• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Op voetbal draagt bijna iedereen dezelfde boxers
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Op voetbal draagt bijna iedereen dezelfde boxers

21 jaar
3 weken geleden
Wat mij opvalt dat bijna iedereen in ons team dezelfde boxers draagt. Heel veel calvin klein en n paar Björn borg. Ik ben de enige die diesel boxers draagt. Is dat bij andere teams ook?
35 reacties
21 jaar
3 dagen geleden
Bij ons veel bjorn borg boxers, maar ook genoeg anders. Zelf draag ik nike slips en trunks
16 jaar
1 week geleden
Ik zou vragen hoe zoiets ooit noemenswaardig zou kunnen zijn, maar blijkbaar deelt niemand datzelfde sentiment ¯\(°_o)/¯
20 jaar
1 week geleden
Een paar gasten reageerde wel op die ck slip. Dus het valt wel op als je dat draagt. Zie het wel vaker
23 jaar
1 week geleden
Wat waren de reacties daar dan op J20, of dragen er meer een slip in jullie team? Als je zo'n slip mooi vindt, misschien zelf ook eens een keer proberen?

Bij ons draagt iedereen echt van alles door elkaar
20 jaar
1 week geleden
Iemand in ons team had vandaag een witte Calvin Klein slip aan, stond wel mooi vind ik
17 jaar
2 weken geleden
Jaa bij ons ook veel On that ass. Sommige zijn wel mooi, ga alleen geen abbo nemen op onderbroeken. Heel veel Calvin ook. Ik draag ook Calvin, niet voor het merk per se maar omdat ze fijn zitten en goede kwaliteit hebben. Ziki en zeeman gaat snel lubberen

19 jaar
3 weken geleden
Zie laatste weken veel on that ass boxers bij ons. Ik heb die niet ik draag Calvin klein en diesel.
19 jaar
3 weken geleden
Meeste bij ons dragen ook calvin klein en dan voorap die met korte pijpjes. Ik draag vaak gewoon van de zeeman, net als ook wel anderen. Merkdingen boeit wat minder in ons team
23 jaar
3 weken geleden
Bij ons zie je ongeveer de helft ck dragen en dan met name de langere variant, dus weinig low rise. Ook worden er wel slips van CK gedragen in m'n team. Verder wordt er vanalles gedragen, maar vooral hema, zeeman, action
21 jaar
3 weken geleden
Low rise trunk van CK. Erg lekker en comfortabel.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.