• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Pigment vlekken bij piemel

17 jaar
2 dagen geleden
Ik heb sinds een paar maanden opeens heel raar 3 pigment vlekken rond en op mijn piemel. Ik weet niet hoe het er is gekomen en waar het door komt, ik was mezelf altijd gewoon goed daar
8 reacties
23 jaar
2 dagen geleden
Oh dat is wel bijzonder ja, heb je een vriend of familielid waar je het aan kan laten zien misschien hebben die raad.
En je zou het ook altijd kunnen opzoeken op ThuisArts.nl of vragen aan Chat GPT en kijken wat daar uitkomt. En als je het zeker wil weten de huisarts raadplegen. Bellen kan nooit kwaad.
17 jaar
2 dagen geleden
Ts hier, J23 ja alleen bij mij zit het dus echt over heel mijn piemel en ook aan de zij kanten naast men balzak en het ziet er dus vies uit terwijl het gewoon schoon is.
23 jaar
3 dagen geleden
Ja ik snap wat je bedoelt, ik heb al jaren een best grote pigment vlek aan de onderkant van mijn pimel. Dat vlekje is ook veel gladder/zachter als de rest van mijn pimelhuid.
17 jaar
3 dagen geleden
@j17 over bloeduitstorting. Het zijn denk ik idd kleine bloeduitstortinkjes. Soms stuk of 3 van 3 of 4 mm groot. Meestal op de huid soms op de eikel. En na een dag zijn ze weer weg.
17 jaar
3 dagen geleden
Jongen van 17jaar is het een bloed uitstorting van het harde trekken aan je piemel
17 jaar
4 dagen geleden
Als het zo plotseling opkwam, miss toch.maar even maar de dokter
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

17 jaar
4 dagen geleden
Hey ts hier, nee het zijn echt grote vlekken en zit er al een aantal maanden
17 jaar
5 dagen geleden
Is het wel pigment? Ik heb ook wel eens blauwe plekjes als ik wat te wild heb afgetrokken. Die zijn na een paar dagen weer weg