TS als jij naakt wilt slapen, gewoon doen. Je ouders hebben je vanaf je geboorte tot op een bepaalde dag in je leven altijd naakt gezien dus. En weet dat je ouders (in het bijzonder je moeder) allang weten hoe jij slaapt. Moeders hebben daar een speciale zintuig voor die weten wat je wel of niet doet, vaders worden op de hoogte gebracht door moeders uiteraard.
Maar als je graag naakt wilt slapen (zolang de temperatuur dat toelaat) zou ik beginnen met, nadat je klaar bent met douchen en afgedroogd te hebben gewoon naakt de badkamer verlaat en terug loopt naar je slaapkamer toe, als je moeder of vader tegen komt kunnen ze je misschien een compliment geven over dat je al flink gegroeid bent of misschien raden ze je aan om voortaan op z’n minst met je boxershort uit de badkamer te komen. Jij kan dan antwoorden dat je het fijner vind om gewoon naakt uit de badkamer te komen om bij je slaapkamer te komen zodat je daar verder kan afdrogen en vervolgens kan aankleden.
Naakt slapen en rukken, bijna alle jongens mengen deze 2 dingen met elkaar , terwijl naakt zijn in of op bed niets met rukken te maken hebben. Rukken/aftrekken is wel makkelijker als je naakt slapen gaat maar dat heeft eerder te maken met iets wat je die dag hebt meegemaakt met een meisje of jongen waar je speciale gevoelens voor hebt.
Ik zelf slaap al sinds mijn 11de naakt dat was midden in de zomer dat ik besloot om gewoon naakt op bed te gaan slapen, het was veel lekkerder slapen omdat de lakens niet aan mijn huid bleven plakken en met de ventilator aan bleef mijn huid lekker droog, mijn jongere broertje heeft me sinds die zomer ook nageaapt en sinds die ene warme zomer slaapt hij ook in z’n nakie.
Als hij klaar is met douchen en ik ook lopen we samen naakt over de gang naar onze slaapkamer toe en drogen we elkaar vervolgens helemaal droog en trekken vaak enkel onze boxershort aan zodat we niet helemaal naakt zijn en ouders ons dan ook horen mopperen.
Ik trek mij alleen af als ik alleen ben, wil mijn broertje er niet mee bij betrekken omdat ik dit een zeer privé moment vindt en daar heeft hij helemaal niets van mee te krijgen, uiteraard doe ik het niet in bed ofzo maar gewoon onder de douche.
Nou TS ik hoop dat ik je hiermee met mijn reactie op jouw vraag heb kunnen helpen, laat je het ons weten. Groetjes