• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hij is is leuker dan de andere jongen

14 jaar
2 dagen geleden
Hey. Een paar weken geleden was een vriend van school jarig. Omdat ik niet in de stad woon bleef ik als enige van de 7 jongens slapen. Toen we naar bed gingen deed hij ook zijn boxer uit en had gelijk een stijve en dat kreeg ik ook. We hadden elkaar al eerder een zoen gegeven maar dit was onze eerste keer echt samen bloot. We hebben gezoend en elkaar af getrokken en allebei goed klaargekomen. Ik heb een beetje van zijn sperma geproefd en vond het heerlijk!!!!!!

Hebben tegen elkaar aan gelegen en toen we wakker werden ook tegen elkaar aan. Zoenen en elkaars pik voelen. In de middag haalde mijn vader me op.

Die maandag vroeg hij hoe ik het vond. Lekker en geil zei ik. Ik ook was zijn antwoord. Even later kwam er een oudere jongen uit een andere klas.... Hé schatje... Zoals hij me altijd noemt. We stonden even te praten en kreeg een zoen van m en toen liep hij verder. Ik zag mn vriend boos kijken. En vanaf toen doet ie een beetje afstandelijk. Hij kijkt wel steeds naar me maar dan zegt ie niets. Gisteren waren we samen in de bib. Daar was verder niemand. Toen heb ik gevraagd wat er is. Niets!!!! Maar dat geloof ik niet.Ik heb niets met die andere jongen, hij zoende mij, niet andersom! Hoe vertel ik dat ik hem leuker vind dan die andere jongen? Mijn vriend is de enige waar ik dingen mee heb gedaan en bloot heb geslapen.
36 reacties
13 jaar
2 dagen geleden
Hey TS, wat een legendarisch verhaal! Ben over 4 dgn 14 en hoop op een fantastische relatie met een jongen zoals jij die hebt, ik ben stikjaloers!! Beantwoord alleen de vragen over je seksleven die jij en je vriend willen beantwoorden, want het is inderdaad iets privé! Ik heb de indruk dat het bij heterokoppels ook een beetje zo verloopt, zo'n vragen over hun seksleven, het is een gwn debiet, en zelfs een beetje raar. Maak je maar geen zorgen, je hebt zelf in handen wat je wel of niet beantwoord. Veel plezier, liefde, en ik hoop dat alles goed met jullie gaat! T.
15 jaar
3 dagen geleden
Hoi, ik ben TS.

Dankjewel voor de lieve reacties.

Ben ook super trots op mijn vriendje en dol blij met hem. Seks tussen ons gaat gewoon spontaan en hij voelt wat ie moet doen zodat ik het lekker vind en hij geniet daar ook van. Ik vind het geil als hij klaar gaat komen en gaat kreunen. Als hij bijna gaat klaarkomen wordt zijn pik iets dikker. Hebben meer jongens dat? Ik merk dat bij mezelf niet en hij ook niet. En waarom willen anderen zo graag weten of we seks hebben en wie wat doet? Vragen ze dat ook bij heterostellen dat zij hem pijpt of anale seks hebben? Ik praat er hier wel over omdat het hier anoniem is maar vind dat seks privé is en ik vraag anderen ook niet naar hun seksleven. Waarom doen ze dat dan wel bij homo's?
16 jaar
3 dagen geleden
Wat mooi om te zien hoe jullie liefde zich ontwikkelt, last af en toe horen hoe het gaat. Een mooi positief voorbeeld voor andere homo jongeren. Veel plezier en geniet van elkaar.
19 jaar
3 dagen geleden
heel mooi did
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

18 jaar
1 week geleden
Hey TS. Wat mooi om te lezen dat jullie een fijne relatie hebben. Je bent geen maagd meer lees ik. Dat is het intiemste wat je kunt doen en daar geniet je intens van. Fijn dat jullie daar de ruimte voor krijgen en dat het geaccepteerd wordt.

