• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Condooms
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Condooms

15 jaar
3 weken geleden
Hoi ik heb nu een vriendin en aangezien je het nooit zeker weet wil ik dus condooms halen, maar hoe werken die en hoe weet je of de condoom die je haalt je ook past. Mag je ze gewoon testen in de winkel zoals je met kleding doet? En waar koop je condooms?
15 reacties
19 jaar
2 weken geleden
Er zijn ook wel condoomautomaten voor wanneer je de winkel niet in wil. Sommige drogisten hebben dat.
17 jaar
3 weken geleden
Op internet heb je condooms van my size hebben ook handige penis meter.
Dan kun je je penis mee meten dan krijg je een getal en die maat moet je hebben.
Ik heb het gekocht en het werk perfect precies de juiste maat condoom
23 jaar
3 weken geleden
Hier: https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms kan je alles vinden over condooms en hoe je ze gebruikt. Op die site (https://sense.info/nl) kan je nog veel meer vinden over seksualiteit.
16 jaar
3 weken geleden
Koop gewoon bij een winkel waar je niet vaak komt en je het niet hoeft te vragen maar waar ze gewoon in het schap hangen. Koop de gewone tenzij je een grote hebt of een kleine. Pas het thuis. Misschien moet je andere kopen misschien niet. Na paar keer vind je het normaal. Het zelfde is als een meisje tampons koopt de eerste keer. Eerste keer is raar en de tweede keer ook maar niet de derde keer. Je kan het ook online bestellen en op een bestelpunt ophalen. Thuis kijken of het de juiste maat is. En nee je kan het niet terug sturen als ze niet passen.
22 jaar
3 weken geleden
Condooms koop je bij een drogist, of online (laat ze op een ander adres dan thuis afleveren). Je kunt een condoom best gemakkelijk verkeerd-om proberen aan te doen, maar het kan maar op een manier goed. Dus ja: oefenen!
22 jaar
3 weken geleden
Hoi Ts in mijn school tijd dat ik jou leeftijd was kregen we nog de les genaamd seksuele voorlichting op school. Dan ging onze docent van alles uitleggen aan een klas vol puber jongens. Die les was wel jongens en meisjes apart En lieten ze ook opeen filmpje zien hoe ze een condoom over een banaan rolde van zo oefen je dat. Ik weet niet of zulke lessen nu nog gegeven worden zou wel moeten vind ik want het maakt je wel wegwijs in die wereld.
13 jaar
3 weken geleden
J15 dat heeft niks met voorlichting te maken iedereen weet dat je niet in een winkel je broek en onderbroek kan laten zakken om iets uit te testen
18 jaar
3 weken geleden
Ze hebben niet de mogelijkheid om je leeftijd te kunnen vragen. De wereld mag blij zijn als iedereen zo slim is om condooms te kopen en te gebruiken wanneer het nodig is.
Aan kinderen van 8,9,10 of 11 zeg maar zullen ze het wel raar vinden. Die gaan er mee spelen waarschijnlijk.
Dus koop er een paar en ga ze proberen. Je kan ze eerst alleen omdoen en misschien later ook samen met je vriendin. Gewoon om het te testen zonder gelijk sex te gaan hebben. Dan weet zij ook hoe het werkt.
22 jaar
3 weken geleden
TS, je begrijpt toch zelf ook wel dat je niet alles kunt testen in de winkel voor je het koopt? Je kan ook geen pak melk open maken en proeven (of een banaan) voordat je het koopt. Met condooms werkt dat ook zo, nog los van de hygiëne... ik wil geen condoom omdoen waar een ander met zijn stijve penis in heeft gezeten.
23 jaar
3 weken geleden
Als je geen bijzonder dikke of dunne penis hebt zal de meest verkochte maat jou passen. Koop gewoon een setje van Kruidvat en pas die (thuis). Je kan een condoom écht maar 1 keer omdoen, dus niet omdoen om te proberen en dan bewaren voor als je echt seks gaat hebben.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.