• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Mijn vriendje krijgt geen stijve als we verder willen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Mijn vriendje krijgt geen stijve als we verder willen

16 jaar
1 maand geleden
Als we zoenen krijgt hij wel een stijve alleen we willen nu mss ook meer en steeds als we dan gaan uitkleden en het willen proberen wordt hij heel snel slap. Het lukt dan niet meer om stijf te worden. Wat raar is dat we al een paar keer samen hebben gemasturbeerd, hij zichzelf aftrekken dus, en dan blijft hij wel stijf en dan kan hij ook klaarkomen. Hij weet zelf ook niet hoe het komt. Ik kan wel merken dat hij er heel erg van baalt. Weet iemand waardoor dit kan komen en hoe we het kunnen oplossen?
21 reacties
16 jaar
1 week geleden
Hij reageerde heel cute eig, hij ging sneller ademhalen en zo, en een beetje kreunen. Hoe snel hij klaarkwam weet ik niet, ik heb niet echt op de tijd gelet. Het ging sws wel binnen minuut

Hij werd eerst een beetje slap en daarna weer stijf

15 jaar
1 week geleden
Hey ts hoe reageerde hij toen jij hem ging aftrekken? Kwam hij snel klaar?
18 jaar
1 week geleden
@TS Dirty talk is echt nice. Blijft hij wel hard als je m aftrekt? Misschien kun je m ook een keer pijpen om het nog spannender te maken
16 jaar
2 weken geleden
Hey. Bedankt voor het vragen. Het gaat goed. We hebben wat ik in mijn vorige reactie schreef nog een paar keer gedaan. Hij en ik vinden allebei dirty talk geil blijkbaar, zien hoe hij daar stijf van wordt is best cute. Ik heb hem ook al een keer afgetrokken tot hij ging klaarkomen. seks hebben we nog niet gehad
18 jaar
2 weken geleden
Yow TS, hoe gaat het nu met jullie? Heb je hem al een keer afgetrokken, of hebben jullie al meer gedaan?
16 jaar
4 weken geleden
Hey we hebben er over gepraat en ik heb hem verteld dat hij zich er niet kut over hoeft te voelen. Hij denkt ook dat het de spanning of zenuwen zijn, ik heb hem gezegd dat seks nu nog niet hoeft, dat het wel komt. De tips van naakt met elkaar op bed gaan zitten en praten was heel goed. Dat hebben we gedaan, dus naar elkaar kijken en vertellen wat we mooi aan elkaar vinden. Het werd een beetje dirty talk en hij werd ook echt heel stijf. Dit gaan we vaker doen en misschien ga ik hem een keer aftrekken
17 jaar
4 weken geleden
Hey TS hoe is het nu met je vriend en zijn probleempje?
16 jaar
1 maand geleden
Tip voor hem, als je teveel denkt aan dat je hard moet worden lukt het niet
18 jaar
1 maand geleden
Ik heb het soms ook dat ik op het juiste moment geen stijve krijg en dat vind ik dan heel vervelend. Meestal krijg ik wel een stijve lul als ik bij mijn vriendin ben, omdat ik dan best wel geil ben. Als het soms niet lukt, dan pakt mijn vriendin mij wel eens bij de zak beet. Zij speelt dan een beetje met mijn kloten, die zij dan wat betast en tussen haar vingers door laat rollen, waarna ik meteen een stijve lul krijg. Vaak trekt zij mij dan af of ga ik haar neuken. Als mijn vriendin mij aftrekt en tegelijkertijd mijn kloten een beetje kneedt en masseert, dan moet ik vrijwel onmiddellijk spuiten. Misschien lukt dit bij jouw vriendje ook. Het belangrijkste is dat jullie lekker de tijd voor elkaar nemen en dat jullie lekker ontspannen zijn. Ik wens jullie heel veel plezier en liefdes geluk toe.
19 jaar
1 maand geleden
Hey TS,
ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend is voor hem. Toch is dit iets heel normaals. Hij hoeft zich nergens voor te schamen of te denken dat er iets mis met hem is. Seks hebben is best een grote stap dus wat spanning is niet zo gek. Neem er de tijd voor samen. Wat je kunt doen is naakt samen op bed gaan zitten en elkaar bekijken en vertellen wat je mooi/aantrekkelijk/geil aan elkaar vindt en wat jullie graag zouden willen doen samen. Door er eerst over te praten haal je al wat van de spanning weg. Als hij dan een stijve heeft, wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren, zou je kunnen proberen hem af te trekken. Dan kan hij er aan wennen dat iemand anders dan hemzelf aan z'n penis zit. Als je wilt kun je hem ook pijpen. Ik neem aan dat jullie al condooms in huis hebben? Zo nee, zorg dan dat je die zo snel mogelijk haalt want als het er van gaat komen moet je het wel veilig doen. Als je ze hebt zou je ook eens samen kunnen oefenen met het omdoen. Uiteindelijk komt het echt wel goed. Heel veel plezier en succes samen!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.