Je mag trots zijn op je vriend en hij op jou. Geniet van elkaar en wens jullie veel liefde en passie toe.
15 jaar
1 week geleden
Hoi, ik ben TS

Ja, hebben nog steeds verkering. Voelt erg lekker en bijna iedereen weet het. We lopen op school en in de stad hand in hand, we zoenen waar anderen bij zijn. Nog geen weekend dat we elkaar niet hebben gezien of niet samen waren. Ik ga uit school vaak met hem mee naar huis en dan lekker in zijn kamer en dan rennen om de bus te halen.... Hij is gestopt met voetbal en doen nu samen dingen. Hij heeft nu ook een mountainbike en dat vindt hij ook leuk om te doen. En samen natuurlijk.... Op vrijdag uit school zijn we het ene weekend bij hem en het andere weekend bij ons thuis. Met kleren is het makkelijk, zelfde maat en alle kleren van ons samen zit echt door elkaar. Wat we bij hem thuis uit doen wast zijn moeder en komt in zijn kast en dat is hier ook zo.

Stoppen met zoenen is erg moeilijk hahaha en vooral als we verder gaan.... Dat voelt heerlijk en hoort er gewoon bij als je verkering hebt. Het deed de eerste keer een beetje pijn maar ik wilde het graag en heb er ook geen spijt van. Het voelde eerst wel spannend om het te doen als er ook anderen thuis waren maar zij komen echt niet binnen als we samen willen zijn.

Is nu Valentijn, we zouden er niets aan doen maar kreeg toch een nieuw geurtje van hem en we gaan vanavond samen ergens eten. Hij is gewoon een hele leuke en lieve jongen en ben superbij met hem en dat is andersom ook zo.
16 jaar
1 week geleden
Hoi TS, hoe gaat het met jullie relatie, nog steeds in love?
14 jaar
2 maanden geleden
Dat je ouders en schoon ouders onderling afspraken maken is logisch. Het lijkt mij goed dat jullie ookje eigen dingenblijven doen. Sporten, vrienden enzo
18 jaar
2 maanden geleden
Wat mooi om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Jullie zijn echt kneiter verliefd op elkaar.... Vind die opmerking over jezelf op slot zetten ook nergens op slaan. Ik heb sinds mijn 12de verkering met mijn vriend. Hij is bijna 3 jaar ouder. Waren buurjongens en vaak samen gamen. Hij is dus ook mijn eerste (en wat mij betreft ook mijn laatste) vriend. En ken meer mensen die al jaren samen zijn met hun eerste liefde. Mijn overgrootouders zijn al 65 jaar samen, ook de eerste liefde.

Denk om elkaar en geniet van elkaar. Ik wens jullie veel liefde en geluk!
14 jaar
2 maanden geleden
Hoi, ik ben TS

Bij zijn familie was het ook leuk. Lekker gegeten want zijn oom is slager en hij had het vlees mee. Vrijdagmiddag werd met het gezin Kruimeltje gekeken. We lagen pas half I in bed maar sliepen om half 3. Gistermorgen om 10 uur moest mijn vriend pissen en keek even wie er thuis waren. Niemand.... Konden wij nog lekker in bed blijven.
Als we elkaar aankijken weten we al wat we gaan doen en dat voelt gewoon lekker. Toen we weer op de wekker keken was het half 12 en niet veel later geklop op de deur.... Hé tortelduifjes, komen jullie er zo uit???? Toen we laatste traptreden hoorden zijn gaan douchen en om 12 uur precies stonden we beneden.

