• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Douchen na sporten

23 jaar
1 week geleden
Hey, wie doucht er ook na de gym of sporten en gaat dan ook naakt de sauna in?
15 reacties
15 jaar
1 week geleden
Bij ons voetbalteam doucht ongeveer de helft met boxer en de andere helft naakt. De meeste jongens die met boxer douchen doen dat vanwege hun geloof. We hebben ook een aantal niet islamitische jongens die met boxer aan douchen.
22 jaar
1 week geleden
Vroeger douchten we op voetbal altijd met boxers aan. Maar na de pubertijd is de een na de ander er mee gestopt. In mn huidige team doucht iedereen weer naakt. Nog nooit een stijve gezien
23 jaar
1 week geleden
Altijd naakt. Iedereen heeft er wat hangen, de een groot, de ander klein. Met haar, of helemaal kaal, het kan allemaal.
16 jaar
1 maand geleden
Wij douchen na voetbal en gewoon zonder boxer, dus naakt. Dat doen we al vanaf dus we zijn het gewend. Ik heb nog nooit iemand met een stijve gezien.
Trainers en coaches zijn wel in de.kleedkamer soms dus ja die zien dan je piemel,.maar is niet een big deal ofzo.
23 jaar
1 maand geleden
@Meisje 17, bizar zeg dat die vaders die kleedkamer ook in komen. Gelukkig ben je niet zo preuts en kan je daardoor gewoon lekker douchen na het zwemmen. Ik douche uiteraard na het sporten en ga dan zeker naakt de sauna in, dat hoort ook zo. Veel jongens zitten met een boxer aan, dat is toch geen porem.
21 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

1 maand geleden
Na een training op de baan douche ik thuis dit omdat ik 5 min lopen van de atletiek baan woon. En een sauna die hebben we niet hoor.
18 jaar
1 maand geleden
J14, krijg daar geen stijve van, maar soms wel gewoon een stijve hebben meerdere dat bij jou ook dan ?
17 jaar
1 maand geleden
Ik ga altijd douchen na de gym en ook altijd naakt.
Sommige meiden douchen niet dat vind ik vies.

Ik zit ook op zwemmen daar ga ik ook douchen maar daar is de douche een open ruimte.
Daar moet iedereen doorheen lopen om naar het zwembad of naar de kleedkamers te komen.
Kan daar dus niet naakt douchen.
Wat wel gek is daar is dat er na ons zwemlessen zijn.
En dat ouders met kinderen dan ook de groep kleedkamer in gaan. Soms komt er een vader met z'n dochtertje de meiden kleedkamer in 🤭
Ik heb daar geen moeite mee maar sommige meiden gaan daar dus niet meer omkleden.
18 jaar
1 maand geleden
@J14 krijg je geen opmerkingen over je stijve?
14 jaar
1 maand geleden
Ik douch naakt na de gym, krijgt altijd stijve als ik zweete voeten van jongens zie, wie heb dat ook?
12 jaar
1 maand geleden
Na gym training en wedstrijd wordt er gewoon naakt gedoucht
20 jaar
1 maand geleden
Na het sporten in de sportschool douche ik altijd daar en 1x in de week ga ik daar ook even de sauna in.
16 jaar
1 maand geleden
Ik douch altijd na het sporten in de sportschool (speciaal voor jongeren, 12-25), gewoon naakt, vind het wel spannend en lekker. Soms krijgt iemand een stijve of gebeurd er wat geils
18 jaar
1 maand geleden
Ik douche altijd na het sporten
23 jaar
1 maand geleden
Op de tennisclub hebben we nog gewoon gemeenschappelijke douches en wordt er naakt gedoucht. Een sauna hebben we daar niet.