• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Wel of geen onderbroek
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wel of geen onderbroek

22 jaar
2 weken geleden
Yooo allemaal,

Ik heb een vraag en zou graag jullie mening willen horen.

Toen ik jong was vond ik het heel erg fijn om zonder onderbroek te lopen en deed het ook zo min mogelijk aan. Ook toen ik nog op de basisschool zat. Je zag af en toe wel eens mensen / klasgenootjes kijken na gym bijvoorbeeld van: huh hij heeft geen onderbroek aan, maar na loop van tijd wisten ze niet beter.

Na loop van tijd "moest" ik van mijn moeder onderbroeken aantrekken. Dus dat deed ik, maar fijn vond ik het niet.

Toen ik mijn vriendin leerde kennen werd het weer anders. Zij vertelde mij dat zij normaal nooit een slipje of string draagt, behalve als zij ongesteld is. Dus ik besloot om toch ook weer zonder te gaan.

Sinds een maand of 3 heb ik al mijn onderbroeken weggegooid.

Wat vinden jullie? Dragen jullie wel eens geen onderbroek? Waarom wel of waarom niet?
25 reacties
15 jaar
1 week geleden
Geen onderbroek. Maakt niet uit of ik een slip of boxer draag, ook maakt de stof niet uit. 100 procent katoen is wel het minst erg. Mijn liezen worden nat, gaat iriteren, ga krabben. Heb al veel dingen geprobeert ook van de huisarts. Draag alleen de duurdere joggingbroeken. Wel dagelijks een schone. Op school weten ze wat ik heb en niemand kijkt er vreemd van op met omkleden bij gym. Ik voel me viezer als mijn liezen nat zijn en stinken.
23 jaar
1 week geleden
Ik ga heel af en toe eens commando maar nooit voor lang. Is meestal als ik geil ben of eens een autorit alleen ga doen.
Voor de rest een boxer en snachts niets aan
23 jaar
1 week geleden
Geen onderbroek dragen onder je kledij vind ik persoonlijk niet zo hygiënisch, al is het verschil met wat ik graag draag misschien niet zo groot. Wie zich hier goed bij voelt moet gewoon commando gaan. Ik ben wel graag naakt thuis en waar kan en mag.
18 jaar
1 week geleden
Zonder onderbroek heb je als jongen wel een risico dat je lul of je ballen tussen je rits geraken als je die snel dicht trekt... ouch.
20 jaar
2 weken geleden
Hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van de ts hier. Wat een verschil hoe iedereen hier anders over denkt zeg. Ik ben net als ts heel vrij oogevoed door mijn ouders. Ik mocht altijd zelf bepalen wat ik wel of niet wilde aantrekken.

Toen ik klein was (denk jaar of 4 of 5) was ik bij een vriendinnetje slapen. En zij sliep in haar blootje en dat deed ik toen ook. En dat vond ik wel leuk. Sindsdien weet ik niet beter. En met gym op school viel mij op dat zij nooit een onderbroekje aan had. En toen ging mijn mamma met haar mamma praten en toen zeiden ze dat. Mijn moeder moest er eerst niks van weten, maar ze wilde me tot niks dwingen. Sindsdien draag ik ook geen onderbroekjes meer. Tenzij ik ongesteld ben. Dan (met tegenzin) wel.

Ik vind het alleen maar stoer dat mijn lieve mannetje dit ook doet. Hij is echt een lieverd. Ik ben benieuwd wat ons dochtertje gaat doen als ze groot is. Hihi. Ben nu namelijk bijna 8 maandjes in verwachting van ons eerste kindje ❤️

Xx
16 jaar
2 weken geleden
Jongen13, miss kan je bij hardlopen zo'n strak hardloopbroekje proberen, voelt zonder onderbroek ook echt lekker!
17 jaar
2 weken geleden
Hoi Ts Ben P.
Het ligt er aan wat voor een broek ik aan moet trekken.
Als het een spijkerbroek is of een broek met een rits, heb ik een onderbroek aan. Ik heb 1x mijn velletje tussen een rits gehad, en dat deed erg veel pijn! ha ha ha
Maar als ik een korte broek ( boxer) of trainingsbroek draag heb ik veelal geen onderbroek aan. En ik vind dat super geil eigenlijk!
Maar als ik dan ook een stijve krijg, kun je dat wel gelijk zien van een kilometer afstand! ha ha ha ... Dus meestal doe ik dat als ik samen met mijn vriend of vrienden ben.

Grt
P.
21 jaar
2 weken geleden
Ik draag nooit een onderbroek of boxer zit niet lekker en het irriteert. Het maak me niks uit wat andere daar van vinden als ik me maar prettig voelt
12 jaar
2 weken geleden
Wel een hele leuke natuurlijk
21 jaar
2 weken geleden
Haaj allemaal,

Ik zag dit voorbij komen en moest aan mijn vriend (26) denken. Hij draagt al zo lang ik hem ken (en dat is nu 5 jaar) geen onderbroek of boxershort. Ik vroeg het laatst aan hem waarom hij dat deed en hij zei dat hij dan geen last heeft van pijnlijke liezen door exceem. Toen hij op school zat moest hij het wel dragen van zijn moeder, maar daar buiten mocht hij het zelf weten. Hij is nu bijna 8 jaar van school af, dus al bijna 8 jaar zonder. Hihi. Heel af en toe als het mooi weer is doe ik stiekem met hem mee en laat ik mijn string ook in de last liggen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.