• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Stijve

13 jaar
2 maanden geleden
Ik word snel stijf als ik kijk naar andere mensen hun chest en in hun onderbroek is dit gay?, en heeft iemand anders dit ook?
14 reacties
18 jaar
2 maanden geleden
@j19, je bent toch gewoon jezelf? Lijkt mij voor jou de beste keuze.
19 jaar
2 maanden geleden
Ik weet het nog altijd niet. Ik wordt opgewonden (dus krijg meestal een stijve) als ik een jongen zijn piemel zie (maar niet bij allemaal) of als hij een mooie sixpack heeft, maar voel me niet aangetrokken om een jongen te kussen of seks te hebben dat heb ik wel bij meisjes.
Ik vraag me af wat ben ik dan? Bi of toch gay? Of gwn hetero?
15 jaar
2 maanden geleden
Aan je vriend denken met fappen zegt niets als je 13 bent. neem gewoon de tijd met het ontdekken wat je bent.
18 jaar
2 maanden geleden
Als je aan jongens denkt bij het aftrekken dan ben je misschien wel gay. Nodig je vriend eens uit om te blijven slapen?
14 jaar
2 maanden geleden
Mooie gedachten TS Fantasie of herinnering? Volgens mij ben jij gay of bi.
13 jaar
2 maanden geleden
TS hier, reactie op Twijfel of jij gay bent TS? Waar denk je aan bij het aftrekken? En ja, ik krijg ook weleens een stijve.

ik denk altijd aan mij en mn vriend dast we samen aftrekken en douchen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

13 jaar
2 maanden geleden
Twijfel of jij gay bent TS? Waar denk je aan bij het aftrekken? En ja, ik krijg ook weleens een stijve.
12 jaar
2 maanden geleden
Als iemand een stijve piemel heeft hoef je niet meteen gay te zijn het is gezond alles werkt. Ik heb wel stijve piemels gezien van jongens en mannen op het naakt strand en die zijn heus niet alle gay.
14 jaar
2 maanden geleden
Iedereen is benieuwd. Kijken en vergelijken is heel normaal. Borst en buikspieren zijn inderdaad interesant. En ja, de piemel, ballen en schaamhaar bekijken we onderling. Stijf word de piemel vaak, opgewonden of niet. Of je straight, homo of bi bent moet je zelf ontdekken. Daar heeft dit gedrag niets mee te maken. Ook niet of je hierover fantaseert bij het fappen.
13 jaar
2 maanden geleden
Ik heb ook heel gauw een stijve lul. Soms op de meest onverwachte momenten.
18 jaar
3 maanden geleden
Als je rukt is dat dan met die chest en boxers in je gedachten? Dan zou het kunnen dat je gay bent, niks mis mee. Op jouw leeftijd is het nog vroeg uiteraard.
12 jaar
3 maanden geleden
j13 Dat is niet gay, op deze leeftijd en ook ouder krijgen we soms gewoon een stijve piemel zonder dat we het weten of willen. Jammer dat men dit dan meteen gay vind.
14 jaar
3 maanden geleden
TS dat gebeurt bij mij ook hoor. Dat betekent niet dat je gay bent.
14 jaar
3 maanden geleden
J13 dat is normaal ik heb dat ook