• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. natte droom tijdens naakt slapen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

natte droom tijdens naakt slapen

22 jaar
3 weken geleden
Ik slaap sinds een tijdje naakt wat me echt super goed bevalt maar een ding blijf ik lastig vinden zo nu en dan heb ik een natte droom soms ben ik net optijd maar soms ook niet en dan wordt je wakker in je eige kwakje hoe doen jullie dit en zijn er tips ik weet dat aftrekken helpt maar ondanks dat gebeurt het nog steeds
11 reacties
16 jaar
1 week geleden
Daar heb ik ook last van terwijl ik me elke avond aftrek. Ik denk dat het komt omdat je ook s'nachts een paar keer een stijve krijgt en je beweegd ook in je slaap dus zou het kunnen dat je met je stijve piemel bijvoorbeeld over je matras wrijft en daardoor klaarkomt. Ik heb meestal een handoek in bed liggen zodat mijn bed niet onder zit als het gebeurd
17 jaar
2 weken geleden
Hallo Jongen van 23 jaar hierboven.
Ik ben P.
Dank voor jouw uitleg hoor!
Tsja ik heb 1x een natte droom gehad en dat was op mijn 12 jaar.
Ik wist echt niet dat je dit ook op latere leeftijd kon krijgen!!!
Had dit ook eigenlijk nooit gehoord zeg ik eerlijk!
Mijn vriend heeft het 2x gehad en hij is nu 14,5 jaar zeg maar.
De laatste keer is al een klein jaartje geleden en lag hij naast mij in bed. Waren erg moe want hadden g oezwommen in zee bij Oudorp bij ons op het eiland, terug gefietst en zo dus waren best moe. Na het eten en douchen naar bed gegaan en werd de volgende morgen wakker en hij zei NEEEEEE!!! hij dacht eerst dat hij in bed had geplast.of gemorst had met zijn glas water die naast hem stond.
Hij schaamde zich rot natuurlijk. arm joch!
Ik zag het gelijk en zei tegen hem dat hij was klaargekomen.
Hij had ook last van een ODOL dus begreep het wel.
Maar bij mij was het iets anders! bij mij zat er een druppeltje bloed bij toen ik mijn ( echt maar een druppel of zo!) natte droom had gehad. Heeft iemand dat ook gehad?? Heb verder nooit ergens last van gehad of pijn gehad of iets anders raars. Alleen dat kleine beetje druppeltje bloed.

Groetjes,
P.
20 jaar
2 weken geleden
Met warm weer slaap ik altijd in een tanga voor als ik een natte droom krijg gaat goed en alles blijft er in !
14 jaar
2 weken geleden
Heb er zelf nooit een gehad, opgelucht, maar ook wel teleurgesteld. Custom realistisch fantasiefilmpje lijkt me tof, het opkuisen niet!
23 jaar
2 weken geleden
Beste P.
Natte dromen zijn vreemde dingen.
Sommige jongens krijgen ze nooit, hun hele leven niet.
Anderen krijgen ze alleen aan het begin van de puberteit.
En weer anderen houden er lang last van of krijgen er op latere leeftijd één.
Ikzelf heb onlangs m’n eerste gehad. Gelukkig werd ik wakker en bleef het in m’n voorhuid zitten. Anders had ik me rot geschaamd want ik woon nog thuis en m’n ma wast m’n beddengoed.
13 jaar
2 weken geleden
Ik werd vorige week wakker en zag een vlek in mjn beddengoed , heb het maar tegen mijn moeder gezegd en toen kwam ze savonds bij me en uitgelegd dat het een natte droom was .
Slaap voorlopig maar niet meer naakt .
En aftrekken deed ik al maar tot nu toe kwam er geen sperma bij .
17 jaar
2 weken geleden
Hey jongens!
Hallo TS
Ik dacht echt dat natte dromen alleen voorkomen als je begint met puberen??
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik na mijn 11 of 12e geen natte droom meer heb gehad!
Hoe zit dat dan?? Als je in de 20 bent?
Ik ben 17, bijna 18, maar heb never nooit meer een natte droom meer gehad sinds mijn 12e dacht ik zoiets.

Grt
P.
20 jaar
2 weken geleden
Ik leg een handdoek extra op het matras en als het gebeurd dan direkt onderin de wasmand
23 jaar
3 weken geleden
Ik slaap nog wel eens naakt en zit met hetzelfde probleem. Ik leg een handdoek neer voor het geval dat, mocht het dan gebeuren komt het daarop in plaats van op je bed. Als het dan gebeurd haal je gewoon de vieze handdoek weg, trek je je onderbroek aan voor de rest van de nacht (het zal je maar een 2e keer gebeuren...) en dan slaap je rustig verder. Volgende morgen doe je de vieze handdoek gewoon in de wasmand.
Enige nadeel is wel dat een handdoek minder lekker slaapt dan je zachte beddengoed
23 jaar
3 weken geleden
Maar j13, TS gaf al aan dat hij weet dat aftrekken kan helpen, maar dat hij dan alsnog een natte droom krijgt. Lijkt me inderdaad echt vervelend!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.