We zijn vandaag nog hier en morgen weer naar mijn ouders. Jaarwisseling bij ons en nieuwjaarsdag weer hier. Zijn ouders hebben wel gezegd dat we op schooldagen wel samen mogen zijn maar dat het niet standaard is dat bij elkaar blijven slapen. Dat willen ze ook met mijn ouders bespreken. In het weekend, feestdagen en vakanties is het geen probleem. Hij moet toch 2 keer per week trainen en zaterdags spelen. Ik heb een mtb waar ik vaak mee op de crossbaan zit of door het bos ga.
16 jaar
2 maanden geleden
Hoi TS en vriendje, wat een fantastische roze wolk waar jullie op leven, echt top en ik ben wel wat jaloers. Heerlijk om zijn geur bij je te dragen, ben je niet de hele dag opgewonden? Geniet lekker van elkaar en ben benieuwd hoe het verder gaat. Liefs A
20 jaar
2 maanden geleden
Dag TS,

een mooi verhaal :-) .
Enne, van de opmerking van de andere J20 moet ge u niks aantrekken.

Verliefd zijn is het mooiste dat er is. En al zeker als ge het zo vroeg zijt! Niks zo fijn als uw hart dat te keer gaat omdat ge weet dat ge dadelijk uw vriend gaat zien; omdat ge weet dat ge hem dadelijk eventjes kunt vasthouden, of een zoentje van hem krijgt. 'Op slot doen', zegt J20. Niks is minder waar: met verliefd te zijn bloeit ge volledig open, een gans scala aan emoties en gevoelens die ge onder de knie moet krijgen en die anders weggeborgen zouden blijven zitten. Gevoelens die ge nooit zoud ontwikkelen moest ge maar gewoon van jongen naar jongen fladderen, zoals J20 tussen de regels door voorstelt.

Mijn vriend en ik hebben een jongen leren kennen, een paar jaar ouder als ons. Hij heeft nooit ingespeeld op zijn verliefdheid en inderdaad van jongen naar jongen gefladderd. Hij is echt waar een Bijzonder Knappe jongen en kan dan ook krijgen wie hij wilt, maar is niet meer in staat tot verliefdheid en neemt tevredenheid om samen te zijn met maakt niet uit jong of oud, mooi of lelijk; zo afgebot is hij door dat vele fladderen, door met zovelen samen geweest te zijn dat alle tederheid en liefde gewoon automatisatie geworden zijn. Daarom: zijt heel blij met wat ge nu hebt; met wat ge nu voelt.

Samen een filmpje kijken, sporten, studeren, knuffelen; gewoon al samenzijn. Teder zijn met elkaar. Verliefdheid is het mooiste. En als uw vriendje dan als eens boos zou worden, of het loopt eens een beetje mis: als de verliefdheid en de liefde sterk genoeg is, dan worden de problemen opgelost in plaats van dan 'pech gehad' te hebben.
23 jaar
2 maanden geleden
J20, wat een negatieve reactie van jouw naar TS. Het is een jongen van bijna 15 en is stapel verliefd op jongen uit zijn klas die net zo verliefd op hem is. Dat is toch super??? Tieners kunnen heel goed een vaste relatie hebben en het maakt niet uit wat voor leeftijd je hebt als je relatie eindigt. Dat is altijd klote. Je reactie heeft ook wel iets van jaloezie en afgunst, alsof je zelf nog geen relatie hebt.

