• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Omkleden herenslip
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Omkleden herenslip

23 jaar
2 weken geleden
Eigenlijk vind ik een slip het fijnst zitten, maar als ik ergens moet omkleden kies ik nu voor de veilige optie van een boxershort. Misschien is het een drempel die je moet overgaan. Hebben anderen die een slip dragen hier weleens negatieve opmerkingen over gekregen?
9 reacties
23 jaar
1 week geleden
Nooit een negatieve ervaring mee gegad, het is gewoon normaal heren ondergoed. Wellicht dat er in het begin even geken wordt, maar dat zal het dan ook zijn
19 jaar
2 weken geleden
Sinds ik vorig jaar om medische redenen besneden ben draag ik regelmatig een slip, zeker met sporten. Niemand heeft er ooit een rare opmerking gemaakt, en sinds ik ze bij voetbal draag zijn er nog twee jongens die ze ook soms dragen naar voetbal
17 jaar
2 weken geleden
Ik maak zelf uit wat ik wel dan niet draag.
En of je het nu wel of niet leuk vind, zal mij een biet zijn!

Een paar maanden geleden kwam ik per ongeluk in een string op school, terwijl wij gym hadden! Shit! Echt geen erg in gehad.
Maar goed ik zit in een klas met gelukkig jongens die ook "ruim" denkend zijn en ook zelfs een paar gay jongens. Ik wist niet beter dan dat dat lesuur niet door zou gaan, maar is op het laatst overgenomen door een andere leraar.
Ha ha ha.
Maar schamen?? voor wie of wat?
Net wat het jongetje van 12 zegt hierboven... Als jongen heb je nu eenmaal balletjes en een piemel. De 1 groter, dikker en de ander klein en smal enz enz. alle soorten en maten.
Lekker belangrijk! toch?

Groetjes,

P.
12 jaar
2 weken geleden
wat maakt het uit wat anderen zeggen, het gaat erom wat je zelf lekker vind zitten. er zijn ook wel mensen die helemaal geen ondergoed dragen en we weten allemaal wel hoe iemand er bloot uit zou kunnen zien ook al heeft die ondergoed aan..
23 jaar
2 weken geleden
Ik draag nooit echt nooit kleding ook geen ondergoed 🩲
19 jaar
2 weken geleden
En opeens ben je 13? Pak een lollie en ga het vieren.
13 jaar
2 weken geleden
Nee niet negatief maar meer van ‘hè draag jij slips?’ En dan zeg ik ja en dan is het stil
19 jaar
2 weken geleden
Ah we hebben weer zo'n onzinnig topic over herenondergoed? pfffffffffffffffffff
23 jaar
2 weken geleden
Nog nooit een reactie ontvangen op welk ondergoed ik droeg, gewoon doen wat goed voelt en een slip dragen.

Zoals Icona Pop ooit zong I don’t care, I love it.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.