• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. hoe veel mensen komen hier
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

hoe veel mensen komen hier

15 jaar
1 maand geleden
ik wil met een maat naar naaktstrand castricum. hij zei dat er alleen maar 50+ zaten maar is er ook jeugt die het naar doe gaar en welk moment van de dag groet m
8 reacties
12 jaar
2 weken geleden
Hé j17 P ik wil best wel langs komen hoor
17 jaar
2 weken geleden
Hey TS!
Ben P. en mijn vriendje R.
Wij wonen op het ëiland Goeree-Overflakkee.
En een paar kilometer van het naaktstrand af.
Wat ons altijd opvalt is dat er maar bitter weinig jongeren bloot lopen! Zelfs nu in de zomervakantie niet. Ik hoor hier op deze site best veel dat men op naaktstranden komt. Maar toch echt niet bij ons ! Ja het gebeurd wel eens hoor, maar dat zijn jochies die op het strand komen en het willen uitproberen. giechelen, wat lachen en zo en binnen 10 minuten zijn ze weer weg. Het gebeurd echt zelden dat ik jongens zie van onze leeftijd , en bedoel dan jongens tussen de 12 en 18 jaar. Veelal zijn het bij voorbeeld opa en oma met hun kleinkinderen van rond de 5 jaar of zo. of jonge gezinnetjes.
Of inderdaad wat oudere mannen en zo.
Dus alles wat er hier gezegd word, neem ik met een grote korrel zout zeg ik eerlijk! Wij zitten nu in Duitsland op dit moment samen met mijn 2 vriendjes en oom en zijn vriend.
Heerlijk hier!
Hier kun je gewoon een strandje oplopen en naakt lopen!
In Duitsland zijn ze niet zo moeilijk wat dat betreft!
Ja als iedereen gekleed loopt, ga je niet naakt lopen.
Maar op een rustig stukje strand langs een meertje of plas of zelfs de rivier, kun je rustig bloot lopen. Heel anders dan hier!
Vorig jaar waren wij er ook, maar in een tijd dat de kids in Duitsland nog 1 week naar school moesten en wij al vrij waren in NL.
( onze regio) Was toen lekker rustig op het strandje. Maarrr een dag later een lagere school klas. denk de hoogste groep(??) zaten de meisjes op 1 gedeelte van een strand afgescheiden door een bos en aan de andere kant op het andere strandje de jongens. En gewoon bloot!!! heb ik hier in NL nog nooit gezien!!!
Maar ik zou zeggen tegen een ieder... probeer het eens uit!

Groetjes van ons!
P. en R.

15 jaar
2 weken geleden
Tshier ik wil het een keertje proberen hoe het is
21 jaar
1 maand geleden
Als jij met je maat begint komen er misschien wel meer. Of spreek af met meer mensen
12 jaar
1 maand geleden
Die naaktstranden zal je in Nederland niet vinden of je hebt veel geluk
23 jaar
1 maand geleden
Tsja, als iedereen er zo over denkt dan zal er ook nooit verandering komen. Ga, geniet en ervaar hoe fijn het kan zijn. Ook al ben je dan weleens de enige in een bepaalde leeftijd, nou en? Je gaat naar een naaktstrand, niet naar een ontmoetingsplek voor 14-16 jarigen.
13 jaar
1 maand geleden
Vriend , als naar een naaktstrand wil doe je dat , en als er alleen maar oudsre mensen zaten. Boeie niks van aantrekken
16 jaar
1 maand geleden
Ik denk dat er inderdaad weinig jongeren en vooral ouderen daar zijn. Waarom wil je er eigenlijk heen?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.