• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Kampverhalen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Kampverhalen

15 jaar
2 weken geleden
De tijd van schoolkampen komt er weer aan en ik vraag me af, wat heb jij meegemaakt op schoolkamp wat je altijd is bijgebleven?

Bij mij was dat een douchemoment. Maar dan vooral het moment daarvoor. De doucheruimte en slaapzalen zaten op andere verdiepingen. Daardoor was iedereen al wel deels uitgekleed toen je van de slaapkamer naar de doucheruimte ging (jongens in onderbroek met shirt, meiden shirt met broekje). Behalve 1 meisje. Zij was altijd een beetje het stoere type en zei liep rond in onderbroek en shirt, net zoals de jongens. De ruimtes waren voor meisjes en jongens uiteraard gescheiden, maar dat ene meisje ging op een plek staan waardoor je haar precies kon zien uitkleden. Dat is me altijd bijgebleven.

Wat hebben jullie meegemaakt?
4 reacties
16 jaar
3 dagen geleden
Vorig jaar stonden we met de scouting in duitsland op een terrein waar de douches echt afschueelijk smerig waren. Dus mijn tentgenoot en ik besloten om ons in onze tent te wassen. Alleen kon je niet echt recht op zitten in die tentjes, dus je benen wassen was een uitdaging. Dus mijn tentgenoot kwam met het idee dat hij andersom in de tenr zou gaan liggen en dan konden we elkaars benen wassen. Dus zo gezegd zo gedaan, wij allebij ons uitkleden en met moeite kreeg hij het voor elkaar om zich om te draaien in de tent. Dus hij ging eerst mijn benen wassen. Maar omdat ik moest blijven liggen kon ik niet zien wat hij aan het doen was. Toen voelde ik ineens mijn voorhuid teruggetrokken worden en ging hij dus ook mijn eikel wassen. Vond het uiteindelijk niet heel erg en heb het ook bij hem gedaan, maar ik schrok wel even toen ik dat voelde. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen
15 jaar
2 weken geleden
Vorig jaar stonden we met scoutingkamp op een terrein waar je moest betalen voor warm water om te douchen. Dus mijn tentgenoot zei van zullen we anders samen gaan want dan hebben we langer warm water. Dus wij samen dat hokje in. En ik dacht nog van oke we douchen samen dus dan blijven we in onze onderbroek. Maar het eerste wat hij deed was zijn broek + onderbroek uit trekken. Dus uiteindelijk heb ik ook maar mijn onderbroek uitgedaan. Was wel de eerste keer dat we elkaar naakt zagen. Was alleen wel een beetje onhandig want die hokjes waren niet gemaakt voor 2 personen dus we stonden lekker tegen elkaar geplakt. En we hadden al onze schone kleren in een tas gedaan. Maar hij had eenzelfde onderbroek in de tas gedaan als dat ik mee had. Dus ik trok een onderbroek uit de tas en dacht he die is van mij dus die had ik aangetrokken. Wervolgens pakt hij een onderbroek uit de tas, waarop hii zei van dis is niet mijn onderbroek want ik heb niks van dit merk en ik heb ook geen blauw. Had ik dus niet goed opgelet en zijn grijze onderbroek aangetrokken. Maar hij zei van hou nu maar aan ik neem die van jou wel. De volgende dag hebben we ze wel weer gewoon gewisselt
20 jaar
2 weken geleden
@TS Hihi ik vrees dat ik ook zo’n meisje was/ben.
15 jaar
2 weken geleden
Ik heb nooit echt heel grappige of spannende dingen meegemaakt. Het enige schoolkamp was bij mij enkele jaren terug. Je moet weten bij ons op school is iedereen preuts. Ik onbewust ook. Maar toen waren we op zee klassen en kwamen net terug van de zee. Aangezien je in zand speelt en je bent vuil en stinkt van het zweet is het wel logisch dat je gaat douchen. Dus je sliep per 3 in een kamer. Ik en 2 andere vrienden sliepen in 1 kamer. Het had een stapelbed met een lavabo. De meisjes gingen eerst in de grote doucheruimte en dan de jongens. Het waren aparte hokjes zoals toiletten precies en daarin zat iedereen dan. Omdat wij 3 redelijk laat waren was elk hokje ingenomen. Dus dachten we zou het niet grappig zijn om met onze zwembroek met 3 te douchen. En vlak voor we binnen gingen zei de leerkracht van zou je je zwembroek niet uitdoen want morgen gaan we naar het zwembad en je zou niet willen dat ze tegen dan nog nat is. Dus dachten wij, ze heeft gelijk. Dus dan zijn we met 3 onder zo een mini douche kotje geweest. Eerste keer dat we elkaar naakt zagen en daarna in de kamer nog een beetje getoond en zo maar niks heel seksueel of spannend zoals de meeste hier zouden zeggen. Het was ook niet eens vergelijken het was eerder is kijken maar ni zeggen van amai die van jou is wel echt veel groter,…. Dat niet. Het was ook wel krap met 3. Buiten dat moment had ik een heel leuke ervaring daar. Het was echt heel leuk dus als je twijfelt om ooit mee te gaan altijd doen!

Lang verhaal voor misschien niet zo een spannend verhaal dat je hier vaak leest. Maar dit klopt ten minste en is waargebeurd. Het is ook niet zo heel spannend geweest ofzo en voor veel stelt dit vast niks voor maar toen voor mij wel. Ik ben niet gay maar dat was gewoon de eerste keer dat iemands anders is mijn lul zag.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.