• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. waar laten jullie je sperma
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

waar laten jullie je sperma

17 jaar
1 week geleden
ik doe het meestal op met een tissue alleen ik vind het ook wel een “geil” idee om het op te ruimen met een oude boxer of handdoek dus hoe ruimen jullie het op?
55 reacties
19 jaar
3 dagen geleden
Mijn vriendin slikt het vaak of ze wil het in haar voelen
Zelf doe ik het onder de douche en dan wegspoelen
19 jaar
5 dagen geleden
M18: vers zweet ruik je toch ookm? (Oud zweet nog meer zelfs). Dat zit toch ook in de wasmand. Daarvoor ga je de kleren ook wassen. Dat kwakje spoelt in de wasmachine er gewoon uit, net als het zweet
22 jaar
5 dagen geleden
gebruik een rol wc papier... en gewoon doorspoelen. Niks in de prullenbak of de wasmachine en geen commentaar
19 jaar
5 dagen geleden
@J17
Nice van je moeder. Die van mij vond het ook zonde dat er ineens zo veel pakjes zakdoekjes door gingen dus haalt ze voor mij altijd zo’n doos tissues. 1euro per 100 of zo. Prima om cum mee op te ruimen. Doe 3-4 weken met 1 doos en als die leeg zet ik het gewoon op het boodschappenlijstje. Ik ben wel de enige jongen in huis dus dat scheelt haha.
Je zus moet zich niet aanstellen trouwens. Je kwakje is allang opgedroogd als die in de was gaat. Het is niks smeriger dan je onderbroeken
18 jaar
5 dagen geleden
J17
Ik snap je zusje ook wel, want een vers kwakje ruik je toch nog. Maar als zij zich vingert, dan moet zij haar vocht toch ook wat opruimen. Waar zou zij dat dan laten?
23 jaar
5 dagen geleden
Wow, wat ben ik jaloers op zo’n relaxte moeder. Bij ons thuis heerst er echt wel een taboe op deze dingen. Al vraag ik me ook af of ik zo’n held zou zijn om de volgespoten doekjes Frank en vrij bij de was te gooien. Ik denk dat ik toch wat schaamte zou voelen voor het feit dat ze dan weten dat ik alweer met mezelf bezig ben geweest.
17 jaar
6 dagen geleden
Ik gebruik kleine handdoekjes om mijn zaad in op te vangen en mijn piemel daarna even af te vegen. Eerst gebruikte ik altijd tissues, maar mijn ma merkte op een gegeven moment dat er wel heel veel tissues doorheen gingen en dat de prullenbak op mijn kamer er steeds vol mee zat. Toen ze vroeg waarvoor ik ze gebruikte, heb ik het gewoon verteld.

Zij vond het eigenlijk zonde van al die tissues en stelde voor om speciaal voor mij een stapeltje kleine handdoekjes te kopen. Sindsdien liggen die gewoon op mijn kamer. Na gebruik gaan ze bij de was.

Mijn zusje vindt het nogal vies dat er iedere week meerdere handdoekjes met mijn sperma tussen de gewone was zitten. 😅 Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze liever wil dat die apart gewassen worden. Mijn ma vindt dat overdreven, maar mijn zusje blijft er een beetje van gruwelen.

Ik vind het zelf eigenlijk ideaal zo. Het scheelt een hoop tissues en ik hoef er verder niet over na te denken.
21 jaar
6 dagen geleden
@j18. Bij mij hetzelfde hoor. Zonde om het in een sok of keukenrol te spuiten.
21 jaar
1 week geleden
@j18, ben je niet erg moe als je iedere dag sex hebt, ben je top of bottom? Lijkt mij wat veel om eerlijk te zijn.
16 jaar
1 week geleden
In een handdoek, sok, boxer. En dat gaat gewoon in de was. Mijn moeder weet het en het is niets om je over te schamen zegt mijn moeder. Ben de jongste van 4 jongens en ze is dus wel wat gewend. Dit stinkt minder dan zweetsokken, voetbalschoenen, broekjes en shirts vindt zij.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.