• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. hoe ontmoeten jullie andere
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

hoe ontmoeten jullie andere

14 jaar
2 maanden geleden
hoi ik ben 14 jaar en gay ik zoek al een tijdje een leuke jongen alleen ik weet niet waar ik die moet vinden. er zijn wenig jongens die al uit de kast zijn dus dat maakt het lastig. ook kan ik lastig apps downloaden want mijn ouders controleren die nog steeds iemand tips?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

7 reacties
14 jaar
2 maanden geleden
Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen en van waar ?
14 jaar
2 maanden geleden
ff reactie op alle tips ik ben superblij dat julle die me hebben gegeven ga zeker snel kijken dank u wel
23 jaar
2 maanden geleden
Hoi TS,
Ik kan me helemaal vinden in wat je zegt. Toen ik jouw leeftijd had, zat ik in hetzelfde ‘bootje’ zeg maar. Als ik me niet vergis bestaan er bepaalde sites zoals Jong&Out waar je jongens van jouw leeftijd kan leren kennen. Geen applicatie voor nodig volgens mij…
Daarnaast kan ik je ook aanraden om bijvoorbeeld naar een sportclub zoals een fitness te gaan. Dat heeft voor mij wonderen gedaan haha. Je merkt al rap of een jongen ook naar jou kijkt en oogcontact zoekt. Je kan dan beginnen met small talk, etc.
Ik weet niet of de mensen rondom jou weten dat je gay bent, maar ook dat kan werken. Vaak zullen jongens (ook zij die zich hetero voordoen) sneller contact zoeken met jou wetende dat je gay bent. Let wel altijd op met online afspraakjes, niet iedereen is wie hij zegt dat hij is. Als je met iemand afspreekt, laat dit dan zeker een een vriend of vriendin weten zodat er toch iemand op de hoogte is.
22 jaar
2 maanden geleden
jongenout.nl is de belangrijkste site voor jou waarschijnlijk. Een makkelijke manier om andere jonge homo's te ontmoeten. Ze organiseren ook activiteiten.

Verder is expreszo.nl een interessant online magazine.
15 jaar
2 maanden geleden
TS,

Om te beginnen knap van je dat je er voor durft uit te komen!

Het ontmoeten van andere jongens is moeilijk denk ik, maar online zijn wel de ometv en omegleme apps te vinden. Video chat apps om te chatten met vreemde jongens en meisjes. Niet 100% veilig maar het kan wel.
20 jaar
2 maanden geleden
Dag TS,

tsja, dat is een moeilijke. Ik zou zeggen: houdt uw ogen open. Soms ziet ge het aan een jongen of hij gay is. Mijn broer zei altijd dat hij het aan mij kon zien, ook al had ik dat zelf niet door. Mijn vriend en ik voelden ons tot elkaar aangetrokken, al zeer jong, omdat we denkelijk het van elkaar merkten. Ik wilde gewoon bij hem zijn, omdat het juist voelde.
Dus de ogen goed open houden, en op uw gevoel afgaan want andere jongens van uw leeftijd, die ook op zoek zijn naar een jongen, doen juist hetzelfde ...

Succes :-)
13 jaar
2 maanden geleden
Zwembad is een makkelijke plek om gayjongens te vinden. Ben zelf ook gay en heb in het zwembad vrienden gemaakt die ook lebber met een piemel speelden dan met een spleet. Probeer maar eens uit.