TS en vriend, geniet van elkaar. Hoe was het gisteren in je schoonfamilie? Heel leuk om te lezen hoe het tussen jullie gaat.
16 jaar
2 maanden geleden
Lieve TS
Het is nu 2e Kerstdag vandaag.
ik heb zelden zo'n verschrikkelijk romantisch verhaal gelezen hier.!
Meen ik echt! En wat gun ik jou,(jullie) dit! liefde is het mooiste wat er is!Ik ben al wat jaren samen met mijn vriendje. Hij is van jouw leeftijd nu en ik 16 nu.
Ik ben echt helemaal tot over mijn oren hopeloos verliefd op deze jongen! Hij is zo teder, zo lief en zacht, dat ik wel eens moet huilen en mij afvraag waar ik dit aan verdiend hebt.
Wij zijn uiteraard al iets verder in onze relatie, maar toch was er afgelopen zomer even een moment van schaamte bij mij.
Wij hadden 2 nieuwe buurjongens die toevallig alle 2 nieuw in het dorp zijn. Wonen maar een paar huizen van elkaar en ook niet ver bij ons vandaan. De ouste zit bij mij op school en de jongste in groep 8 lagere school. Leuke jongens hoor! wij hebben in de zomer altijd een zwembad gevuld staan in de tuin. Ik woon bij mijn oom die een oud boerderijtje heeft met een stukje grond. dat is helemaal afgesloten en niemand kan in onze tuin kijken.
Omdat mijn oom veel weg is voor zijn werk in Rotterdam heb ik veel het rijk alleen. Mijn vriendje en ik zwemmen dan gebruikelijk ook gewoon blood. Soms hebben we de hele dag niks aan..
Was in de laatste week voor de grote vakantie dat ik eerder vrij was van school. ik had die oudste jongen natuurlijk gezien op school.
had heb gezegd dat hij wel een keertje langs mocht komen.
En omdat hij vrienden was geworden met zijn nieuwe buurjingen die 12 is, vroeg hij of hij mee mocht komen. Ik had het er met mijn vriend over en was geen probleem voor hem! Juist leuk!
Dus die bewuste vrijdagmiddag kwamen die jongens naar mij toe.
Mijn vriendje zit op een andere school en was later uit dan ik.
Maar goed... geeft niet toch? ( dacht ik...)
Ik kwam rond 3 uur smiddags thuis en ik wat cola en zo koud gezet.
Mijn vriendje zou pas rond 4 uur a half 5 bij mij zijn. die andere jongens waren al vrij, en stonden voor de poort.
Ik had mij al omgekleed en had mijn speedo aan die ik altijd aan heb en mijn boxer er overheen.
Hun waren gewoon gekleed.T-shirt en gewoon korte broek en zo.
Maar hadden wel een tas bij zich.
Afijn laat ze binnen en ze vroegen gelijk waar mijn vriendje was. Die komt straks ook! zei ik.
Jullie zijn vroeg! ha ha ha . gezelig kom verder!
Afijn staat die oudste op en vroeg mag ik het water in? Tuurlijk! maar wel in zwemkleding. En eerts even onder de douche hier buiten,
Nee niets naakt of zo!!! Oke eerst omkleden dan. Ik zat op een strand stoel achterover en zag in mijn ooghoek dat die oudste wel heel langzaam zijn kleren uit trok op een wel sexie manier die jongste was erg snel en had zo een zwembroekje aan.
Hij trok ook een zwemslipje aan met een touwtje van voren.
Toen vroeg hij mij te helpen om daar een knoopje in te leggen.
Ik zat nog in die stoel en zette hem recht en kwam bijna met mijn gezicht tegen die van hem toen kuste hij mij ineens! vol op mijn mond! Terrgelijkertijd kwam mijn vriendje binnen die de sleutel heeft!
Schaamde mij kapot!!!!! Wat is er hier aan de hand.? Niets!! echt niets! Maar het leed was al geschied.
Het heeft ruim een week geduurd eer ik mijn vriend gezien heb en het hem uit kon leggen. Ik heb beide jongens gevraagd weg te gaan en af te wachten op een berichtje van ons.
Ik voelde mij echt heel erg klote.
Oke het is naderhand goed gekomen, dankzij mijn vriendje. Dus ook ik zo'n ervaring. Fijn dat jij TS het goed aangepakt hebt.
Liefs voor jullie beiden! Hou van elkaar AUB en laat elkaar niet los!
Liefs!

16 jaar
2 maanden geleden
O, Ja TS..
Wij gaan nog steeds leuk om met die 2 jongens.
Die oudste heeft zijn excusses aangeboden en wist niet ( dat is echt waar!!!) dat mijn vriend en ik gay zijn en een stelletje waren! Dat kan kloppen. Na de zomer is die jongste jingen ook bij mij op school gekomen in de brugklas.
Hebben daarna nog veel pret gehad in ons zwembad( je) en zelfs naar het naaktstrand geweest hier in de buurt! ( woon ca. 30 min van het naaktstrand af,,) Maar mijn vriendje ... is mijn vriendje En daar blijft iedereen van af. Toch?
En jij TS...
Heel knap en zeer wijs wat jij gedaan hebt! Jij had zo maar een vriend van ons kunnen zijn samen met jouw vriend.

