Het liefst wil ik helemaal kaal zijn daar beneden maar ik heb nogal veel haargroei. Hoevaak doen jullie je schaamhaar scheren? En hoe doen jullie dat zonder je ballen pijn te doen?
9 reacties
22 jaar
2 dagen geleden
Oneblade op je ballen is geen aanrader vind ik. Beter gewoon goed scheermesje en inzepe vantevore
18 jaar
2 dagen geleden
Heeft iemand ervaring met een Philips One Blade en welke. Lijkt me handig om die te gebruiken voor het scheren van mijn schaamhaar. Kan je piemel en vnallen er ook mee scheren?
23 jaar
3 dagen geleden
Ik scheer alles helemaal glad, ballen en om mijn pik heen. Maar ik laat een driehoekje kortgetrimd haar staan boven mijn pik. Vind ik het mooiste en geeft minste irritatie.
20 jaar
3 dagen geleden
Ik trim mn schaamhaar als ik er zin in heb haha. Dat kan 2x per week zijn (meestal vanwege seks:-)) of soms wekenlang niet (niet dat ik dan geen seks heb hoor haha). Ik heb niet echt een voorkeur voor lang of kort haar, alleen niet helemaal kaal. Dat gaat zo jeuken
17 jaar
3 dagen geleden
Ik vind het heerlijk als ik gedoucht heb om met een borstelme schaamhaar borstelen en ook tussen me benen en billen tegen me balzak
17 jaar
4 dagen geleden
Ik laat me schaamhaar gewoon groeien nu het winter is lekker warm voor de teelbal len en me piemel
19 jaar
4 dagen geleden
Ik gebruik ontharingscrème. Dat werkt voor mij echt super, blijft lang kaal en veel makkelijker voor de haren tussen je billen.
17 jaar
4 dagen geleden
Ik scheer me on de dag, mijn broer 1x per week. Onder de douche, 1x met de richting mee, dan tegen de richting in.
23 jaar
5 dagen geleden
Ha ts, scheer je je nu ook al wel eens, of heb je een volle bos? Zelf scheer ik me meestal 2 keer per week gewoon met een mesje en schuim
Plaats je reactie