• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Kouwe kut!

20 jaar
1 maand geleden
Sorry voor de taal maar dan wordt het tenminste gelezen. Ik had van de week dus onderkoelde schaamlippen.
Maar hoe zit dat met jullie piemel? Die hangt daar maar in de kou in je boxer. Hoe klein, koud en zielig is die en je ballen. Hoe strak zijn die en wat doen jullie om die ijspegel te smelten? brrrrr
8 reacties
23 jaar
1 maand geleden
@Meisje20: Het is duidelijk waar het om gaat :-)) . Met koud zorg ik altijd dat ik geen koude schaamlippen krijg.
Doe dan meestal twee onderbroeken aan dat helpt goed !!
17 jaar
2 maanden geleden
Als het zo koud is, wordt mijn lul heel klein (een paar cm) en mijn zak verschrompelt dan wat, zodat mijn kloten dichter bij mijn lichaam komen te liggen. Normaal gesproken is mijn lul in slappe toestand iets langer en onder normale omstandigheden heb ik echt een hangende zak, waarbij mijn kloten onderin mijn zak hangen.
14 jaar
2 maanden geleden
Piemel misschien iets kleiner dan normaal. Da ballen wel dichter bij hetlichaam. Voelt wel erg prettig zodra je de warmte inkomt, en de balzak weer gaat hangen.
20 jaar
2 maanden geleden
Ik voelde de kou vooral aan mijn eikel,die ligt sinds vorig jaar bloot.
De penis zelf was dan iets gekrompen,door de kou tot ongeveer 7cm
23 jaar
2 maanden geleden
Een kwestie van je warm aankleden dan heb je nergens last van maar dat is blijkbaar niet cool genoeg
12 jaar
2 maanden geleden
Ik had een oplaadbare handwarmer in mijn broekzak gedaan maar dat was te warm. Maar koud of warm, bij mij maakt het nog niet zoveel uit.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

21 jaar
2 maanden geleden
Met de kou is het goed zoeken 😂 normaal geen last van. Met de kou trekt hij zich terug en de ballen dicht tegen het lichaam aan is warmer althans is bij mij zo weet niet hoe het is bij andere.
15 jaar
2 maanden geleden
Haha de mijne was ook koud.