Ik hoop dat jij nog eens van je laat horen!
Groetjes aan jouw vriend en ook namens mijn vriend die naast mij zit nu.
Liefs P en mijn vriendje R.

PS: Fijne feestdagen en gelukkig liefdevol nieuw jaar!!!!
20 jaar
2 maanden geleden
Je bent 14, geniet zoveel je kunt. Wat wil je dan...nu al een vaste vriend en jezelf "op slot" doen met 14? Als die boos is, jammer dan
14 jaar
2 maanden geleden
Hoi ik ben TS

Dankjewel allemaal. Het voelt gewoon heel erg lekker om verkering te hebben. Hij hoorde er gisteren ook helemaal bij in mijn familie. Zijn opa had een eigen bedrijf en mijn opa kwam daar vaak met de vrachtwagen. Ik wordt 10 januari ook 15 en dan komt zijn familie bij ons, ook zijn opa en oma.

Mijn ouders brengen ons straks naar mijn vriend zijn ouders waar zijn familie vanmiddag komt. Daar gaan we gourmetten. Gisteren hadden we een soort van tapasbuffet. Wij hebben samen bladerdeeg hapjes gemaakt met gehakt. Dat vinden we allebei leuk om te doen. Al lekker geshopt afgelopen maandag. Lekkere geurtjes voor elkaar gekocht. Hij had gisteren kleren van mij aan en ik van hem. Nu heb ik aan wat hij gisteren aan had en dat ruikt helemaal naar hem. En dat is in bed ook zo. Liefs van ons xxx

14 jaar
2 maanden geleden
Een mooie afloop van dit modern kerstverhaal, haha. Geniet van de vakantie en van elkaar. Ik kan er alleen maar over dromen.
18 jaar
2 maanden geleden
Wat een jaloersmakend verhaal, heerlijk dat jullie nu echt verliefd zijn en dat dat nu zo vlak voor kerst allemaal goed is gekomen. Leuk dat de hele familie weet dat je op jongens valt en dat je hem nu al meeneemt. Geniet lekker samen van de kerstvakantie en de liefde. Was afgelopen nacht leuk. Hou ons op de hoogte?
15 jaar
2 maanden geleden
@ts Dat heb je prima opgelost. Alles is goed gekomen, en uiteindelijk sex gehad. Leuk hoe je moeder er mee omgaat. Die kettingtjes dragen is zo lief! Heel veel geluk en plezier gewenst.
17 jaar
2 maanden geleden
Je hebt goed doorgezet, een teken dat je echt voor je vriend gaat. Nu samen seks ontdekken en lekker van elkaar genieten. Ik wens jullie veel fun en liefde toe. Xxx
14 jaar
2 maanden geleden
Hoi ik ben TS. Ja was heerlijk en hij is gebleven tot na het afronden. Door steeds aan hem te denken was ik vergeten dat mijn moeder eerder vrij was. Toen ze thuis kwam waren we net gestopt in mijn kamer en net beneden om het dorp in te gaan. Blijf je eten? Vroeg mijn moeder gelijk. Mijn vriend keek mij aan en toen zei hij Ja graag mevrouw. Voor weg gingen moest hij nog even naar de wc. Leuke jongen en goed gekozen. Zei kent de andere jongen uit de buurt.

We hebben samen iets voor elkaar gekocht. Allebei een kettinkje met een hartje die open kan en aan de binnenkant staan onze namen. Gelijk thuis omgedaan. Mijn moeder was boodschappen aan het doen en nog even lekker in bed gelegen. Waar hij lag ruikt nu nog naar hem en voelde of hij naast me lag.

