• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Sperma
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Sperma

16 jaar
1 maand geleden

Hoi mijn vraag : sinds vorige week is mijn sperma erg waterig ipv wit . Ook als ik 3 dagen niet getrokken heb .

.misschien was de huisarts iets geweest maar dat is mijn vader .

En om je vader naar je sperma te laten kijken is raar toch ?

7 reacties
17 jaar
2 weken geleden
Hoi Ts
Geloof mij, er is echt niets aan de hand!
Ook ik heb dit en denk meer jongens.
Ligt een beetje aan voeding en zo. en de hoeveelheid aftrekken.
Maar echt maak je niet druk!
Suc 6
P.
Doet er iets pijn trouwens? In je balletjes?>
Laat ff weten?
18 jaar
1 maand geleden
j13 Noodhulp is natuurlijk toegestaan, soms moet het zoals bij een insectenbeet ofzo. Het gaat om dingen die ts aankaart, niet urgent maar mogelijk wel met gevolgen voor later. Een goede arts behandelt inderdaad niet naaste familie/gezin. Een diagnose stellen is nog één ding, behandelen iets anders en daarin heeft andere jongen gelijk. Je eigen vader als arts hebben is in sommige situaties best makkelijk, in andere situaties ongewenst.
13 jaar
1 maand geleden
Beetje raar antwoord van j18, dus als je zoon/dochter heel erg ziek is of een lelijke wond of door een of ander beest is gebeten zouden de ouders niet mogen helpen en moeten dan zeggen bel maar naar je huisarts 🤷???
23 jaar
1 maand geleden
wat je sperma betreft vermoed ik dat het afhankelijk van eet-, slaap- en beweeggewoonten en stress verschil kan maken. Heb zelf ook wel eens periodes andere texturen en mate van transparantie gezien.

Wat mij eigenlijk belangrijker lijkt op korte termijn is om een andere huisarts te vinden. Ik begreep, van andere mensen die ik ken met een huisarts in de familie, dat het ook niet normaal is om zo je vader als huisarts te hebben. Zowel voor jouw privacy en mogelijkheid om volledig open te zijn over fysieke en mentale gezondheid (wat onmogelijk kan als je beinvloed wordt door de bestaande band met je vader en de grenzen die je daarin hebt , zoals nu ook blijkt), als voor jouw vader zelf, die onmogelijk 100% objectief en professioneel daadkrachtig kan handelen in geval van uiterste nood en ellende, vanwege zijn emotionele band met jou. Het beste is om die twee gescheiden te houden.
23 jaar
1 maand geleden
Eigenlijk is dat een goed teken, want dan werkt jouw prostaat dus goed. Die maakt het vocht. Met meer vocht en dezelfde hoeveelheid spermacellen erin wordt het dus minder wit en vloeibaarder.
23 jaar
1 maand geleden
Kan ik me voorstellen. Anderzijds, vragen kan misschien wel? Kijken hoeft niet meteen. Maar ik weet niet hoe open jullie hierover zijn? Maar, vraag me ook af hoe erg het probleem is. Mijn sperma is soms ook dik en klodderig terwijl het een andere keer veel wateriger is.
18 jaar
1 maand geleden
Sorry, maar volgens de beroepsregels (KNMG) mag een arts geen directe familieleden behandelen. Jouw vader kan wel huisarts zijn maar niet jouw behandelaar.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.