• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Nudist vriend
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Nudist vriend

13 jaar
2 maanden geleden
mijn beste vriend is nudistisch (ook zijn ouders en broer) maar als ik daar kom moet ik dan ook naakt rondlopen?
25 reacties
20 jaar
3 weken geleden
Ik ben naturist en mij vrienden niet dus de kleren blijven dan gewoon aan. Het hoef niet maar mag wel dat is hun eigen keus
12 jaar
3 weken geleden
J12 ze keken zeker raar naar me maar ik wilde alleen laten zien dat er geen rare opmerkingen over gezegd worden. Mn broertje is 10 en nee daar zijn we niet bang voor wij zien elkaar vaker met een stijve. Ik denk ook wel dat je een stijve zou krijgen maar als je het bloot zijn gewend bent zal je er minder snel last van krijgen. Zeker als je het vaker doet. En nee we hebben nog geen sperma, we zitten op m’n kamer of in de woonkamer of met lekker weer in de tuin
16 jaar
3 weken geleden
Jongen van 12. Hier P van16.
Denk dat ij het tegen mij hebt.
Dat jij naakt loopt waar familie ook bij is,, is heel iets anders ala dat ik bij jou op visite zou komen. Ik ben het niet gewent om ouders naakt te zien.
Dat jij in je bloodje loopt, prima, maar ook dat zou ik ongemaklijk vinden.
Ik bedoel daar niets raars mee hoor! Maar ben dat nu eenmaal nier gewend.
Als ik eens bij mijn vriendje thuis slaap, lopen wij ook niet blood.
Terwijl als mijn vriend bij mij is, en er is niemand thuis, lopen wij ook gewoon blood.
Komen er andere vrienden op bezoek, kleden wij ons gewoon aan.
Of anders gezegd.. zijn dan aangekleed..
Maar verder heb ik best respect voor jou hoir. Vind jou een stoere kerel!
Groet
P.
15 jaar
1 maand geleden
Voor de Jongen 15 hierboven,
Vreemd of geil worden bij het zien van de zus van mijn vriend. Helemaal in het begin dat ik bij hem thuis kwam kon ik mijn pik niet echt in bedwang houden dat ging uit zich zelf. Zijn zus is 16 en ze is een mooie meid, gekleed en bloot net als mijn vriend, en iedereen eigenlijk het verschil is alleen dat als je gekleed bent je fantasie op hol slaat en je stijve makkelijk kunt verbergen dan als je naakt bent.

En op nudisten camping waar zij naar toe gaan zijn er juist meer jongeren dan oudere mensen, menos hey reuze gezellig en vaak veel te doen. Word veel voor de kinderen gedaan zodat er geen verveling ontstaat.
15 jaar
1 maand geleden
Hey j15 van hierboven is het niet vreemd/ geil om zijn zus naakt te zien ( afhankelijk haar leeftijd natuurlijk). Komaan, je bent in je puberteit fantaseer je niet een beetje? En op zo een nudisten camping zitten daar ook niet voornamelijk oudere mensen?
15 jaar
2 maanden geleden
Mijn beste vriend en zijn ouders en zijn zus zijn nudist maar thuis doen zij alleen alles uit als ze geen vreemden thuis ontvangen. Ik ben al wat jaren met hun bevriend en voor mij is het al wel wat gewoon geworden dat ik zijn zus of de vader bloot zie. Ben ook met hun eens op de nudisten camping geweest gewoon om mij te laten zien en ervaren dat er niets speciaals aan is dan als je gekleed bent, alleen die mensen die niet weten wat nudist zijn betekent slaat hun fantasie op hol en denken dat iedereen die nudist zijn de hele dag aan seks doen of dat de jongens met stijve rondlopen maar dat is niet zo.
12 jaar
2 maanden geleden
j12 met stijve piemel na de wc keken ze niet erg raar toen je weer terugkwam met een stijve piemel? hoe oud is je broertje want zijn jullie niet bang dat hij iets tegen andere mensen zegt. ik denk dat als ik bij jullie de hele tijd in mijn blootje zou lopen dat ik misschien de hele tijd een stijve piemel zou rond lopen. zitten jullie al in de puberteit en hebben jullie al sperma? zitten jullie dan op de computer of wat voor dingen doen jullie dan. veel vragen omdat ik het wel spannend vind.
12 jaar
2 maanden geleden
J16 ik ben het niet helemaal met je eens meestal wordt er van te voren afgesproken of bezoek er problemen mee hebben of niet en zo ja dan trekken ze wel wat aan. Als opa’s, oma’s, of een paar ooms en tantes hier op bezoek komen ben ik gewoon naakt m’n ouders niet. En als de tuinmannen hier bezig zijn ben ik ook naakt, natuurlijk van te voren gevraagd maar ze hebben daar geen moeite mee. En voor de rest is het in elk gezin anders hoe ze met bloot zijn omgaan
12 jaar
2 maanden geleden
Andere j12 ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik ging bewust even naar de wc om een stijve te krijgen en het m’n vrienden te laten merken dat er niks van gezegd wordt. En zij kregen ook soms een stijve en er werd niks van gezegd. En of hun ouders het weten weet ik niet nooit gevraagd
16 jaar
2 maanden geleden
Ik ken ook mensen die nudist zijn en dus ook de kinderen.
Als wij op visite kwamen, liepen hun absoluut niet naakt!! En zo hoort het ook!
Tis dan wel hun huis, maar als ik bij een vriendje op bezoek kom, vind ik het absoluut niet nodig dat ik pa, ma en kids naakt zie lopen. dat doe je gewoon niet als nudist! En anders kom ik daar niet meer binnen. Heeft gewoon te maken met wederzijds respect.
En dat er een klein meisje of jongetje blood lopen van 3 a 4 jaar en in de tuin in een badje spelen, is heel wat anders als een iemand zien die volwassen is. Heb mijn ouders en familie nog nooit blood gezien en dat hoeft van mij ook niet.
Ik denk ook dat mijn moeder en mijn oom daar wat van zouden zeggen. Er moet wel wederzijds respect zijn. Er zijn nu eenmaal kids die daar niet mee groot zijn gebracht. Ik zeg eerlijk dat mijn vriendje en ik ook blood lopen in de zomer en naakt zwemmen in ons zwembadje. Maar nooit wanneer mijn oom er bij is of andere vrienden van ons.
Maar ja, dat is mijn mening.
Groetjes!
P
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.