• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Wat moet ik doen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat moet ik doen

15 jaar
1 dag geleden
Wat moet ik doen?

Hoi ik ben een jongen van 15 jaar en ik zit in jaar 2 vorige schooljaar zat ik dus in jaar 1 en op de eerste dag waarin ik kennis ging maken met de rest van mn klas zag ik 1 jongen in mn klas waarbij ik gelijk dacht: met jou wil ik vrienden worden en dat lukte ook nadat ik de eerste paar weken vooral met andere jongens omging nam ik uiteindelijk afstand van hun omdat ik ze meerdere keren heb zien stelen en ik daar niet bij betrokken wou raken (hun zijn uiteindelijk hierop betrapt) maar nadat ik dus afstand nam werd ik vrijwel direct close met die ene jongen. In het begin gingen we gewoon ergens zitten en praten maar rond december begonnen we met rondjes lopen om een parkje bij onze school in de buurt en daar begon hij vaak aan mn piemel te zitten die nog wel in mn broek zat. Vaak ging hij dan vrijfen over mn penis en dan vroeg ik hem te stoppen maar toen merkte ik dat hij dit te graag wou dus ging ik toch akkoord en mocht hij dus blijven vrijfen en deed ik dit ook bij hem na een tijdje gingen we bij elkaar in de broek en uiteindelijk zelfs onderbroek voelen dit ging door tot de zomervakantie tijdens de valantie zagen we elkaar vaak en begon het voelen weer (we hebben nog nooit elkaars penis gezien) maar na de zomervakantie veranderde ik van school en sinds dat ik naar een andere school ben gegaan wilt hij niet meer afspreken en ook via whatsapp negeert hij me vaak dus wat kan ik doen? Ookal zaten we aanelkaar zonder dat ik dat wou mis ik onze vriendschap wel enorm.
Sorry voor mn spelling en tekort aan leestekens ik heb dyslexy :(
7 reacties
23 jaar
1 uur geleden
Dag jongen, Enerzijds mis jij het contact met die jongen, aan de andere kant wil hij dingen die jij niet wilt. Zelf zeg je al dat je die dingen niet wilt omdat je weet dat vrienden dan uit elkaar groeien. Zo te zien is dat bij jullie in feite al gebeurd. Hij deed dingen die jij toegelaten hebt omdat je hem niet kwijt wilde, maar het voelde niet echt goed.

Wat jij mist is een goede vriend, maar zou die jongen wel die goede vriend kunnen zijn die jij zoekt? Nu jij niet meer beschikbaar bent voor zijn seksuele pleziertjes heeft hij afstand genomen. Hij was nooit echt jou vriend zoals jij dat graag zou willen. Je mist hem, maar wat mis jij? Aandacht, vriendschap?

Je vraagt wat je nu moet doen. Mijn advies is accepteren dat hij niet echt je vriend was. Je was meer zijn speelgoed.
Je zit nu op een andere school en daar kan je nieuwe vrienden vinden. Misschien ben je ook bij een club of zo iets waar je anderen kan ontmoeten. Je kan ook een baantje hebben waar je anderen ontmoet waar je gezellig mee om kan gaan. Begin gewoon met een vriend te zijn.

Die jongen heeft dus seksuele dingen met jou gedaan. Vond jij dat echt leuk, of heb je het alleen maar toegelaten? Als jij een nieuwe vriend vindt, zou je dan ook zulke dingen met hem willen doen of misschien toch liever niet? Wil je alleen maar een vriend hebben om dingen met elkaar te doen die vrienden gewoonlijk samen doen? Iemand die het fijn vindt om jou te zien.
Die jongen deed die dingen, misschien dus tegen jouw zin, en het zou kunnen dat hij dacht dat hij dat bij jou wel kon doen omdat jij een meegaand iemand bent en zo graag een vriend wilde hebben. Maar dat was dus meer dan wat jij graag wilde.

Dingen die jij niet echt wilt die moet jij gewoon niet doen en niet toelaten. Daar wordt je namelijk niet gelukkiger van. Uiteindelijk gaat dat van kwaad tot erger en dan verlies jij je zelfrespect. Dan ben je geen vriend meer maar een ding. Dat wil jij niet!

Ik hoop voor jou dat jij gauw weer nieuwe vrienden weet te maken, en waarom niet? Veel succes!
22 jaar
1 uur geleden
Ts is eerst een jongetje en dan een meisje? Hmhm...
15 jaar
10 uur geleden
ts hier ik had hem al uitgelegd dat ik naar een andere school gimg en dat het kwam omdat mn cijfers voor nederlands niet goed genoeg waren en hij leek het te begrijpen verder weet hij ook al wel dat hij die sexuele handelingen persé wou uitvoeren en dat ik er tegen was vooral omdat ik weet dat vrienden dan uit elkaar kunnen groeien face to face praten is nog niet gelukt want ook in het echt negeert hij me als ik hem vraag waarom hij me negeert en of hij wil afspreken daarom dus dat ik niet weet wat ik moet doen
16 jaar
1 dag geleden
I heb dyslexie waarom zet je geen autocorrectie aan als je op internet bent?
22 jaar
1 dag geleden
Dit is helaas een onleesbare woordenbrij. Ik heb na een paar regels afgehaakt, want ik kan er niets van maken.

Als je iets wil communiceren, is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat je bericht leesbaar is, zodat wij het kunnen begrijpen. Verantwoordelijkheid nemen, wil zeggen: er ZELF voor zorgen dat het goed gaat. Niet de schuld afschuiven op iets of iemand anders.

Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt, of heel soms met uitroepteken of vraagteken. Een zin bevat een samenhangende gedachte.

Als je daar moeilijkheden mee hebt, bijvoorbeeld omdat je ziek of afwezig was toen die lessen gegeven werden in het eerste leerjaar, of omdat het slecht uitgelegd werd door de leerkracht, dan moet je zelf de verantwoordelijkheid nemen om dat probleem op te lossen. Zelf opzoeken wanneer je hoofdletters moet gebruiken, zelf opzoeken wanneer je leestekens moet gebruiken, en welke, enzovoort. En dat goed inoefenen. Ik stel voor dat je daaraan werkt.
22 jaar
1 dag geleden
De vraag is natuurlijk waarom hij je niet meer wil spreken. Ik heb het gevoel dat hij niet goed weet waarom jij naar een andere school bent gegaan en dat hij misschien wel denkt dat dat aan hem ligt. Grote kans dat hij teleurgesteld is over deze move van jou en daarom alle contact vermijdt. Of hij realiseert zich nu achteraf dat hij te snel te ver is gegaan in zijn seksuele handelingen en dat geeft schaamte. Dit kan ook een reden zijn waarom hij geen contact meer durft te maken.

Ben je al eens naar hem toe gegaan? Zo nee, doe dat dan een keer. Face-to-face praten is veel makkelijker dan via social media of apps.
12 jaar
1 dag geleden
jammer dat hij dit doet en dat hij niet verder met je wil hij zou gewoon moeten zeggen wat hij verder wil. maar ja het is niet anders. misschien is hij toch geschrokken ofzo omdat jullie met elkaars piemels hebben gespeeld en misschien denkt hij dat je nog verder wil dat je bijvoorbeeld je piemel in zijn kont wil stoppen en misschien wil hij dit niet. als ik hem was dan zou ik het wel netjes zeggen. wat ik zou willen doorgaan of niet.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.