks en slips. Heb een hekel aan lange pijpjes en deze twee zitten lekker en geven ook ondersteuning
17 jaar
2 maanden geleden
CK low rise trunk of Jockey sports trunk en ruim zittende korte boxers
22 jaar
2 maanden geleden
Ik zie bij mn vriendje graag slips, maar hij draagt meestal boxers
20 jaar
2 maanden geleden
Meestal elke dag een boxer mr soms wel string als ik 'n skinny jeans aanheb
23 jaar
2 maanden geleden
Draag eigenlijk alijd boxers, maar ik was laatst bij een goede vriend logeren twee dagen en was m'n ondergoed vergeten. Ik kon van hem wel wat lenen, maar hij draagt blijkbaar soms slips. Ik vond het even wennen, maar het zat echt lekker, dus ga me er zelf ook een paar kopen
22 jaar
2 maanden geleden
Het liefst boxers. En thuis in de avond en tijdens 't slapen strings, of wanneer 't warm weer is.
16 jaar
2 maanden geleden
Trunks, wel een soort boxer maar nauwelijks een pijpje
16 jaar
2 maanden geleden
Ik draag strakke boxers, want dat zie ik eigenlijk de meeste jongens dragen. Af en toe draag ik een slip, maar dat is eigenlijk alleen onder m'n uniform
18 jaar
2 maanden geleden
100%slips. Heb helemaal geen boxers meer. Ben hetero maar draag echt heel graag Andrew Christian slips of van gregg homme. Maar van slips van c&a of h.i.s van otto vind ik ook top zitten voor meer normaal
20 jaar
2 maanden geleden
Ik heb ze van tom tailor. Maat M. Had eerst S net als meeste andere kleren, maar heb ze liever ruimer. Anders hingen mn ballen er soms uit
23 jaar
2 maanden geleden
Mijn slips van Adidas heb boxers gehad maar werd gek van die pijpjes die op rolde dus weer terug gegaan naar slips
23 jaar
2 maanden geleden
@jongen 20 van welk merk heb je die ruime boxers?

Ik vind ze zelf ook Nice en heb ze van american today. Maar ben benieuwd naar andere merken en hoe die zitten of je juist een maat kleiner of groter moet nemen dan je maat van de strakke boxers
20 jaar
2 maanden geleden
Ik draag ook ruime boxers. Heerlijk om alles de vrijheid te geven. Ik heb wel een paar strakke boxershorts voor als ik een seksdate heb. Is denk ik wel iets meer sexy voor meiden. Al heb ik ook wel eens seks gehad na het uitgaan dat ik alleen mn lul uit de gulp van mijn ruime boxer haalde. Dat vond die meid juist weer geil haha
15 jaar
2 maanden geleden
Ik draag het liefst ruime katoenen boxershorts. De strakke boxers met elastaan of polyester vind ik niet fijn zitten.
23 jaar
2 maanden geleden
Voor mij is de string favoriet, het zit heerlijk en nee niet strak of vreemd tussen de billen maar gewoon vrij. Kan alle kanten op bewegen ook met sporten. Ik vind het ook nog eens mooier staan een paar mooie ronde billen in een string.
23 jaar
2 maanden geleden
Hou wel van afwisseling maar als ik een favoriet moet kiezen een slip.
17 jaar
2 maanden geleden
Zelf heb ik Australian Luxury Line boxers. En die zitten heerlijk zachte gladde stof je voelt hem haast niet. Hij vormt mooi rond mijn kruis en ze gaan lang mee. Gen drukke print gewoon 1 a 2 kleuren.

Nog een bijkomend voordeel mijn vriend vind ze mooi staan bij me.
Ook heb ik nog wat bjornborg maar die draag ik haast niet.
12 jaar
2 maanden geleden
Boxers of slips
18 jaar
2 maanden geleden
Het mooiste om te zien vind ik een glanzende jock string bij een jongen.
19 jaar
2 maanden geleden
Boxerbriefs. Die zitten fijner dan wijde boxers vind ik.
22 jaar
2 maanden geleden
CK boxers
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.