• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Opzoek naar een vriendje
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Opzoek naar een vriendje

17 jaar
3 weken geleden
Ik weet al een paar jaar dat ik op jongens val, maar ik vind het moeilijk om mensen te vinden van mijn leeftijd die hetzelfde voelen en die misschien zouden willen afspreken.

Ik ben erachtergekomen dat ik gay ben door een vriend van mij. Dat was een paar jaar geleden en hij was een jaar ouder dan mij. Hij was altijd wel nieuwsgierig en probeerde mij altijd aan te raken. Hij deed me kietelen en probeerde mijn piemel en billen aan te raken. We hebben een keer gelogeerd en toen heb ik zijn piemel gezien. We speelde spelletjes op onze telefoons en elke keer als ik bezig was stopte hij zijn hand in mijn broek en deed over mijn buik wrijven en kussen.

Nu vind ik seks niet het enige belangrijke haha. Ik vond het ook leuk om van iemand te houden, om er naar uit te kijken om iemand weer te zien en dat mis ik echt. Vandaar mijn vraag hoe ik mensen kan ontmoeten. Ik heb het een tijd geprobeerd via Snapchat, maar mijn account en telefoon werden toen geblokkeerd.
9 reacties
19 jaar
2 weken geleden
Jong&out is een goede site maar wel voor t/m 18. Als je 18 bent kun je ook Tinder proberen. Ik heb er zelf nog niet zo veel succes mee helaas maar ken mensen die er een relatie hebben gevonden. Apps als Grindr zou ik niet aanraden. Daar zitten vooral mensen die op zoek zijn naar seks. Dat met snap heb ik ook gehad haha. Heb met een paar mensen nudes zitten sturen en toen was m'n account en m'n tel geblokkeerd.
18 jaar
2 weken geleden
Hier J18 nog een keer, ben je al uit de kast en weten je vrienden dat je gay bent of niet. Dat kan het wellicht makkelijker maken. Is bij mij ook zo gegaan en via een vriendin heb ik mijn vriendje leren kennen.
17 jaar
3 weken geleden
Hoi TS hier, jongen 17 jaar dankjewel ik zal er naar kijken. Hoe heb jij jouw vriendje ontmoet? Ik denk dat hij niet gay is, maar dat maakt het ook wel moeilijk
17 jaar
3 weken geleden
Yes! sorry jongen van 22 jaar! Dank je wel hoor!
Zal ook eens op die site kijken.heb er van gehoord, maar nooiit gekeken!

Groetjes,
P.
22 jaar
3 weken geleden
Jongenout.nl
17 jaar
3 weken geleden
Hoi Ts ben P. weer even.

Heb het even nagekeken voor jou!
Die site heet: jongenout. Zat bijna goed!

Nogmaals veel suc 6 en liefde toe gewenst jongen! hoop dat jij een leuke lieve jongen kunt vinden!

Laat nog eens wat horen??
Liefs en een kus,

P en R.
17 jaar
3 weken geleden
Hallo TS.
Ik ben P.
Helaas voor jou heb ik al een heel lief vriendje. Hij is wel iets jonger. ( 14.5 jaar) maar zijn al een paar jaren bij elkaar. Uiteraard gun ik jou dit ook kerel! Liefde kan erg mooi zijn is mijn ervaring.
Ik heb wel eens gehoord over de site "jongout"of zo iets?
Ik hoop dat ik het goed heb? Maar misschien zijn er jongens die het precies weten?
Hoe dan ook wens ik jou veel geluk toe jongen en hoop dat jij snel gelukkig zult worden met een vriend!
Heb jij niemand op school die jij leuk vind? Ja , ik weet het is altijd moeilijk om het eerste contact te maken en dan de vraag... is hij ook Gay? Of zet jij je zelf voor schut? Dus ik snap dat het moeilijk is.
Wens jou geluk en laat nog eens wat van jou horen?
Groetjes, P. en mijn vriendje R.
18 jaar
3 weken geleden
Hoi TS, waarom zijn jij en je vriend niet verder gegaan, hij ging bij jou best wel ver vind ik.
18 jaar
3 weken geleden
Je kunt eens kijken op jongenout.nl en daar een account aanmaken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.