• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Piemel gezien.

12 jaar
2 maanden geleden
Voor jongens t/m 16 jaar. Hebben jullie weleens een stijve piemel gezien van een volwassene die kleiner was dan jullie eigen stijve piemel. Waar was dat en was dat een bekende en hoeveel scheelde het en schaamde iemand zich?
18 reacties
20 jaar
2 maanden geleden
Ik speel voetbal bij een lage klasse enkel voor plezier. In ons team zit 1 jongen van 19 de rest is allemaal ouder dan ons, de oudste is 34. Ik heb de kleinste piemel van iedereen (slap 5cm) maar er is iemand van 32 die niet veel groter is als de mijne.
16 jaar
2 maanden geleden
TS, stijf niet, wel slap. Heb wel meegedaan bij voetbalteams , bijv van mijn pa en dat waren volwassene en waren er met kleinere pik. En ook bij omkleden in zwembad kleedkamer.
12 jaar
2 maanden geleden
Ik vind het een beetje eng als ik alleen ben en dat het door mij komt en dat er dan misschien iets kan gebeuren.
16 jaar
2 maanden geleden
J18, mooie afmeting hoor! Blij mee?

Ik heb stijf 16 cm lang en 14.5 omtrek.
Slap blijft er niet veel van over🙈
18 jaar
2 maanden geleden
@J16, heb een 16cm stijf en 13,5cm omtrek

Wat heb jij?
18 jaar
2 maanden geleden
@j12 tja als je in een kleedkamer bent waar je elkaar bloot kan zien kan dat gebeuren. Die oudere kan er niks aan doen. Een stijve af en toe hoort gewoon bij het mannenlichaam. Als je dat toevallig een keer ziet is dat gewoon oké.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

16 jaar
2 maanden geleden
J18, snap k dat je t akward vond. Hoelang is die van jouw?

In eerste instantie had ik geen stijve maar toen ik hem zag… keihard. had wel onderbroek nog aan maar had flinke bobbel, heeft hij waarschijnlijk gezien want kreeg knipoog
16 jaar
2 maanden geleden
J12, ik vind het niet erg om andere mannen stijf te zien hoor, wel opwindend. Ze mogen mij best prima zien stijf, schaam me nergens voor
12 jaar
2 maanden geleden
Ik heb ook weleens een redelijk stijve piemel van een ouder iemand gezien in kleedkamer van zwembad of sauna, maar de mijne is kleiner. Vond het wel spannend maar vinden jullie het ok als je een stijve van een ouder iemand kan zien.
18 jaar
2 maanden geleden
@J16 vond het eerst beetje akward dat hij zo gaapte naar mijn stijve. Hij vertelde het ook tegen anderen hoe groot ik was

Had jij ook tegelijk een stijve bij die 35j vent?
12 jaar
2 maanden geleden
Voor mij hetzelfde verhaal als laatste j14 ik ben ook naturist. En heb wel eens mannen gezien met een micro maar waren wel dikker. En ook veel jongens gezien van rond mijn leeftijd met een stijve
20 jaar
2 maanden geleden
Ik kom al jaren bij de sportschool, in de gezamenlijke douche en sauna. Ik zie daar veel piemels oud en jong, groot en klein. Maar nog nooit een stijve gezien.
15 jaar
2 maanden geleden
Ik heb een beste vriend hij is africaans wij zien elkaar elke week bloot en hij heeft er eene van 20 cm nu al wij hebben dezelfde leeftijd
16 jaar
2 maanden geleden
Was laatst in sportschool en zag dat een gespierde man van 35 ongeveer kleinere stijve lul dan mij had. Stijf ben ik 16 cm

J18: wat vond je daarvan? Heeft hij jouw ook gezien?
18 jaar
2 maanden geleden
@J14 hoe oud is je broer en weet hij dat je groter bent?

Ik had per ongeluk na het sporten een stijve en mijn oudere ploegmaat was wel onder de indruk van de grootte
14 jaar
2 maanden geleden
Ik ben nudist en kom veel in sauna, naaktstrand, camping en ga naaktzwemmen in het zwembad. Ik heb heel veel piemels gezien, groot, klein, dik dun, kaal, veel haar, weinig haar, kleine strakke zakjes, grote hangende bungelende zakken, besnerden en onbesneden, met en zonder tuitje, hard en zacht. En ja soms heeft een man een kleinnere dan mij.
14 jaar
2 maanden geleden
Ja, misschien niet van volwassene, maar van mijn broer heb ik gezien in badkamer
22 jaar
2 maanden geleden
Op vakantie in Duitsland zag ik een jongen van 12/13 met een stijve bij de urinoirs, en dacht wow hij heeft al een grote. Leek op mijne alleen stuk dunner maar wel even lang