• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Hoe zet ik de volgende stap met hem.
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoe zet ik de volgende stap met hem.

15 jaar
1 maand geleden
Hey allemaal J hier een jongen met een lichtverstandelijke beperking wat in houd dat ik wat moeite heb met sommige dingen waar een ander geen moeite me heeft. Mijn vriendje D van school ook met een beperking waar je niets van merkt dat hij het heeft als je hem zo ziet.
Maar nu wil ik een volgende stap met hem zetten in het dingen proberen zo als knuffelen elkaar strelen en zo en wie weet meer.

Maar het probleem is hij is super verlegen onzeker en wantrouwig naar nieuwe dingen toe. Ik wil hem niet bang of wat dan ook maken maar ik zou ook de volgende stap willen zetten. Er over praten durf ik weer niet echt. Maar hij is echt mega lief en mooi en ik ben stapel gek op hem. Dus wat moe ik doen?
25 reacties
15 jaar
4 dagen geleden
Hey bedankt voor je reactie J 17 maar als je mijn eerste verhaal goed gelezen heb zijn mijn vriendje en ik nog helemaal niet uit op wilde avonturen met sex spelletjes. Door onze beperkingen doen we het rustig aan en nemen we ruim de tijd voor elke volgende stap in onze relatie. En om eerlijk te zijn hoef ik NOG niet mijn vriendje helemaal naakt te zien hij is al geweldig mooi in de kleding die hij graag draagt. (Nu hebben we elkaar wel al in ondergoed gezien tijdens de vakantie in de hotelkamer maar meer als dat nog niet) en dat vind ik totaal niet erg. Voor ons is liefde meer dan elkaar zo snel mogelijk naakt in bed te krijgen. Er is zo veel meer wat we kunnen doen om een goeder relatie langzaam op te bouwen. Vooral veel leuke dingen doen samen. Groetjes Ts J
17 jaar
5 dagen geleden
Als ik jou was dan doe je met je vriend een spelletje zo als kaarten van het stapel pakt ieder een kaart wie de laagste heeft moet een kleding stuk uit doen als je allebij in je blootje zit ga je door en dan wie wind moet iets doen bij die gene.a,f.z. a. Jansen.
15 jaar
1 week geleden
Hey Ts hier gister avond met mijn liefje op date geweest. Het was vrijdag avond erg warm dus een lange strand wandeling gemaakt samen. Hand in hand over het strand en daarna ergens wat gegeten. De moeder van D was zo lief ons naar het strand te brengen voor ze nacht dienst had. Ik had haar ook beloofd haar zoon met mijn leven te beschermen. En mijn vader heeft ons weer bij de pizzeria opgehaald waar we mijn lief weer tuis gebracht hebben. Het was in 1 woord een GEWELDIGE middag avond samen. Groetjes J
17 jaar
3 weken geleden
Hey J of wel Ts wat goed dat je het zo aanpakt met je vriendje D. En ook heel goed dat zijn ouders jou snel in hun gezin betrokken. Dat is niet vaak zo het geval gelukkig voor jou wel. Ga rustig zo door en weet de liefde is geen race die gewonnen moet worden neem de tijd voor elkaar> at is het mooiste en beste wat je kunt doen.
12 jaar
3 weken geleden
wat leuk dat het zo goed ging en dat die ouders ook zo aardig zijn. de 1ste stappen zijn gezet maar doe het langzaam aan en ga niks doen wat jullie allebei nog niet willen want dan zal het misschien voorbij zijn. weet ook nog niet of jullie al aan sex denken of sex gevoelens hebben of nieuwsgierig zijn om elkaars blote piemel en billen te zien maar doe niks wat de ander niet wil.
15 jaar
4 weken geleden
Hoi P&R en andere weer even een berichtje van J&D
Ik ben een week met de ouders van mijn vriendje en met hem op vakantie geweest.
Wat heel leuk was veel gezien van Griekeland en de band tussen D en mij is ook heel hecht geworden.
Ik ben ook heel blij dat de ouders van mijn vriendje mij mee vroegen ze zijn echt heel aardig.
Verder hebben we vooral veel geknuffeld samen en is er in onze hotelkamer waar we samen lagen niks gebeurd.
Op wat complimentjes na dan van wat ben je mooi en zo.
Dit ook omdat we zoon gedeelde kamer hadden met een deur tussen de 2 kamers als er dan iets was konden de ouders van D zo naar ons toe en andersom ook.

Dit was het wel een beetje we zijn stapel verliefd op elkaar en binnenkort gaan we weer wat leuks doen samen groetjes J&D
17 jaar
1 maand geleden
Hallo J en D! ofwel TS.
Ik ben P. en mijn vriendje, R.
Hoe gaat het met jullie kerel?

Is jouw vriendje er nu aan gewent dat jij gevoelens voor hem hebt en accepteert hij dat ook?
Ik hoop het echt voor jou lieve jongen!
Er is veel moed en zeker geduld voor nodig om iemand zoals jouw vriendje zo ver te brengen dat hij jou echt vertrouwd en zich durft over te geven aan jou. Terwijl het maar om 1 ding draait! en dat heet liefde!

Ik hoop echt dat jullie samen gelukkig worden jochie! Horen wij nog eens van jullie?

Wij hebben het samen nog steeds goed naar ons zin hoor! Wij houden nog altijd veel van elkaar en dat blijft ook zo!
En dat gun ik jullie ook lieve vriend!

Hele dikke kus en knuffels voor jullie beiden en laat nog eens wat horen aub?
liefs P en R.
15 jaar
1 maand geleden
Hey allemaal de geplande vakantie naar Spanje gaat niet door dit puur omdat het in Spanje te heet is. Op zich snap ik het ook wel en ik ga evengoed met mijn vriendje mee op vakantie maar dan naar Griekenland waar de ouders van D een huisje van kennissen hebben kunnen regelen. Dus ik zit volgende week ergens in Griekeland heel verliefd te zijn op de jongen van mijn dromen. Groetjes J&D
14 jaar
1 maand geleden
Hey TS hoe is het nu verder gegaan? ik ben wel nieuwsgierig zie je en met mijn denk ik wel meer mensen.
15 jaar
1 maand geleden
Hoi J 17 van hierboven wat een lieve reactie echt 💖
Inmiddels is onze liefde voor elkaar gegroeid en is zijn vertrouwen naar mijn ook in een goede zin verbeterd.
Ook heb ik een weekend bij hem gelogeerd wat voor beide nog wel spannend was maar het was heel leuk en de moeder van D kan heerlijk koken.

Binnenkort naar Spanje al kan dat nog veranderen met het te warme weer daar nu. Voor nu was dit het wel groetjes J&D
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.