• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. random stijve
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

random stijve

13 jaar
2 weken geleden
Hebben andere jongens ook vaak random stijve op school en zo? Ik wel en dat is fking irritant
21 reacties
20 jaar
1 week geleden
Dat is ook wel leuk, toch? Als je een andere jongen tegenkomt die het ook heeft. Je ziet dat je niet alleen bent!
16 jaar
2 weken geleden
Alsof de duivel er mee speelt! Ik had het gisterenmiddag op school!!
Heb er tegenwoordig niet zo veel last meer van maar toevallig gisterenmiddag wel. Er zat een een jongen naast mij en had het in de gaten want mijn piemel zat wat scheef in mijn broek dus probeerde hem recht te leggen ongezien.... Ja MIS! hij zag het! Natuurlijk stiekem lachen en gelukkig zei hij niets. Nu weet ik ook dat hij gay is en hij van mij ook alleen wij hebben samen niets verder.
Na de les stonden we even buiten en hij kwam naast mij staan.. Tsjee zei hij.. jij bent toch geen pubertje meer? Hoezo? ik zag wel dat jij een stijve had! Ik zei... ja dat vond jij wel spannend zeker. Ha ha ha en had ook heus wel door dat ook zijn piemel groot werd want hij zat ook ongemakkelijk te doen. Dus met andere woorden... Het kan altijd gebeuren. Maar zeg eerlijk dat dat wel minder word als je ouder word!
Maar toen ik rond de 12 en 14 jaar was vond ik het best spannend als ik een jongen zag die daar "last"van had.
Verder is het vrij normaal hoor! Je kunt proberen je af te trekken voor je de klas in gaat of zo.
Succes jongens!
18 jaar
2 weken geleden
Je bent niet de enige. Je zit nu in de puberteit en daar hoort soms een random stijve krijgen gewoon bij. Wanneer je wat ouder bent wordt dat vanzelf minder. Doe je al aan aftrekken? Dat helpt soms
12 jaar
2 weken geleden
ik denk dat alle jongens wel eens een stijve piemel krijgen ook wanneer het niet uitkomt, maar soms moet je stijve piemels maar wat meer aandacht geven.
20 jaar
2 weken geleden
Dat had ik ook vaak op jouw leeftijd. Alle jongens hebben het, dus je bent niet alleen. Het kan helpen om je even af te trekken, als je daar tijd voor hebt.
15 jaar
2 weken geleden
Ja had ik ook altijd toen ik die leeftijd had. Voor mijn gevoel constant. ik merk wel dat ik sinds ongeveer een half jaartje ik het steeds minder heb maar nog steeds regelmatig.
16 jaar
2 weken geleden
Ja man, herkenbaar. Is echt een puberteit dingetje dit waar je niets aan kunt doen helaas. Ik had het ook veel van 12 tot 14 en nu een stuk minder gelukkig. Zorg dat strakke onderbroeken draagt, dan valt het minder op. Als het kan kun je ook even snel rukken op de wc in de pauze of zo
19 jaar
2 weken geleden
J13 een stijve random krijgen zal een beetje weg gaan als je weer uit de pubertijd komt, maar je blijft t wel houden, al wordt t een heel stuk minder, ik heb t soms ook nog wel. Dus er is niet echt een leeftijd aan verbonden ofzo wanneer t weer weg zou gaan
16 jaar
2 weken geleden
Had daar ook heel erg veel "last" van toen ik rond de 12 tot 14 jaar was.
Schaamde mij af en toe wel eens. Je kent het wel, snel je tas voor je broek houden als je moet opstaan en zo. Merkte dat ik dat echt niet alleen had hoor! zag dat meerdere jongens doen.
Ben nu 16 jaar en nu nog heb ik er af en toe wel eens last van, maar het wordt minder gelukkig althans bij mij. Denk ook dat dit komt omdat ik regelmatig sex heb met mijn vriendje en ouder word misschien?
Maar zeg het eerlijk.. ik ken het probleem heel erg goed! Ik denk iedereen wel. Geeft ook niet, Niets om te schamen, maar wel ongemakkelijk.

Grt P
13 jaar
2 weken geleden
Ja haha ok maar ik krijg ook stijve als ik niet geil ben

Op welke leeftijd gaat het weer weg dan?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.