• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. scheren als wielrenner
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

scheren als wielrenner

15 jaar
1 maand geleden
ik heb een vraag hoe je je ballen scheren zonder dat je gaat fietsen met je pakje dat het jeuk heeft iemand advies. ik scheer al het haar boven me pik tot aan me navel en me been doe ik en wat scheren jullie allemaal gr van u16 amf
28 reacties
23 jaar
3 dagen geleden
@jongen 16: als je twijfelt zou je het wat mij betreft een keer moeten proberen. Je vormt geen uitzondering: veel mannen doen het. Mocht het niet bevallen dan laat je het weer aangroeien. Met een week of 5 begint er echt al wel weer een lekker bosje te staan.

Ik scheer ook altijd, maar heel af en toe krijg ik weer een twijfelperiode. Dan laat ik het weer een tijdje groeien om uiteindelijk te ontdekken dat ik toch liever voor kaal ga.
22 jaar
5 dagen geleden
Okselhaar scheer je gewoon weg met het mesje waarmee je ook je kin scheert.
23 jaar
5 dagen geleden
Eerste keer met een tondeuse en daarna altijd met m’n gewone scheerapparaat gedaan.
18 jaar
6 dagen geleden
Hoe halen jullie de haren weg
16 jaar
1 week geleden
Ja daar ben ik dus ook al lang over aan het twijfelen om weg te halen mijn okselhaar. Maar weet niet wat daar de voor en nadelen van zijn
15 jaar
1 week geleden
Ik wil nu ook me okselhaar weghalen heeft iemand daar tips voor
17 jaar
1 week geleden
En hebben jullie als jonge renners vaak stijve in datvpak.? Is dat niet lastig want is sims dan wel.heel.duidelijk zichtbaar
13 jaar
2 weken geleden
Ik vraag me af hoe je als wielrenner je piemel dan legt? Doe je die dan al in je broekspijp of gewoon omhoog naar je navel of…
15 jaar
2 weken geleden
Ts hier ik heb het ondertussen al drie keer gedaan en het ziet er nu wel netjes uit en als je na het scheren in smeert met aloë vera dan is het de volgende dag nog gladder. Heel erg bedankt voor alle tips en zijn er nog meer jongens die fietsen hier?
16 jaar
1 maand geleden
Ik had 2 vingers gebroken moest gespalkt maar met je linkerhand iets doen is verekte moeilijk ik probeerde mn piemel en zak te scheren toen ma de badkamer inliep en zei wat doe jij nou ze lag een grote badhandoek op bed moest gaan liggen en ze heeft mij daar geschoren spek en spek glad ze zei nou hoe voelt dat ik zei perfect ze zei als het weer moet roep je mij want hoe jij het doe is knoeien egt chill van ma
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.