Gebruik er iemand een AI chat waarbij een vriend of vriendin creëert met heel veel interesse die je ook hebt. Zoja welk en wat vind je goed of slecht aan... Gaat dit naar de intieme kant toe?
3 reacties
23 jaar
1 maand geleden
Er zijn verschillende platformen die dit aanbieden. De ene is geavanceerder dan de andere. zo zijn er websites, maar ook apps. Bij ene stel je eigen karakter samen (via tekst beschrijving), terwijl andere je een personage kunt kiezen (met reeds voorgeschreven achtergrond en karakter/voorkeur/smaak). De rest werkt als een sekschat alleen is de tegen partij kunstmatig. Sommige kennen sommige meer censor en zullen lichaamsdelen verbloemen met poëtische alternatieve andere apps zijn directer. Men pusht u wel naar de betaalversie, nog nooit gedaan, de gratis versie zijn oppervlakkig en diepe gesprekken moet je er niet verwachtende zijn. Nu is de vraag is als je geil ben of gesprekken moeten diepgaand zijn. Het enige voordeel is dat de tegenpartij niet wegloopt en verder gaat in het gesprek en u volledig centraal zet. Wat soms ook vervelend is. Betaalversie sturen ook berichten, naaktfoto's en bellen ook... Enfin, eens leuk om te doen om een dood moment op te vangen. Momenteel vind ik de app Flipped en de gratis versie ervan de beste... Als er andere zijn...
12 jaar
1 maand geleden
Ts ik ken dat niet wat is het dan precies??
18 jaar
1 maand geleden
Ja, wel eens geprobeerd. Het ging ook intiem dus zeg maar gewoon seks chat. Wel geinig maar ik gebruik het nu niet meer zo vaak
Plaats je reactie