Zijn vader heeft m opgehaald. Hij moet nu voetballen en vanmiddag ga ik naar hem. Moet nog kerstcadeaus voor mijn ouders hebben. Met de bus naar huis is op avond niet te doen, dus blijf ik slapen.

Eerste kerstdag gaan we naar familie en dan gaat hij ook mee.... Super zin in om hem ook aan de rest van de familie te laten zien.

Ze weten allemaal dat ik op jongens val......
18 jaar
2 maanden geleden
Hoi TS, wat een mooie ontwikkelingen, het lijkt wel een romantische kerstfilm. Fijn dat je ook contact hebt gehad met die oudere jongen en hebt afgesproken dat hij je niet meer zoent. Ik hoop dat je een gezellige middag hebt gehad met je vriend en dat dit het begin is van een mooie periode van liefde tussen jullie twee. Veel plezier, geniet van alles wat jullie gaan ontdekken en laat nog eens horen hoe het gaat tussen jullie.
15 jaar
2 maanden geleden
TS/J14
Wat fijn om te lezen. Je hebt het goed opgelost. veel plezier vanmiddag... Maar vooral heel veel geluk en liefde met je vriendje. Wees er maar heel zuinig op!
14 jaar
2 maanden geleden
Hoi, ik ben TS. Heb woensdagavond nog een appje naar die andere jongen gestuurd dat ik verliefd ben op mijn vriend en dat ik niet meer met hem wil zoenen. Heb ook gezegd wat er gebeurd is na de laatste zoen. Hij stuurde terug dat hij ons wel vaak samen had gezien maar dan als gewoon vrienden. Hij heeft sorry gezegd en hij vindt ons allebei mooie jongens.

Ik heb alles wat ik tegen mijn vriend wilde zeggen nar mijn vriend geappt zodat hij het kon lezen. Hij reageerde met hartjes. We hadden gisteren alleen kerstviering op school en de rest vrij. Daarna met hem mee naar huis en hebben lang gezoend. Toen hij zei dat hij ook verliefd op mij is moest ik even huilen gewoon omdat het weer goed is. Ik moest de bus halen en er naar toe liepen we hand in hand. Op het station hebben we staan zoenen wat iedereen kon zien.. Toen de bus kwam ingestapt, bij het raam gaan zitten en allebei met onze handen een hartje gemaakt.

We hebben nu vakantie en hij komt straks bij mij waar ik niet op kan wachten. Of mijn ouders hem al gaan zien weet ik nog niet. We gaan wel het centrum in en als hij komt is er verder niemand thuis. Dus eerst naar mijn kamer.... Ik weet dat hij seks wil en heb gezegd dat ik het ook wil. Bedankt voor jullie hulp. Liefs L......
16 jaar
2 maanden geleden
Wel een luxe als twee jongens verliefd op je zijn maar volg je hart en lees ook alle andere goede adviezen hier.
17 jaar
2 maanden geleden
Beste Ts als eerste wil ik zeggen goed dat je hebt doorgepakt.
En nu de tips voor je vriendje die je duidelijk wil maken dat hij de waren voor jou is. Maak het persoonlijk door een liefdesbrief te schijven voor hem waar je alles in vertelt wat je zo leuk aan hem vind. Desnoods maak je er een gedicht van.
Dan als volgt koop iets voor hem het is natuurlijk bijna kerst het hoeft niet duur te zijn denk bijvoorbeeld aan een doosje chocolade of iets anders wat hij lekker vind.
Je kunt hem ook mee nemen naar de bios of iets. Laat hem zijn dat jij alles wil doen voor hem geloof me dat gaat werken. Heel veel succes.
18 jaar
2 maanden geleden
@TS, goed dat je al stappen hebt genomen, nu doorpakken zoals ik eerder al schreef en de Kerst hiervoor gebruiken. Dan wordt 2026 een mooi jaar voor jullie. Wel bijzonder dat die oudere jongen jou gewoon op school zoent.
17 jaar
2 maanden geleden
Volgens mij zijn er 2 jongens nogal verliefd op jou. Jij hebt zo te zien een duidelijke voorkeur voor je vriend. Zeg hem wat je voelt en zeg tegen de andere jongen dat je vriend leuker is. Natuurlijk doet het je vriend pijn om te zien dat er een concurrent is. Ik merk ook aan jouw verhaal dat je er mee zit.

