• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Voetbal
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Voetbal

17 jaar
2 weken geleden
He , ik ben gevraagt om zaterdag in te vallen bij het35+
Team van onze vereniging .op.zich niet erg maar mijn vader speelt ook on dat team , nu zie ik er een beetje tegen op om te douchen na afloop. Bij mijn eigen team doen wat dat in onze onderbroek.
Zal zaterdag niet zo zijn en vind het spannemd om de piemel van mijn vader te zien . Ben niet verlegen of preuts maar hij heeft mijne al jaren niet meer gezien .iemand tips wat te doen ?
18 reacties
18 jaar
3 dagen geleden
@TS Hoe was het deze week? Meer jongens in hun blote gedoucht?
17 jaar
5 dagen geleden
J16 hij heeft al gewoon naakt gedoucht he met het team van zijn vader en het ging prima
16 jaar
5 dagen geleden
Snap het best! Zou het ook ongemakkelijk vinden. Aan de andere kant neem ik aan dat papa and jou houd. Gewoon omdat ij zijn zoon bent.
Maar ik heb alle begrip als jij dat niet zou doen!
Ik heb mijn vader nooit blood gezien.
Dus zou weggaan.niet omkijken. En naar huis gaan.
Dan zou ik stoppen met die ongein.
Ik weet heus dat een jongen een piemel heeft.
Klaar.
Alsjij dit niet wilt,... niet doen!
Oke?
18 jaar
1 week geleden
Proficiat je bent een trendsetter en gaat de teamspirit ook verbeteren nu jullie elkaar nog beter leren kennen.

De eerste keren zal zeker wel eens gekeken worden en er zullen nog wel meer jongens mee naakt gaan nu de helft dat al doet. Die hebben eens rond kunnen kijken en zien dat het allerlei maten zijn. Of waren het alleen de grote jongens die mee bloot gingen douchen, denk je?

Iedereen vergelijkt wel eens en hoe viel dat bij jou mee in de twee douches?
17 jaar
1 week geleden
Afgelopen weekend weer met eigen team gespeeld en had met andere jongen afgesproken om weer naakt te douchen .
We waren na de wedstrijd snel naar de kleedkamer gegaan om maar eerst te zijn . Was erg spannend wat de rest ging doen maar de kleine helft ging ook in zijn blootje .
Was wel leuk en tuurlijk werd er gekeken .benieuwd hoe het verder gaat . We douchen na de training nooit .
18 jaar
1 week geleden
@TS Ben ook wel benieuwd of je nu anders kijkt naar naakt douchen en of je teamgenoot en jij dat met jouw team ook gaan doen?
17 jaar
2 weken geleden
TS ben je naakt gegaan met je eigen team gister na training met douchen ?
16 jaar
2 weken geleden
Goed dat je naakt bent gegaan en je vader weet heus wel dat je piemel er anders uit ziet dan een paar jaar geleden .
Ik zie mijn vader vaker bloot als we naar de sauna gaan eerst wat onwennig maar is nu klaar . Je kan bij je eigenteam eens horen of de handoek ook weg kan . Wij douchen gewoon naakt en hebben de grootste lol na het voetbal. Suc6 in ieder geval .
18 jaar
2 weken geleden
TS, goed dat je gewoon naakt bent gegaan. Wat vond je teamgenoot ervan? Ik zou bij jullie eigen team nu ook naakt gaan samen met je teamgenoot.
18 jaar
2 weken geleden
Als je teamgenoot met je naakt ging, kan je opnieuw met hem afspreken voor je eigen team. Met twee ben je dan al wat geruster en op 17 jaar zijn jullie allemaal uitgegroeid.

Hoe was het qua grootte in vgl met je teammaat, je pa en anderen?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.