• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Condoom vraag
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Condoom vraag

15 jaar
1 maand geleden
Hey K hier mijn vriendje van 14 en ik willen een volgende stap nemen op het gebied van de sex. Nu wil mijn vriendje pijpen maar enkel met condoom om mijn lul. Hij wil graag zo veilig mogelijk wat ik respecteer. Ik zou het bij hem ook met doen! Maar voel je nog wel iets met een condoom om?
34 reacties
14 jaar
2 weken geleden
Ik ben heel jaloers (ben zelf ook gay)!
Als het de eerste partner is is een condoom niet nodig, maar doe wat jullie willen uiteraard!
Veel succes en plezier!!!
15 jaar
2 weken geleden
Hey alle em P natuurlijk we zijn elkaars eerste liefde dus geen ander gehad voor we elkaar kende. Toch blijven we het hoe dan ook met condoom doen het pijpen. En mochten we ooit de volgende stap zetten doen e het uiteraard ook met een rubbertje om.

Verder zijn we stapel gek op elkaar hij is inmiddels ook 15 dus zijn we even de zelfde leeftijd. En nu is het vooral genieten puur genieten

Groetjes TS K
17 jaar
2 weken geleden
Dag TS ofwel K.
Ik ben P. weer. Hoi kerel.
En hoe gaat het nu?
Als jullie verder geen wisselende contacten hebben samen, is er niet zo veel aan de hand. Onthoud 1 ding echt heel goed ook voor als jij ouder word!

Nooit afgaan op wat een vriendje in eerste instantie zegt.
Als je inderdaad sex wilt gebruik een condoom en vraag als het echt een vriendje is, of hij zich wilt laten testen samen met jou.
Bij mijn weten is dat anoniem en gratis.

Wens jou veel plezier knul! Gaat het goed?
Liefs van ons!
P.en R.
19 jaar
1 maand geleden
Hoi J15 als eerste wat goed dat je het hoe dan ook veilig wilt doen ondanks dat hij je eerste vriendje is.
Dan op het gebied van smaakjes condoom er is heel veel keuze. En elke smaak doet weer wat anders met je tijdens het pijpen. Zelf ben ik wel te spreken over chocolade en sinasappel smaak. Maar ook ik heb nog niet elke smaak ontdekt. En er zijn vast online wel doosjes te koop met meerdere smaakjes in een doosje.

Dus kijk gerust eens rond online en veel liefdes plezier toegewenst Gr S
15 jaar
1 maand geleden
Hey Ts hier J23 ja mijn vriendje is mijn eerste lief en als het aan mijn licht mijn enige hij is alles voor mijn echt de ware.

J19 ik heb tot nu toe enkel aardbeien condooms gebruikt maar ik zou daar wel mee willen experimenteren in andere smaakjes al weet ik niet welke lekker is?

Nu is mijn liefje binnenkort jarig en wil ik hem als cadeautje waar de ouders niets van hoeven te weten een mooi doosje geven met daar in een smaakjes condoom
19 jaar
1 maand geleden
Een condoom met smaakje kan ook spannend zijn. Ook het uitpakken en bij de ander de condoom aantrekken is een erotisch opwindend moment waarmee je het plezier verhoogt.
Om mee te beginnen is dat dus een heel goed idee zeker als je nog geen soa test hebt gehad voor de zekerheid..
23 jaar
1 maand geleden
@ TS Leuk om te lezen en ook goed dat jullie het rustig aan en veilig doen. Zijn jullie in beide richtingen elkaars eerste vriend?
15 jaar
1 maand geleden
Hey P&R hier Ts even op jou vraag ja onze ouders weten er van.
Want we komen te vaak bij elkaar over de vloer hahaha nu had de pa van mijn lief het er eerst wel wat moeite mee dat zijn zoon met een jongen tuis kwam en niet met een leuk meisje.
Aangezien hij dol graag opa wil worden zegt hij altijd. Maar met een zoon die met een vriendthuis komt lukt dat niet.

Dat we al dingen uitproberen in bed met condooms en zo dat weten ze nog niet althans dat denk ik dan. Wel verstop ik de condooms die nog ongebruikt zijn en die gebruikt zijn gaan netjes in de grijze bak.

Groet Ts K
22 jaar
1 maand geleden
M14, heb jij ook al 'n vriend ??
17 jaar
1 maand geleden
Hallo beste TS ofwel K!
Ik ben P. en mijn vriendje R.
Wij zijn nu ongeveer 3 jaar bevriend en dus ook verkering zeg maar.
Onze ouders weten dit ook en keuren het goed godzij dank!
Ik weet wel dat wij in het begin ook voorzichtig waren met pijpen en zo. dus ook condooms gebruikt toen.
Onze ouders vonden het echter nodig om ons te laten testen op eventuele overdraagbare ziektes. dat hebben wij gedaan na ongeveer een 3/4 jaar of zo.
Daarna hebben wij geen condoom meer gebruikt tijdens het pijpen.
Wel doen wij er 1 om als wij anaal sex willen hebben want dat vind ik wel zo fris eerlijk gezegd. Want in je uitwerpselen zitten natuurlijk afvalstoffen. Tis maar een idee hoor!
Maar ook komen wij graag in elkaars mond klaar. En als je dan eerst anaal sex hebt gehad vind ik dat een beetje vies eerlijk gezegd.
Maar dat moet een ieder voor zich bepalen vind ik.
Vind wel dat jullie heel goed bezig zijn kerel!
Weten jullie ouders er iets van?
Wij hebben een redelijk groot zwembad in de tuin en hebben geen inkijk van buitenaf onze tuin. Gebeurd wel eens dat er een paar buurjongen vragen of ze mogen komen zwemmen. Meestal is dat wel goed. Zeker nu het zo warm is natuurlijk. Echt heerlijk!!!
Ik woon bij mijn oom wegens omstandigheden en mijn oom is overdag altijd weg. Heeft een drukke baan. Dus het "rijk"alleen overdag! Die jongens weten dat mijn vriendje en ik Gay zijn en doen daar niet moeilijk over. Laatst lagen wij naakt op een ligstoel toen de poort ineens open ging! ( normaal sluit ik hem altijd af... maar goed vergeten blijkbaar,,) Kwamen die andere jongens binnen wandellen.. ha ha ha Gelukkig waren wij niks aan het doen en hadden gelukkig geen stijve of zo!!! Na wat gegiechel en zo snel een handdoek om gedaan, waarop 1 van de 2 zei.. niet doen joh! ziet er best leuk uit waarop hij ook al zijn kleding uit trok en zijn vriendje ook. Liepen met zijn vieren spier naakt! maar de jongste van de 2 ( net 13 jaar) kreeg een stijve Waarop de reactie van ons drieën niet uit bleef! in de kortste tijd liepen wij alle 4 met een stijve paal of paaltje rond! erg spannend joh! Bleef nog lang onrustig in onze tuin! ha ha ha
Maar toen wel condooms gebruikt uiteraard. Nu doen we het wat meer met elkaar! Maar wel 1 ding!! zij zijn vriendjes en dat zijn wij ook. dus hebben wel respect voor elkaars vriendje. En zo hoort het ook vind ik. Tuurlijk doen we het wel met elkaar maar niet met tegenzin of zo. Niet dat er iemand jaloers kan worden zeg maar.
Ik hoop eigenlijk dat iedere gay jongen zoiets mee mag maken!
wilde dit toch even met jou delen beste, lieve K. en anderen uiteraard.
Wens jullie allen een fijne zomer toe met veel liefde en seex plkezier samen!!!!~En hoor graag jullie verhalen!
Dikke kus van ons!
P en R.

Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.