Hoi TS, pijn in mn been heb ik nog niet gehad, maar wel me slecht voelen en moeten overgeven. Dat laatste komt door prostaglandines, dat zijn stoffen die aangemaakt worden door je lichaam als je ongesteld bent. Soms wordt er wat te veel aangemaakt en krijg je hier last door. Je zou kunnen proberen of het beter wordt met een vrij verkrijgbare pijnstiller die hier bij de meesten meiden goed voor werkt: naproxen. Best beginnen nemen nog voor je last verwacht te krijgen, niet wachten tot het helemaal te laat is. Vraag raad aan je huisarts of apotheker over welke dosis je best neemt (volgens je gewicht), je moet deze marteling echt niet ondergaan en je leven hoeft niet elke maand een paar dagen stil te staan. Heb je ook buikpijn en krampen? Dan moet je waarschijnlijk overgeven als gevolg van die pijn, die ook weggaat of toch flink vermindert. Als je ibuprofen in huis hebt kan je dit ook proberen, maar ik heb de ervaring dat naproxen beter werkt. En al helemaal veel beter dan paracetamol. Dus vraag raad aan je apotheker. Als je in Nederland woont kan je dit ook bij de drogist (Etos, Kruidvat...) halen, ze zullen je ook graag adviseren daar. Middeltje is ook helemaal niet duur.