• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Vraagje over condooms
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vraagje over condooms

15 jaar
2 maanden geleden
Hey jongens en meisjes ik had dus even wat te vragen over condooms.
Mijn vriendje en ik zijn rond kerst een jaar samen hij is 16 ik 15 en tot nu toe hebben we alleen elkaar nog maar afgetrokken. Dit omdat ik niet zo snel durfden te gaan wat hij respecteert. Nu zijn we met kerst een paar dagen samen en wil ik de volgende stap zetten hem pijpen.

Maar wel met condoom nu is de vraag wat voor een gewoon of met een smaakje en welk smaakje is dan lekker? of raden jullie aan?

Mijn idee is om dan het condoom in verpakking in een mooi doosje te doen met een briefje er bij met de vraag of ik hem mag pijpen.

Als iemand van jullie een idee heeft welke goed is of lekker smaakt hoor ik dat graag groet J
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

24 reacties
16 jaar
2 maanden geleden
Hoi J & K, leuk om te horen dat jullie nog enorm verliefd zijn, veel succes verder.
15 jaar
2 maanden geleden
Hey allemaal TS hier even op de vraag van J16 hier boven.
Ja het gaat nog steeds goed we doen het rustg want liefde is geen maraton die je moet winnen. Maar genieten zeker van elkaar. We zijn het nog steeds eens dat we stapel gek op elkaar zijn.
En het is al zo erg dat als ik bij hem geweest ben en weer opweg naar huis ben hij me berichtjes stuurt van ik mis je nu al.

Dus nog steeds is hij de waren voor mijn en ik voor hem.

Groetjes J & K waar ik zo veel van hou
16 jaar
2 maanden geleden
Hoi TS gaat het goed met jullie relatie?
16 jaar
2 maanden geleden
Hoi Ts wat een mooi verhaal zeg waren alle jongens maar zo als jij maar de meeste zijn dat helaas niet. Hopelijk vind ik dit jaar ook zoon vriendje als jij hebt. Ik hoop dat jullie een lang en gelukkige toekomst tegemoet gaan.
15 jaar
3 maanden geleden
Hey allemaal TS hier sorry dat ik even niet meer gereageerd heb maar ik was druk kerst aan het vieren met familie. Maar goed tussen mijn en M gat het goed we zijn laatst samen wezen eten bij een pizza tent. Waar ik aan het einde zij ik betaal mijn pizza zelf wel waarop hij me even vreemd aan keek (hij had mijn mee gevraagd maar ik dacht eerlijk delen) maar goed. Verder is er door de kerst niet veel gebeurt om hier te melden

Groetjes J
16 jaar
3 maanden geleden
Hoi TS ben ik weer, hebben jullie de kerstdagen samen doorgebracht en van elkaar genoten?
16 jaar
3 maanden geleden
Hoi TS. J
Hier TS die graag een vriendje wil. Wat fantastisch hoe het gegaan is zondag. Ik denk dat jullie nu echt wel in de volgende fase zijn en meer met elkaar gaan experimenteren, spannend. Jammer genoeg is het voor mij nog niet zo ver, eerst een vriendje. Fijne kerstdagen en een mooi 2026 met vellen liefde.
14 jaar
3 maanden geleden
Jullie hadden beide een verrassing voorbereid. Wat romantisch! En ook beiden verrassingen zijn uitgevoerd. Geweldig om het jubileum zo te vieren. Maar hoe smaakte de aardbei? Kon je vriend het klaarkomen een beetje uitstellen? Zo'n massage richting piemel. Wauw! Dan lek je voorvocht en sta je op springen. Ik wens jullie heel veel speel plezier deze vakantie!
15 jaar
3 maanden geleden
Hoi allemaal TS hier nou het is gister allemaal anders gelopen dan ik gedacht had want zo als gepland kwam mijn vriendje naar me toe. Maar hij had ook iets voorbereid waar ik niks van wist.
Hij weet dat ik nog al nerveus ben soms dus had hij een fles massage olie mee waar hij op zij ik ga jou eerst laten ontspannen.
Ik zij wat verlegen is goed dus op mijn kamer kleren uit en op bed waar hij mijn rug begon in te smeren en te masseren.

