• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU AcademiePPI x JOU
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Al 10 dagen ongesteld??
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

  • Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

  • Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Al 10 dagen ongesteld??

14 jaar
9 jaar geleden
Hee. Ik ben dus al 9 dagen ongesteld nu. Het begon vorige week dinsdag. Ik ging voor het eerst aan de pil. Ik had het met de dokter besproken omdat ik altijd hele erge klachten heb enzo. Ik zou dus beginnen op de eerste dag, maar toen was ik het vergeten dus begon ik op de 2e dag. Dat ging allemaal goed. Maar toen werd ik ineens heel erg misselijk op zaterdagochtend (echt om 3 uur ofzo). De andere dagen voelde ik me ook niet helemaal goed en ik ben best wel moe en NOG STEEDS ongesteld. Ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik kan niet zwanger zijn want ik heb nog nooit seks gehad. Moet ik naar de dokter gaan? Komt dit door de pil?
3 reacties
16 jaar
9 jaar geleden
Is normaal heb het zelf ook gehad je lichaam moet wennen aan de hormonen die je slikt. Meestal stopt het bloeden na 3 of 4 weken en dan heb je als goed is nergens meer last van Gr M
18 jaar
9 jaar geleden
Ik zou er even mee naar de dokter gaan. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je bijwerkingen hebt van die pil en dat je een andere moet gaan gebruiken.
14 jaar
9 jaar geleden
9 dagen **

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.