• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Welke nachtkleding dragen jullie?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Welke nachtkleding dragen jullie?

13 jaar
3 maanden geleden
Een vraag: welke nachtkleding dragen jullie? Trekken jullie veel of weinig aan?

Ik meestal een onderbroek en een pyjama. In de winter een onesie. En als het super heet is, alleen mijn onderbroek. Op reis altijd met een pyjama, dan mogen we niet alleen met onderbroek.

Ik dacht dat er al een topic was hierover, maar ik vind het niet meer, dus ik vraag het maar opnieuw.

Graag alleen meisjes; jongens maak je eigen topic, dank.
227 reacties
15 jaar
3 dagen geleden
We hebben een hond die zijn snuit overal steekt waar de zon niet schijnt dus ik draag altijd een pyjama broek, ook als het warm is helaas. Dus raar genoeg slaap ik juist als ik ergens logeer naakt.
19 jaar
3 dagen geleden
Hoe minder kleding hoe beter, naakt dus ;)
14 jaar
3 dagen geleden
Alleen slip kreeg wel wat rare blikken van mijn nichtje die bleef logeren.
15 jaar
4 dagen geleden
Niks. Als ik ongesteld ben gebruik ik een cup. Vaak heb ik wel een maskertje tegen het licht, oordopjes tegen het geluid.
14 jaar
3 weken geleden
Nu een pyjama of onesie en een pullup (tena small). In de zomer enkel een pullup en onderbroek.
14 jaar
3 weken geleden
Liefst niks
19 jaar
3 weken geleden
Shirt, slip. Onesie als het koud is of pyjama. Maar meestal shirt en slip
13 jaar
1 maand geleden
Ik meestal in een string soms shirtje als het wat kouder is. Laatst met me vriendje allebei naakt geslapen was wel leuk en spannend
13 jaar
2 maanden geleden
In de zomer enkel een luier en daarover mijn onderbroek, zodat hij niet afzakt als hij nat is. Want ik ben nog niet droog 'snachts. Maar nu het winter is ook een pyjama of een onesie. Mijn zus van 14 ook, die doet ook nog in haar broek.
@meisje16: leg je die elektrische deken dan over je of onder je? En zweet je dan niet te hard? Ik heb er eens eentje geprobeerd toen ik bij een vriendin bleef slapen, maar ik zweette mij te pletter. En ik had ook schrik voor elektrische schokken als mijn luier zou lekken. Dus ik heb die deken terug af gedaan.
23 jaar
3 maanden geleden
Ik slaap altijd met alleen een broekje aan
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.