Wat hij echt vet goed deed toen moest ik omdraaien en ging hij de voorkant doen heel langzaam ging hij steeds iets lager. En ik moet zeggen het deed zijn werk wel ik werd er goed ontspannen van. Toen hij eenmaal bij mijn pik was aangekomen begon hij die ook wat rustig af te trekken die stond al stijf maar werd nog stijver door hem.
Hij was echt zo lief voor me ik genoot helemaal uiteindelijk heeft hij me lekker klaar getrokken en heb ik hem het doosje gegeven.

Waar op hij zij ja dat wil ik wel dus heb ik hem met een aardbeien condoom om gepijpt het was mijn eerste pijp beurt en het ging verassend goed. Na dat hij ook was klaargekomen zijn we onder de dekens gaan knuffelen en hebben nog een film gekeken het was een geweldige ervaring was dit en word zeker nog vervolgd.
groetjes J
20 jaar
3 maanden geleden
Hey hey,
Het is heel mooi dat jullie zo goed met elkaars, en jullie eigen normen en waarden omgaan! Iets wat ik alleen maar toe juich.. Moest ik zo’n vriendje hebben als jij die zijn cadeautjes zo mooi uitdenkt zou ik helemaal smoor zijn! Blijf mooi bij je eigen gedacht en luister niet teveel naar anderen… Je hebt iets moois gemaakt en geniet er nu maar van.
Veel plezier en een zalige kerst! M
18 jaar
3 maanden geleden
Hoi TS, veel plezier vanmiddag, ik weet zeker dat je vriendje geen nee zal zeggen, het is heerlijk om gepompt te worden. Geniet van iedere seconde en mooie kerst voor jullie twee. Laat horen hoe het gegaan is.
23 jaar
3 maanden geleden
Niet iedereen vindt het een fijn idee om een pik zonder condoom in de mond te nemen en het te proeven. Voorvocht is sowieso onvermijdelijk, zelfs als iemand niet klaarkomt in de mond. Mijn vriendin wil ook alleen maar met condoom pijpen, en we gebruiken dus ook smaakjescondooms. Je hebt ze van verschillende merken en in verschillende smaken, we hebben al heel wat geprobeerd. Mij maakt het niet uit, ik kan er even goed van genieten en ik hoef niet te letten op mijn orgasme en ik hoef haar niet te waarschuwen, ik kan gewoon komen wanneer ik moet. Ik vind het een leuk idee om het zo te presenteren aan je partner.
15 jaar
3 maanden geleden
@ts Jij en je vriendje bespreken en overleggen belangrijke onderwerpen. Zoals jouw grenzen, condoom gebruik. Een goede basis. Je hebt je niet laten  overhalen om geen condooms te gebruiken en hebt ze gekocht. Spannend moment! Je idee met het doosje en briefje een mooi en lief gebaar. Mooi om zo jullie 1 jarig jubileum te vieren.

Een romantisch en "smaakvol" zondag gewenst.
21 jaar
3 maanden geleden
Nou toen ik jouw leeftijd had pijpte ik flink op los hoor, zonder condoom. Ik heb een vast vriendje maar wij vinden het fijn om ook andere jongens of mannen te pijpen. Alleen anaal met condoom.
15 jaar
3 maanden geleden
Hey Ts hier ik wil even laten weten dat hij zondag komt dan zijn mijn ouders de hele dag weg. En dan ga ik het hem vragen ik vind het wel heel spannen. Daarom heb ik het zo gedaan ik heb een mooi doosje gevonden waar ik de condooms in doe met een briefje waar de vraag op staat of ik hem mag pijpen. Want ik ben denk ik zo nerveus dat ik op dat moment niet uit mijn woorden kom. En ik denk dat hij het ook wel romantisch vind. Hij heef al eens gezegd dat ik niet nerveus moet zijn want hij vind me een geweldig leuke jongen. Waar ik weer van moet blozen als hij zo iets zegt.

Groetjes J
16 jaar
3 maanden geleden
Als jullie allebei niks hebben kun je gewoon pijpen zonder condoom hoor. Geef van tevoren aan waar je wil dat hij klaarkomt.
16 jaar
3 maanden geleden
Hey man, tof dat je dit zo open durft te vragen. Ik heb al best wat ervaring met m’n vriendje, dus ik dacht ik reageer even.

