Hey man, tof dat je dit zo open durft te vragen. Ik heb al best wat ervaring met m’n vriendje, dus ik dacht ik reageer even.
Als jullie echt elkaars eerste zijn en allebei geen soa kunnen hebben (dus ook geen orale seks met iemand anders ooit gehad), dan is een condoom bij pijpen niet echt nodig. Zelf gebruik ik er nooit een bij m’n vriendje. Ik vind het zonder gewoon veel fijner Het voelt natuurlijker, intiemer, en ja, ook gewoon geiler. Ik vind het altijd heerlijk om m’n vriendje in m’n mond te voelen klaarkomen en z’n sperma te proeven. Je proeft en voelt elkaar echt, zonder dat rubber ertussen.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als jij je veiliger voelt met condoom, of het spannend vindt om zonder te doen, dan is dat helemaal oké. En smaakjes kunnen dan juist leuk zijn — aardbei of vanille zijn vaak chill, maar dat is een beetje uitproberen wat je lekker vindt.
Dat idee van dat doosje met een briefje erbij vind ik trouwens echt lief en origineel. Je laat zo zien dat je er aandacht aan besteedt en dat je het spannend én speciaal vindt. Daar smelt je vriendje sowieso van.
Doe vooral wat goed voelt voor jou. En praat er samen over, dat maakt alles relaxter en fijner. Veel plezier met kerst, jullie klinken als een mooi stel