• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Een jongen ontmoet...
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Een jongen ontmoet...

23 jaar
2 weken geleden
Ik ben al een aantal jaren bi en steek dat ook niet onder stoelen of banken.
Ik werk in de verkoop in een bedrijf met verschillende filialen.
Ik ontmoette op een opleiding een jongeman die ook werkt voor hetzelfde bedrijf, een ander filiaal maar niet ver van mij. Toen was hij mij al opgevallen.
Gisteren kwam ik daar per toeval binnen en hij werkte, onze ogen kruisten elkaar meermaals.
Vandaag ging ik shoppen met een vriendin en gingen we terug die winkel binnen.
Nu kwam die jongen ons bedienen en tijdens de verkoop moesten we even zitten omdat er papierenwerk moest gedaan worden ivm de aankoop.
Van mijn beste vriendin hoorde ik achteraf dat hij veel meer aandacht gaf aan mij dan aan haar en ik zelfs aan het blozen was.
Tips om contact met hem te krijgen? Ik heb hem al een berichtje gestuurd via sociale media maar hij antwoord niet zo snel (en is denk ik ook niet zo actief op socials).
Alle tips etc zijn welkom :)
3 reacties
17 jaar
2 weken geleden
Hallo TS!
En? al last van vlindertjes in je buik? ha ha ha..
Maar leuk man!! Tis wat de jongen hierboven ( al dubbel gepost) van 18 al zei!
Zou er zonder vriendin naar toe gaan en misschien een klein beetje per ongeluk expres iets langer kijken naar hem.
Zou dan ook proberen een praatje te beginnen. Uiteraard wel ff kijken of het niet al te druk is natuurlijk. Als jij al aan het blozen was, is hem dat vast en zeker ook opgevallen denk ik zo. Dus dat is al 1-0 voor jou! ha ha ha .
Begin een praatje of het hem bevalt in die winkel of zoiets. En idd zou er proberen op aan te sturen om ff iets te drinken na werktijd.
Zou dan wel net voor sluitingstijd naar binnen gaan lijkt mij. En dan onder het mom van ervaringen uitwisselen. of zoiets..
Ben reuze benieuwd hoe dit verder gaat man!
Ik wens jou veel succes hoor en laat nog even wat van jou horen aub?

Groetjes en succes!
P. en R.
18 jaar
2 weken geleden
Hoi TS, wat leuk hoe jullie elkaar hebben ontmoet en het lijkt er op dat hij ook belangstelling heeft voor jou. Je moet er iig voor zorgen dat hij niet het idee krijgt dat de vriendin met wie jij was jouw echte vriendin is. Ik zou nog een keer naar het filiaal waar hij werkt gaan en een praatje maken en afspreken om een keer wat te gaan drinken. Weet jij waar hij belangstelling heeft of een hobby heeft zodat jullie ergens over kunnen praten. Veel succes.
18 jaar
2 weken geleden
Hoi TS, wat leuk hoe jullie elkaar hebben ontmoet en het lijkt er op dat hij ook belangstelling heeft voor jou. Je moet er iig voor zorgen dat hij niet het idee krijgt dat de vriendin met wie jij was jouw echte vriendin is. Ik zou nog een keer naar het filiaal waar hij werkt gaan en een praatje maken en afspreken om een keer wat te gaan drinken. Weet jij waar hij belangstelling heeft of een hobby heeft zodat jullie ergens over kunnen praten. Veel succes.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.