Als jullie echt elkaars eerste zijn en allebei geen soa kunnen hebben (dus ook geen orale seks met iemand anders ooit gehad), dan is een condoom bij pijpen niet echt nodig. Zelf gebruik ik er nooit een bij m’n vriendje. Ik vind het zonder gewoon veel fijner Het voelt natuurlijker, intiemer, en ja, ook gewoon geiler. Ik vind het altijd heerlijk om m’n vriendje in m’n mond te voelen klaarkomen en z’n sperma te proeven. Je proeft en voelt elkaar echt, zonder dat rubber ertussen.

Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als jij je veiliger voelt met condoom, of het spannend vindt om zonder te doen, dan is dat helemaal oké. En smaakjes kunnen dan juist leuk zijn — aardbei of vanille zijn vaak chill, maar dat is een beetje uitproberen wat je lekker vindt.

Dat idee van dat doosje met een briefje erbij vind ik trouwens echt lief en origineel. Je laat zo zien dat je er aandacht aan besteedt en dat je het spannend én speciaal vindt. Daar smelt je vriendje sowieso van.

Doe vooral wat goed voelt voor jou. En praat er samen over, dat maakt alles relaxter en fijner. Veel plezier met kerst, jullie klinken als een mooi stel
15 jaar
3 maanden geleden
Hoi allemaal Ts hier bedankt voor al jullie goede advies dat heeft me zeker geholpen de goede keuze te maken.
Een voor die gene die zeggen zonder is het veel lekkerder dat kan ik begrijpen maar ik wil het toch liever met doen dat voelt voor mijn beter. En ik weet ook dat mijn vriend daar zo over denkt.

Ik laat weten als er iets gebeurt is groet J
20 jaar
3 maanden geleden
Om te pijpen zijn condooms met een smaakje wel een must.

Ik zou gewoon een assortiment doosje kopen met verschillende smaken en aan hem geven, en dan hem laten kiezen, verrassing.
Op diverse sites kun je filteren op condooms met een smaakje en dan kijken wat voor aanbod er is. Ook een kwestie van proberen en testen welke lekker zijn.

Super goed als jij het fijner vind om met condoom te pijpen! Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
18 jaar
3 maanden geleden
Hoi TS, zoals je ziet verl goede adviezen, het belangrijkste is dat jullie samen genieten. Heel veel plezier op deze bijzondere Kerst. Laat horen hoe het gegaan is.
20 jaar
3 maanden geleden
Toch even een reactie : ook al hebt ge alletwee nog niks van seks gehad, als ge zonder condoom pijpt is er toch nog kans op een soa : hpv (humaan papillovirus) en herpes om er twee te noemen. Zoekt het maar even op...
Er zijn nog andere soa's, maar de kans om die te krijgen is kleiner.
16 jaar
3 maanden geleden
Leuk dat je je vriendje wil pijpen en het zo wil doen. Je kan hem op zich ook zonder condoom pijpen. Als je zeker weet dat die het niet met andere jongens doet en jullie zijn de eersten van elkaar heb je geen risico’s. Dat is wel makkelijker en lekkerder
16 jaar
3 maanden geleden
Maar als jij en je vriend voor elkaar de eerste zijn, is er 0 kans op een soa… waarom dan niet zonder condoom als jullie exclusief met elkaar zijn en beide geen soa hebben die je alleen kan hebben als je vriend al met andere sex heeft gehad. Dan kan je toch beter gewoon zonder doen? Voelt lekkerder en fijner & de smaak van een condoom vindt ik persoonlijk echt smerig vooral ook dat glijmiddel of die fake smaakjes. Dus ik zou zeggen ja als je veilig wilt en hij heeft met andere al iets gedaan snap ik je, beide nog geen ervaring dan zou ik het zonder doen gezien dat voor beide een fijnere en lekkerdere ervaring is.
15 jaar
3 maanden geleden
TS/J15
Een heel leuk idee! Het zijn vanzelfsprekend "chemische" smaakjes. De aardbei smaak is dus na gemaakt. Welke smaak lekker is, is heel erg persoonlijk. Trouwens het gaat voornamelijk om de geur, deze beïnvloed namelijk de smaak papillen. Je zou meerdere smaakjes kunnen nemen, en deze kunnen presenteren. Jij weet jouw favorieten smaakjes wel uit te kiezen. En die van hem ook...