• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. In je onderbroek
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

In je onderbroek

22 jaar
3 weken geleden
Zijn er meer mensen die hun broek uit doen dus in onderbroek in de auto zitten als ze een lange autorit hebben? Ben best groot geschapen kan het daar aan liggen dat het niet lekker zit met een broek
9 reacties
20 jaar
2 weken geleden
Het antwoord is ja, ik heb al in mijn onderbroek of minder in de auto gezeten. Om verschillende redenen. Van kleddernat geregend over gemakzucht naar simpelweg stoute spelletjes. De langste rit die ik ooit in alleen mijn string heb gemaakt was op de achterbank bij mijn ouders op de terugreis uit Spanje. De airco was stuk en het was smoorheet buiten. De auto had van dat zwarte glas achterin, dus vond ik dat ik ook mijn zomerjurkje nog wel uit kon trekken…
17 jaar
2 weken geleden
Mijn vriend is 18 en heeft een rijbrwijs als wij langer moeten rijden dan doen we beiden obze broek
23 jaar
2 weken geleden
Inderdaad M22 je hebt gelijk, die onnozele dingen die jongetjes hier schrijven over hun effectief of ingebeeld groot lid. Een goede vriend van me is echt groot geschapen en klaagt nooit, behalve over de nadelen om seks te hebben. Meestal echt geen voordeel tussen de lakens, maar in het dagelijkse geen hinder, tenzij bij sommige sporten misschien.
22 jaar
3 weken geleden
Tb ik hoor een beetje jaloezie van iemand die waarschijnlijk een kleine heb
Voor mij blijf het in me onderbroek het lekkerste zitten lekker luchtig en niet strak aan me lichaam

En hoezo is dat gênant wat is er bijzonder aan iemand in ze onderbroek?
21 jaar
3 weken geleden
Nou je kan toch ook een korte short aan doen met zijsplitten. Een runnersshort. Die doe ik aan. Heb hetzelfde als jij.
22 jaar
3 weken geleden
Wat voor verhalen jongens niet verzinnen om op te kunnen scheppen over hun plassertje…..
19 jaar
3 weken geleden
Ik doe dan een korte sweatpants aan. Zonder onderbroek. Dat vind ik nog veel fijner
23 jaar
3 weken geleden
Je zal maar staande gehouden worden door de politie om wat voor reden dan ook. Of een ongeluk of pech krijgen en snel de auto uit moeten. Het lijkt mij super gênant.
14 jaar
3 weken geleden
Misschien geen skinny jeans meer dragen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.