• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Betrapt

21 jaar
1 week geleden
Mijn moeder heeft me gisteren betrapt op weg naar badkamer met een peniskooi om. Tijdens douche had ik hem af gedaan en mocht van mezelf tijdens douche met zelf spelen met dildo. Echter na douche had ik me voor genomen dat die gelijk weer om moest. Echter na het omdoen wou ik de dildo opbergen maar kwam erachter dat die nog op badkamer lag. Mijn ouders en zus weten dat ik een dildo heb want ben al een keer vergeten op badkamer, maar deze is erg fors en wil niet dat ze daar achterkwamen rende ik zonder nadenken naar badkamer. Echter kwam net me moeder naar boven gelopen ik schoot gelijk de badkamer in. Ik weet niet zeker of ze het gezien heeft maar ze maakte nog een opmerking van trek volgende keer of doe handdoek ik hoef niet alles te zien. Ik durf haar nu niet meer onder ogen te komen, bang dat ze er iets over zal zeggen of vragen. En voel me zo stom dat ik niet een handdoek hem omgeslagen.
7 reacties
21 jaar
1 week geleden
Hier TS weer ondanks dat ik me in eerste instantie kapot schaamde. En mijn moeder met me gepraat is eigenlijk alles veranderd. We hebben sinds dien al paar over seks gepraat iets wat nooit eerder is gebeurd.

Verder voel ik me dat ze support en achter me staat en zeker niet hoef te schamen. Ze zei zelf ik was toen ik jong was ook niet braaf of echt doorsnee.
22 jaar
2 weken geleden
@TS Ik vindt fijn om te lezen hoe het is afgelopen. Je heeft je kooi dus wel gezien maar fijn dat ze er zo luchtig mee omgaat.
21 jaar
2 weken geleden
Hier TS sorry dat ik pas zo laat reageer. Ik ben afgelopen zaterdagavond toen het heeft plaats gevonden niet meer beneden gekomen. En de zondag durfde ik niet naar beneden dus bijna tot begin van middag op kamer gebleven. Me moeder kwam daarom even kijken en vroeg wat er was. Ze zag dat ik haar niet echt aan durfde te kijken. Komt het doordat ik je sierraad zag? Heb toen maar alles eerlijk opgebiecht over waarom en de dildo's. Ze was heel begripvol en zei als je fijn doet gewoon lekker doen maar pas wel op in bijzijn van andere.
23 jaar
2 weken geleden
Inderdaad, misschien heeft jouw moeder nu niets gezien. En aangezien ze al weten dat jij een dildo gebruikt zou ik me niet veel zorgen maken over die peniskooi.
Hebben ze je ooit aangesproken op die dildo die je in de badkamer vergeten was?
23 jaar
2 weken geleden
Misschien heeft je moeder niks gezien
en als ze er niet over begint zou ik mijn daar niet druk over maken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

18 jaar
2 weken geleden
Hoi, tja dit is wel een lastig probleem ja. Je weet niet wat je moeder precies heeft gezien inderdaad. Ik draag zelf ook 24/7 een peniskooi om te voorkomen dat ik mezelf tevaak ga aftrekken. Mijn moeder heeft me hier ook eens mee betrapt onder de douche. Na de tijd hebben we hierover gepraat en heb ik uitgelegd dat ik dit draag en zelf wil omdat ik niet zo vaak wil aftrekken. Mijn moeder vond het fijn dat ik dit met haar besproken heb en ze vond het ook fijn dat we hierover geen geheimen hoeven te hebben.
22 jaar
2 weken geleden
Je moet er ook geen drama van maken maar het is handiger om zulke dingen in je eigen kamer te houden. Dat je even naakt naar de badkamer heen en weer gaat vind ik gewoon hoor. Ik kreeg ook geen enkele prikkel als mijn broer dat deed. Ja een lachprikkel maar daarbij bleef het bij hem ook.
Maar goed ze weet het en dat is je eigen schuld dus lach er om.
Meer leuke keuzes heb je eigenlijk niet.