• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Zwemmen met de klas
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zwemmen met de klas

14 jaar
3 maanden geleden
Vraaje.

Als jullie gaan zwemmen met de klas.
Nemen jullie dan een grote kleedkamer of eentje appart ?
En als je een grote kleedkamer neemt droog je je dan naakt af af of doe je he zwembroek uit met een handdoek er rond ?

Ik ben niet verlegen voor de jongens van de klas ik durf gewoon naakt om te kleden en af te drogen zoals de meeste van de klas.
Soms gebeurd het wel datver een klas van een andere school bij komt niet zo erg vind ik.
14 reacties
15 jaar
3 dagen geleden
@J17, jawel, maar er zijn meer jongens die een stijve krijgen. Ik denk wel dat het makkelijker is om een jongen voor een date te vragen als je elkaar bloot hebt gezien.
17 jaar
3 dagen geleden
@j15 Leuk dat jullie zo makkelijk naakt lopen na gym. Gebeurt niet overal. Door de gym ben je je wel bewust geworden van je geaardheid? Krijg je bij het douchen dan niet snel een stijve?
15 jaar
3 dagen geleden
Wij moeten na gym ook douchen. De mee meeste jongens staan bloot zoals ook op voetbal gebeurt. In het zwembad kleed ik me ook altijd om in het grote hok. Natuurlijk ga je naar andere jongens kijken en daar hoef je niet gay voor te zijn. Hetero's kijken net zo goed maar die draaien zich vaak snel om. Ik schaam me er niet voor dat ik op jongens val. Heb niets gedaan in de kleedkamers maar door elkaar bloot te zien was dat wel het begin van seks.
23 jaar
1 week geleden
Bij ons was het ook de jongens en de meiden apart en in de grote zaal. Wij kleden ons uit en liepen in ons blootje maar de douche.
Sommige deden weleens het handdoekje voor de schaamstreek maar de meeste keren liepen wij gewoon naakt weer terug
om ons aan te kleden (het gebeurde weleens dat iemand zijn onderbroek was vergeten)
16 jaar
2 maanden geleden
da's voor sommige jongens wel een probleempje...wat denken jullie hiervan? een paar jongens stelden voor om vanaf dit jaar gewoon een groeps-kleedlokaal te gebruiken, iedereen gewoon helemaal bloot dus! Dat is goed gelopen, enkel een paar jongens zouden liever hun broek niet afsteken... goed, na enkele zwembeurten ging iedereen gewoon naakt! Eentje heeft telkens een stevige erektie, wordt flink bekeken, vooral door een andere met kleine (hangende) penis.... zelf steek 'k gewoon de broek af en laat iedereen gewoon alles zien....
16 jaar
2 maanden geleden
Wij moesten altijd in grote kleedkamers, maar meisjes en jongens gescheiden. Ik ging altijd helemaal bloot. anderen deden moeilijker. ik vond het altijd wel leuk. en stiekem jammer dat het niet samen met de jongens was.
14 jaar
2 maanden geleden
Wij moeten sowieso altijd in de grote kleedkamer omkleden. Maar ik ga dan gewoon helemaal bloot. Het maakt mij niet zo veel uit dat iedereen mijn piemel ziet. Ik ben wel een van de weinigen die het zo doen. De meeste jongens lopen altijd te kloten met een handdoek.
Ik draag ook gewoon een zwemboxer dan. Ja, ik ben de enige, maar ik vind zon wijde zwembroek echt verschrikkelijk.
12 jaar
2 maanden geleden
Ik ga altijd de grote ruimte in. Ik droog ook altijd naakt af. Boeie wat ze vinden van mij.
15 jaar
3 maanden geleden
Als wij gaan zwemmen met de klas neem ik altijd de grote kleedruimte gewoon volledig naakt omkleden en daarna ook gewoon naakt afdrogen en ja soms zie je wel dat andere jongens een stijve hebben gewoon kijken ernaar iedereen heeft toch een piemel
13 jaar
3 maanden geleden
Altijd in de grote kleedkamer. Iedereen daar heeft een piemel. En dan heb je soms een stijve. Laat ze maar kijken. Als een andere stijve heeft kijk ik ook wel
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.