• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ontharingscrème

22 jaar
1 week geleden
Ik twijfel of ontharingscrème wat voor mij is. Zijn er hier jongens die hier ervaring mee hebben?

- Welk soort gebruik je?
- Waar gebruik je het op je lichaam? Gebruik je het ook op je ballen, op en boven je penis en voor je anus?
- Voel je er ook wat van?
- Hoe lang blijft het haar weg?
- Hoe vaak gebruik je het?
- Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
16 reacties
16 jaar
1 week geleden
@j18, gisteren voor het eerst laten waxen. Alles heerlijk glad (was alleen schaamhaar) en heb t-shirt aangehouden. Ga morgen mijn vriendje verrassen met mijn gladde lijf. Soort Valentijnscadeautje.
18 jaar
1 week geleden
Jongen van 18 jaar ga je helemaal bloot als je schaamhaar gaat waxen
23 jaar
1 week geleden
Enkel schaamstreek kost hier 38 euro. 55 is met billen en bilnaad, maar dit hoeft dus niet
18 jaar
1 week geleden
Dank, ik ga mijn schasmhasr laten waxen, verder eigenlijk (nog) niet behaard.
23 jaar
1 week geleden
@J18 Wat wil je allemaal laten waxen? "Intieme zone" zoals dit dan heet is waar ik dit laat doen 55 euro. Men geeft daar aan dat dit goed is voor 4 tot 6 weken, maar bij mij blijft het toch meer dan 6 weken mooi. Ik ben ook niet zo sterk behaard en intiem al helemaal niet, enkel het schaamhaar boven mijn piemel wat meer.
18 jaar
1 week geleden
Wat kost het harsen per keer? Ik wil graag mijn vriendje verrassen met een mooi glad lichaam.
23 jaar
2 weken geleden
Ik ben eigenlijk niet zo behaard, maar laat me intiem waxen. Bij mij is dit schaamstreek, billen en de bilnaad. De eerste keer misschien even wat onwennig om te laten doen, maar dit hoeft echt niet. Het is die mensen hun job en zij doen dit dus dagelijks, professioneel en echt goed. Echt een heel mooi glad resultaat. Een tijjdje voor de zomer laat ik ook buik en borst waxen.
23 jaar
2 weken geleden
@j18, ik laat alles waxen behalve mijn armen en benen. Ik lig gewoon naakt op de tafel daar.
22 jaar
2 weken geleden
Ik heb al gehoord dat het resulaat bij laseren erg wisselvallig is: bij sommigen werkt het goed, bij anderen helemaal niet of slecht (vb. bij blond, grijs, of lichtros haar).

Reken wel op heel veel en heel dure beurten: je treft enkel de haartjes die in groeifase zitten. Diegenen die in slaapfase zitten, of die nog moeten uitkomen, tref je niet. Dus er blijven nadien nog haartjes terugkomen. Daarom dat veel beurten nodig zijn, met grote tussenpozen, tot je alles hebt.

Ze vallen ook niet direct uit, het duurt een paar dagen. Dus je kan niet snel even gaan laseren voor je die avond uit gaat.

In je pubertijd blijven er nieuwe haartjes bijkomen tot pakweg 20 jaar. Vb. bij sommige meisjes tussen de dijen en billen, maar niet bij iedereen. Dus die nieuwe haartjes moet je nadien apart laten weglaseren, weer in beurten.

Er zijn ook risico's: het kan erge brandwonden en littekens veroorzaken bij gevoelige huid of te hoge kracht. Je moet zacht beginnen, kijken wat het doet, en dan geleidelijk verzwaren. Ook nooit in de flits kijken, of je bent blind. (Deze dingen vooral als je het zelf doet, met een zelf gekocht spul: dat is veel goedkoper, maar je moet je op voorhand zeer goed informeren.)

Als je het laat doen: reken op meerdere duizenden euro's.

Maar nadien, na genoeg beurten, is het wel bijna permanent kaal en mooi glad. Geen pukkels en zweertjes meer, geen ingegroeide haartjes, geen stoppelbaard, geen "gepluimde kip" uiterlijk.
18 jaar
2 weken geleden
Welke haren laat je harsen of heb je laten laseren?
23 jaar
3 weken geleden
Hoeveel keer moet je dan laten laseren? Ik laat nu alles 1x per maand waxen maar wil ook overstappen naar laseren.
23 jaar
3 weken geleden
Met ontharingcrème geen ervaring, met waxen wel. Geeft echt een heel mooi glad resultaat, als dit is wat je wil.
18 jaar
3 weken geleden
Wil het ook gaan gebruiken, zijn er jongens die hier ervaring mee hebben ?
23 jaar
4 weken geleden
@Ts als je intiem graag echt glad wil zijn kan je ook laten harsen. Geeft een heel glad resultaat.
18 jaar
1 maand geleden
Je kunt je beter laten laseren ipv die dure troep te gebruiken op je lichaam die maar even werkt
Laseren is wel wat duurder maar het haar blijft weg donker dan
Blond of grijs haar wordt niet gepakt door de laser omdat daar geen pigment in zit
Ik heb het ook laten doen laserontharing en het blijft goed weg moet ik zeggen
22 jaar
1 maand geleden
Nog nooit zelf gebruikt, maar al wel gehoord van vriendinnen. Je moet daar heel goed mee oppassen, en eerst voorzichtig testen op een klein stukje. Ook nooit langer laten zitten dan aangegeven, daarna direct goed afspoelen. Het is tamelijk agressief spul dat invreet op je haren en huid, het kan chemische brandwonden veroorzaken. Nooit in je haar gaan krabben of in je ogen wrijven als je daarmee bezig bent. Dus gebruik het in de douche, zodat je alles direct goed kan afspoelen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.