• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Eigen sperma proeven
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Eigen sperma proeven

17 jaar
1 week geleden
Zijn er meer jongens die wel is hun eigen sperma hebben geproeft omdat ze benieuwd waren hoe het was of om een andere reden
15 reacties
23 jaar
9 uur geleden
J22 Ik weet niet of je lenig genoeg bent om je piemel in de mond te nemen? Indien niet kan je eventueel met een achterwaartse koprol je piemel boven je mond brengen en zo in jouw mond spuiten. Met een beetje goed mikken zal er zo niet veel sperma verloren gaan.
22 jaar
2 dagen geleden
Voordat ik besneden was spoot ik bijna altijd in me hand en likte het op. Nu ik besneden is de kracht waarmee ik spuit harder en vindt ook wel leuk om over me heen te spuiten. In hand spuiten is nu vaak ook wat lastiger om het goed op te vangen.
23 jaar
2 dagen geleden
J22 Met een paar leestekens was je antwoord misschien wel beter leesbaar, maar je hebt wel gelijk. Als je hier benieuwd naar bent is rechtstreeks in je mond komen inderdaad een goede manier. Ik las hier al vaker dat een jongen benieuwd was naar sperma proeven, maar eens klaargekomen de opwinding en drang om te proeven weg was. Door meteen in je mond te spuiten kan je dit net voorkomen en zo wel je eigen sperma proeven en - indien gewenst uiteraard - eventueel ook slikken.
22 jaar
4 dagen geleden
Ik doe het wel eens vind het wel een spannende idee kwa smaak vind ik er niet echt iets van dus dat houd mij niet tegen voor de beginnende onder ons die het willen maar waneer je klaar bent niet meer willen adviseren ik het om het recht in je mond te doen dit maakt het makkelijker en als je het eens gedaan hebt is het daarna makkelijker
23 jaar
4 dagen geleden
M18 Ja, hier heb je zeker een punt. Als ze zelf nog niet even willen proberen mag men dit ook niet van hun vriendin verwachten. Ik deed dit vroeger sowieso best vaak. Ik vond het niet meteen een delicatesse, maar wel makkelijk en ook wel opwindend. Nu doe ik dit op verzoek van mijn vriendin ook nog soms. Als ik op haar buik of borsten ben gekomen vraagt ze me om het op te likken. Soms zoenen we dan, soms wil ze dat ik het slik. Sperma proeven of eventueel slikken doe je niet meteen omwille van de smaak of tegen de eerste honger, maar omdat het op dat moment opwindend is om te doen.
15 jaar
5 dagen geleden
Mijn sperma geproefd en ja niet heel lekker dat vind mijn vriend ook. Terwijl zijn sperma lekker is dus pijp ik hem graag (waar hij ook mega van geniet)
18 jaar
5 dagen geleden
Als jullie hetzelf nooit hebben geproefd, dan moeten jullie niet gaan zeuren wanneer jullie vriendin of vriend het ook niet doet.
13 jaar
6 dagen geleden
Mij lijkt het echt niet lekker.
16 jaar
1 week geleden
Ik heb het wel gedaan en ook vergeleken met sperma van anderen. Het verschilt slechts een klein beetje
15 jaar
1 week geleden
Ja ik proeft niet altijd maar soms doe ik op mijn hand en dan lik het op, beetje zoutig maar best lekker
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.