• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Condooms van je ouders gekregen

14 jaar
1 week geleden
Ik heb een doos condooms van mijn ouders gekregen .
Wie heeft er ook gekregen van jullie ouders.
20 reacties
18 jaar
1 week geleden
J14
Koop zelf een pakje en bewaar die ergens veilig. Heb je er dan een nodig, dan weten je ouders niet dat je iets hebt gedaan met iemand. En je kan dan ook met een condoom oefenen met omdoen, want je wilt niet klungelen bij je eerste keer.
14 jaar
1 week geleden
toen ik 12 was heb ik het "gekregen", het ligt nu in de badkamer. wel nog ongebruikt, het is wel akward want mijn ouders weten dan dat ik het heb gebruikt als ik het pak een keer open
23 jaar
2 weken geleden
@jongen13: Heel attent van je ouders. Tot ik 14 jaar was kreeg ik het eentje van mijn moeder voor het geval dat zei ze.. Wij hebben er vaak om moeten lachen ..
17 jaar
3 weken geleden
Mijn broer kreeg met 13 condooms en ik ook, toen was ik twaalf. Weinig aan gehad maar goed.
21 jaar
3 weken geleden
Mijn vader was naast bezorgdheid ook trots op mij dat ik op mijn 14e al flink neukte. Toen kreeg ik dus 500 condooms met op iedere condoom verpakking mijn naam.
16 jaar
3 weken geleden
En hoeveel keer van die 100 was zelf rukken? Haha
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

14 jaar
3 weken geleden
Niet van mijn ouders maar van mijn wat minder gelovige oom. Gekregen vlak voor de zomervakantie met de opmerking hopelijk heb je ze snel verbruikt. Paar weken later was het doosje leeg en de condooms gevuld
18 jaar
3 weken geleden
Wat een bezorgde en zorgzame ouders allemaal, krijgen meisjes weleens condooms van hun ouders?
15 jaar
3 weken geleden
Ik heb m’n eerste doos condooms van m’n broer gehad toen ik 13 was. Hij wist dat ik een vriendin had en vond het wel een leuk cadeau. Ze waren genummerd van 1 t/m 100 op de verpakking en hij had er een lijst bij gedaan van 1 t/m 100 die ik op m’n kamer heb gehangen en waar ik op heb geschreven wat bij elke condoom m’n ervaringen waren. Het lijstje was in een aantal maanden al vol
19 jaar
3 weken geleden
Ja ik ook, op m'n 16de. Toen mijn vriendin voor het eerste mocht blijven slapen zei m'n moeder dat ze een pakje condooms in m'n nachtkastje had gedaan. Awkward maar ook lief. Later heeft ze nog wel eens een pakje gekocht maar niet haal ik ze gewoon zelf.
14 jaar
3 weken geleden
Ja heb er een geprobeerd
14 jaar
3 weken geleden
Ik kreeg toen ik 13 was een vriendje waar ik ontzettend veel van hou en hij van mij, en na de eerste logeerpartij dat mijn vriend bij me bleef slapen kreeg ik van mijn vader een 3 condooms moet eerlijk toegeven ik kreeg een giga rood hoofd ervan, maar hij wist dat we al aan seks deden en wilde gewoon ervoor zorgen dat we elkaar geen ziektes zouden doorgeven. Heb die condooms die logeerpartij niet gebruikt omdat elkaar gepijpt hebben tot we klaar kwamen dat is misschien wel lekkerder dan elkaar neuken.
13 jaar
3 weken geleden
En heb je een vriendin?
13 jaar
3 weken geleden
Ja van m’n oudere broer ook nog in mijn maat
21 jaar
3 weken geleden
Ik kreeg van mijn vader extra stevige condooms toen ik uit de kast kwam. Ik was net 14 en gay dus. Hij had ze besteld via internet met mijn naam op iedere losse condoomverpakking in een grote doos met 500 stuks.
18 jaar
3 weken geleden
Ja denk de meeste jongens wel. Meeste ouders willen niet te vroeg opa en oma worden haha. Ik kreeg ze op mn 15e verjaardag van mn vader. Niet als cadeau, maar zo van: je bent nu oud genoeg om te neuken dus doe het wel veilig. Mijn oudere broer had toen al een poosje een vriendin en die gebruikte ook condooms. Die ging ik stiekem wel eens tellen om te zien hoe vaak hij neukte. Ik heb ze eerst vooral gebruikt om in te rukken. Maar nu een jaar gelukkig ook een vriendin waarmee ik neuk.
22 jaar
3 weken geleden
Goed van ze, was het de goede maat🧐
18 jaar
3 weken geleden
Heb ik een paar jaar gelede toen ik met vrienden op vakantie ging ook gekregen.
16 jaar
3 weken geleden
Ja heb ik ook gekregen. Beetje ongemakkelijk maar opzich wel handig en scheelt ook weer een awkward tripje naar de Kruidvat ofzo. Heb ze toen gelijk ff (helaas wel alleen) uitgeprobeerd
12 jaar
3 weken geleden
Mijn broer krijgt ook maar ik heb ze nog niet nodig maar wel stiekem 1 gepakt van mij broer.