• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Prins Albert piercing
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Prins Albert piercing

22 jaar
2 weken geleden
Is er een topic over prins albert

Ben namelijk benieuwd of er ook jongens onder de douche gaan na het sporten met een prins albertpiercing in of doen jullie die onder de douche ff uit zodat niemand het ziet???? Ik heb nogal een dikke piercing van 8mm dik en 22mm diameter door mijn muis
22 reacties
21 jaar
3 dagen geleden
Voorlopig hou ik 4 mm. Ja een PA piercing vergroot het genot bij een bottom echt omdat de prostaat dan intens wordt gestimuleerd door dat groter bolletje.
22 jaar
4 dagen geleden
Ik ben gay maar ik sla een pik met een piercing graag over.
22 jaar
4 dagen geleden
@j19 deed dat niet vreselijk pijn om een ampallang te laten zetten? Is hij nu wel helemaal genezen? Gaaf dat je ook tepelpiercings hebt, ringetjes neem ik aan.

@j21 ik ben wel eens genomen door een gast met een PA en dat vond ik super lekker. En dat voelde ik heel goed. Je hebt ook dikke tepelringen, ga je die ook nog verder oprekken?
21 jaar
1 week geleden
@j22. Mijn PA is nu 8 mm met een groot bolletje. Ik wil verder stretchen en een groter bolletje. Mijn tepelringen zijn 4 mm. Ik zou jou die grote bol wel eens willen laten voelen hoor.
19 jaar
1 week geleden
@J22 Mijn PA heb ik 1½ jaar en mijn ampallang nu zo'n 6 maanden daarnaast heb ik ook nog tepelpiercings
22 jaar
1 week geleden
@J21 die sinds zijn 17de een PA heeft. Klinkt goed hoor, een extra grote bol. Dan wil ik wel je bottom zijn ;)

!J21 met een PA en tepelpiercings. Hoe groot is je PA en je tepelpiercings? Heerlijk om met grotere ringen te lopen en staat ook stoer.
21 jaar
2 weken geleden
@J22. Ik heb hem toen ik 17 was. Ben toen gaan stretchen. Ja mijn PA heeft een extra grote bol waardoor de prostaat enorm wordt gestimuleerd. Gigantisch fijn voor bottoms.
21 jaar
2 weken geleden
@j22. Ik heb naast mijn PA ook tepel piercings. Deze zijn ook dikker.
22 jaar
2 weken geleden
Ik heb ook een PA en een voorhuid. De voorhuid gaat half over de ring. Ook bij mij voelt het prima aan.
23 jaar
2 weken geleden
Mijn vriendin vond het eerst lelijk, maar wel heel fijn bij haar binnen. Nu wil ze nooit meer dat ik hem uit zou doen.

En ja, voorhuid en PA gaan heel fijn samen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.