Zeg wat je voelt en geef elkaar duidelijkheid.
16 jaar
2 maanden geleden
Waarom gaf die oudere jongen een kus?
Ik snap dat wel denk ik!

Want hij is de controle over jou kwijt omdat hij verleifd is op jou!
Hij wil jou als een soort trofee hebben en van jou houden en jou op eissen.

Het gene wat jij nu moet doen lijkt mij, is heel snel alles uitleggen aan jouw vriend. Vragen wat hij wil met jou,
Maar ook die oudere jongen zeggen dat dit klaar moet zijn.
Tenzij jij meer van hem houd?
Laat het niet op zijn beloop jongen!
Hak echt knopen door en zeg de waargeid zoals jij het zelf voelt!
Het is aan jou! wees verstandig aub?
Laat jij even weten hoe het gaat aub?
Groetjes maatje!
14 jaar
2 maanden geleden
Hoi, ik ben TS. We hebben geen verkering maar zijn wel crush op elkaar. Die oudere jongen woont bij mij in de buurt en als we dezelfde tijden hebben zitten we naast elkaar in de bus en met hem is het nooit verder gegaan dan zoenen. Toen mijn vriend het zag zoende die jongen mij, niet andersom. Ik vond dat niet erg tot ik wist wat mijn dat met mijn vriend deed. Ik ga tegen die jongen zeggen dat ik geen zoen meer van hem wil. Ik heb al een paar keer tegen mijn vriend gezegd dat ie lief en mooi is. Na de laatste keer lachte hij even en kreeg ik een zoen op mijn mond.

Ik wil hem niet kwijt en wil heel graag verder met hem. Ja, ik hou van hem en hij is gewoon de leukste, mooiste en liefste jongen die ik ken. Hoe maak dat zo duidelijk dat hij het ook accepteert????
18 jaar
2 maanden geleden
@TS, tijd voor actie naar je vriendje. Het is nu met kerst in aantocht een goed moment om een mooi persoonlijk kadootje voor hem te kopen en hem de liefde verklaren. Ik hoop dat je op tijd bent en veel succes. Hou ons op de hoogte.
15 jaar
2 maanden geleden
Zeg dat je van hem houd. dat het voor jou ook speciaal is met hem.
15 jaar
2 maanden geleden
TS/J14
Als ik het goed begrijp heb jij geexperimenteerd met een vriend. Jullie vonden dit beiden fantastisch en willen meer gaan doen. Maar jullie hebben  samen niets buiten vriendschap. Geen verkering dus.

Blijkbaar is het bekend op school dat jij homo bent. Je wordt "schatje" genoemd" en zoent met jongens.

De jongen van het logeren heeft overduidelijk gevoelens voor jou. Voor hem was het meer dan experimenteren. Iets heel speciaals. Wat hij samen met jou heeft ervaren. Met degene die heel veel voor hem betekent. Met wie hij veel meer wilde ervaren... Toen kwam die zoen. Voor hem ben jij dus vreemd gegaan.
Jij moet heel snel met deze jongen gaan praten. Wees open & eerlijk. Dus over die zoen. Maar vooral  wat jij voor hem voelt. Wat hij voor jou betekent.
14 jaar
2 maanden geleden
Je bent vreemd gegaan!!! Maar dat snap je nog niet. Vreemd gaan is relatie over!
22 jaar
2 maanden geleden
Ik denk dat je al te lang hebt gewacht met de uitleg. Ik snap jouw vriend wel. Samen zoenen, slapen en elkaar aftrekken, om vervolgens te zien dat je andere jongen(s) zoent. Dat zou voor mij ook einde oefening zijn hoor.