Dag vriend, ik begrijp je verlangen. Om je heen zie je dat iedereen wel een vriendin of vriend heeft maar jij hebt alleen maar verlangens. 10% homo is wat overdreven, wetenschappers denken dat het eerder 4% is en nog eens 4% heeft geen problemen om het ook eens met een jongen te doen.Minder dan je misschien dacht, maar het betekent toch dat jij homo jongens kent zonder dat jij die herkent.
Van sommige jongens is het wel duidelijk hoe ze zijn maar dat geldt niet voor allemaal. Het gaat er ook om hoe jij bent. Sommige gay jongens zoeken een vriendje zoals hetero jongens een vriendin zoeken. Anderen kijken naar jongens zoals meisjes naar jongens kijken. Wie ben jij? Waar verlang jij naar?
Je zegt dat je uit de kast bent, maar hoe manifesteer jij jezelf als gay? Je zou dat subtiel kunnen laten zien met een regenboog armbandje bijvoorbeeld of zo iets.
Veel jongens van jouw leeftijd hebben dezelfde gevoelens en verlangens als jij, maar dat verbergen ze. Het hangt er van af hoe de sfeer is wat dat betreft op je school of bijvoorbeeld in je sportclub als je daar aan doet of bij jongens in jouw buurt die je kent.
Jongens praten over meisjes. Misschien zijn er jongens die daar niet aan meedoen, die dan een beetje stil zijn. Maak eens contact met die jongens, je weet maar nooit. Je kan bijvoorbeeld zo terloops eens vragen of ze een vriendin hebben. Als ze nee zeggen kan jij zeggen dat je niet zo op meisjes valt, als ze dat nog niet wisten.
J20 en J22 noemden al Jong&Out als mogelijkheid om in contact te komen met anderen met gelijkgestemden. -> https://www.jongenout.nl/
Dat is net zo iets als dit, maar speciaal voor jongeren zoals jij. Het is t/m 18 en om ongewenste bezoekers te weren moet je lid worden en bewijzen wat je leeftijd is. Die gegevens worden na registratie direct vernietigd.
Je kan contact hebben met ander jong&outers en ze organiseren meetings waar jong&outers elkaar kunnen ontmoeten. Je kunt ook afspreken met anderen die je op de website ontmoet. Durf het eens en probeer het gewoon.
Aan P die op G woont. Op tv was er een serie, Teun op de Biblebelt. Teun, die een enorme nicht is, reisde met zijn vriendin (alleen platonisch, gays kunnen heel goed met vrouwen omgaan, daarom vinden vrouwen gays leuk, wel een man, geen seksgezeur) door plaatsen in Nederland waar ze heel erg christelijk zijn. Wat mij aan de ene kant opviel was de warmte van de mensen en de saamhorigheid in die gemeenschappen, echt christelijk zoals het bedoeld is, maar bij het kijken moest ik ook aan jou denken. Vooral toen ze waren waar jij woont.
Je vertelt hele erge dingen die jij meegemaakt hebt. Dat kwam dus voort uit die mensen die allemaal zo saamhorig en warm zijn, maar tegelijkertijd zien ze er niet tegenop om iemand waarvan ze vinden dat hij daar niet past in elkaar te rammen en ernstig letsel toe te brengen.
Naar mijn idee hebben ze dan iets van de boodschap van Jezus niet begrepen. Toen ik zo zat te kijken dacht ik steeds, zijn die mensen die ik daar zie echt zo aardig en warm naar de ander, of hebben ze toch ook een zwarte kant?
Deden ze aardig tegen die Teun omdat er camera's bij waren? Zouden ze hem anders in elkaar geramd hebben? Die Teun is overigens een hele gevoelige sympathieke man. Hij komt oorspronkelijk van Urk en is een society kapper geworden, bekend van tv.
Ik wens jou en TS gezellige kerstdagen en een mooi nieuw jaar en TS, ik hoop dat jij liefde gaat vinden, maar ze komen niet uit zichzelf bij je aanbellen. Je moet zelf wat doen. Succes!