• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Zwemkleding
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zwemkleding

17 jaar
2 weken geleden
Dus… wat gaan we deze zomer aantrekken? Zwemshorts, een speedo of misschien allebei? Ik heb vorige week een nieuw paar zwemshorts gekocht maar zit nu toch te denken aan het aanschaffen van een strakke speedo, omdat zoiets me wel heel sexy zou staan sinds ik goed getrainde benen heb. Dat vinden meisjes ook leuker als ik het goed begrijp.
24 reacties
19 jaar
1 week geleden
Gewoon lekker aantrekken wat jij fijn vindt om dragen. Het boeit anderen echt minder dan je zou denken. Zelf draag ik soms slips als onderbroek, maar heb nog nooit een negatieve reactie gehad
23 jaar
1 week geleden
Meestal zwemstring op het strand, lekker met de billen bloot.
17 jaar
1 week geleden
Van mij mag je er een dansje bij maken j20.ik zie graag alles.
19 jaar
1 week geleden
Ik draag ook vaak een short met daaronder een zwemslip. Vorige keren wilde ik wel mijn short uit doen maar durfde het niet. Dit jaar gaat m’n vriendin mee op vakantie, maar ze vind slips lelijk dus ik denk dat alleen een zwemslip niet zo snel meer zal gebeuren jammer genoeg
23 jaar
1 week geleden
Draag lekker wat je fijn vindt. Ik draag zelf meestal een short met daaronder een zwemslip, omdat ik die netjes in een short niet fijn vind. Maar ik ga ook wel eens zonder short in alleen m'n slip zwemmen en niemand (ook vrienden niet) die dat boeit
20 jaar
1 week geleden
@m17
Dat je het leuk vindt is het enige wat belangrijk is. In ons groepje is een meisje en die is dol op billen. Als ik die zwembroek uittrek ga ik dus altijd met mijn rug naar haar staan. Tot ze uitdaagde dat ze de andere kant ook wel eens wilde.
OK no problem, maar ze wist niet waar ze moest kijken dus daarna kreeg ze weer mijn billen. Doet iedereen een handdoek om dan doe ik dat ook. Wat jullie leuk vinden en dat gestuntel met een handdoek is natuurlijk ook sexy.
17 jaar
1 week geleden
Van de vrienden van mijn broer heeft er maar een vaak een zwemslip aan. Het is geen speedo maar je ziet goed zijn ballen en zijn piemel zitten. Ook een keer zag ik hem stijf worden, ik denk door mij maar weet dat natuurlijk niet zeker.
Hij heeft slap een leuke middelmaat net als mijn broer.
De anderen hebben allemaal een enorme lap stof om alles te verbergen. Meestal zal er niet veel te verbergen zijn maar eentje heb ik in zijn nakie gezien en dat was behoorlijk boven het gemiddelde. Het is dus niet altijd om een kleintje te verbergen. Trouwens waarom zou je het zijn juist de stoerste die hem dan durven te laten zien. En jongen 20 laat maar zien, altijd leuk.
20 jaar
2 weken geleden
@m18 e.a.
Ik gewoon een lang wijd zwemshort in vrolijke kleuren en als jullie klagen dat je mijn garnaaltje, plassertje of pielemoos niet kan zien dan mag je gewoon even kijken hoor, no problem.

19 jaar
2 weken geleden
Mijn vriend is zeker geen gay en hij draagt het liefst een speedo/zwem slip. Dat durft hij nu met mij wel. Met vrienden nog niet. Hij heeft een rode van puma en groene van speedo
20 jaar
2 weken geleden
@J23 Dat zou het zeker. Mijn vriend droeg voor het eerst een string op het strand, omdat zijn toenmalige vriendin had gezegd dat als hij het zo’n spannend idee vond om haar in het openbaar in een stringbikini te zien, hij eerst zelf het goede voorbeeld maar moest geven. Ze had nooit gedacht dat ‘die gek’ het ook ooit echt zou doen en hij had nooit gedacht dat hij er zo hooked aan zou raken dat hij nooit meer wat anders zou willen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.