Hallo beste TS ofwel K!
Ik ben P. en mijn vriendje R.
Wij zijn nu ongeveer 3 jaar bevriend en dus ook verkering zeg maar.
Onze ouders weten dit ook en keuren het goed godzij dank!
Ik weet wel dat wij in het begin ook voorzichtig waren met pijpen en zo. dus ook condooms gebruikt toen.
Onze ouders vonden het echter nodig om ons te laten testen op eventuele overdraagbare ziektes. dat hebben wij gedaan na ongeveer een 3/4 jaar of zo.
Daarna hebben wij geen condoom meer gebruikt tijdens het pijpen.
Wel doen wij er 1 om als wij anaal sex willen hebben want dat vind ik wel zo fris eerlijk gezegd. Want in je uitwerpselen zitten natuurlijk afvalstoffen. Tis maar een idee hoor!
Maar ook komen wij graag in elkaars mond klaar. En als je dan eerst anaal sex hebt gehad vind ik dat een beetje vies eerlijk gezegd.
Maar dat moet een ieder voor zich bepalen vind ik.
Vind wel dat jullie heel goed bezig zijn kerel!
Weten jullie ouders er iets van?
Wij hebben een redelijk groot zwembad in de tuin en hebben geen inkijk van buitenaf onze tuin. Gebeurd wel eens dat er een paar buurjongen vragen of ze mogen komen zwemmen. Meestal is dat wel goed. Zeker nu het zo warm is natuurlijk. Echt heerlijk!!!
Ik woon bij mijn oom wegens omstandigheden en mijn oom is overdag altijd weg. Heeft een drukke baan. Dus het "rijk"alleen overdag! Die jongens weten dat mijn vriendje en ik Gay zijn en doen daar niet moeilijk over. Laatst lagen wij naakt op een ligstoel toen de poort ineens open ging! ( normaal sluit ik hem altijd af... maar goed vergeten blijkbaar,,) Kwamen die andere jongens binnen wandellen.. ha ha ha Gelukkig waren wij niks aan het doen en hadden gelukkig geen stijve of zo!!! Na wat gegiechel en zo snel een handdoek om gedaan, waarop 1 van de 2 zei.. niet doen joh! ziet er best leuk uit waarop hij ook al zijn kleding uit trok en zijn vriendje ook. Liepen met zijn vieren spier naakt! maar de jongste van de 2 ( net 13 jaar) kreeg een stijve Waarop de reactie van ons drieën niet uit bleef! in de kortste tijd liepen wij alle 4 met een stijve paal of paaltje rond! erg spannend joh! Bleef nog lang onrustig in onze tuin! ha ha ha
Maar toen wel condooms gebruikt uiteraard. Nu doen we het wat meer met elkaar! Maar wel 1 ding!! zij zijn vriendjes en dat zijn wij ook. dus hebben wel respect voor elkaars vriendje. En zo hoort het ook vind ik. Tuurlijk doen we het wel met elkaar maar niet met tegenzin of zo. Niet dat er iemand jaloers kan worden zeg maar.
Ik hoop eigenlijk dat iedere gay jongen zoiets mee mag maken!
wilde dit toch even met jou delen beste, lieve K. en anderen uiteraard.
Wens jullie allen een fijne zomer toe met veel liefde en seex plkezier samen!!!!~En hoor graag jullie verhalen!
Dikke kus van ons!
P en R.